Chat

Přihlásit
Registrovat
přihlásit přes Facebook

Apokalypsa no. 25 / 25st Celebration

Další Apokalypsa za námi a 25 dílů před námi ;) FOTKY a oficiální prohlášení po akci

Foto by Trebble Trebble.cz .<>

OFICIÁLNÍ PROHLÁŠENÍ – APOKALYPSA 25TH CELEBRATION 

Ufff… Máme za sebou 25 dílů Apokalypsy a troufám si tvrdit, že dalších, minimálně 25 dalších epizod před sebou. Jak jste se sami mohli na Apokalypse přesvědčit, gratulantů přišlo opravdu hodně a dav lidí se bavil na dvou stageích až do rána. Všechny avízované hvězdy, jako Cari Lekebusch, Carlos Rios, OBI, Torsten Kanzler, Christian Wünsch a Mark E.G. bez sebemenších problémů a k naší velké radosti dorazili a myslíme si, že každý ze sebe vydal opravdové maximum. Rádi bychom chtěli také věnovat díky naším skvělým riderům – Aleši Povrovi, Matuši Gajdošovi a Danu Juncovi za profesionální přístup a bezpečný running, který zajistili všem zahraničním djs, kteří nám tentokrát „obsadili“ hned tři letiště – Prahu, Vídeň a Bratislavu.

Pokud Vás zajímají „drby“ ze zákulisí – z mnoha pohledů asi největší hvězda večera, Mark E.G., si přál po svém příletu na Ruzyň, aby jej náš řidič zavezl na prohlídku Pražského hradu. Kdo by to byl řekl, že člověk, který sám věří tomu, že se do 90cm ledničky dá vejít, má takový zájem o kulturu české země.:) Určitě bychom chtěli také poděkovat Robotechovi, který pomohl C. Riosovi se softwarovým problémem u jeho Live PA.

Všichni DJs se v sobotu a v neděli bez problému a včas dostali na své terminály na letištích a spokojeně odletěli plni dojmů a zážitků, které nás jako vždy velmi těší.

Máme za sebou díl, který měl ukázat „průřez“ technem a hardtechnem a my věříme, že se vám líbil. Tento díl jsme si dali také více záležet na zvukové aparatuře, která byla posílená na každé straně o další kus systému Nexo. Zde bychom chtěli poděkovat firmě Marcel Audio a celé jeho crew, která před každým vystoupením konzultovala s DJem jeho individuální požadavky, zda zvuk odpovídá tomu, co chce, jestli nepotřebuje předělat dj techniku apod. Pro fanoušky DJ setů máme také dobrou zprávu, zajistili jsme pro vás zvukový záznam všech DJs, kteří na Apokalypse vystoupili (včetně druhého podia), tak se těšte!

Jak jste si určitě všimli, tento díl jsme nějak výrazně vizuálně neměnili, a to záměrně… Chtěli jsme aby vše bylo tak, jak už Apokalypsu znáte a jak jste ji vždy rádi viděli. A proč? Protože nás čeká v červnu určitá změna, troufáme si tvrdit, že bude k lepšímu.

Co se týká příštího, červnového dílu – v tuto chvíli zatím nebudeme ještě nic zveřejňovat ani potvrzovat , jen můžeme zatím říct, že v současné době řešíme poslední maličkosti a detaily ve smlouvách s DJs , sponzory a vůbec připravujeme podrobnosti týkající se celého 26. dílu Apokalypsy, včetně vizuálních změn, umístění pódia apod.

Děkujeme, že jste nám dodali energii, kterou jistě budeme do dalších 25ti dílů potřebovat, a pamatujte, že 22.6.2007 na Vás čeká další výjimečná Apokalypsa a my se budeme ze všech sil snažit, aby byl tento nadcházející díl ještě lepší, originálnější a zajímavější, než kdykoliv předtím!

Za Apokalypsa s.r.o. Dalibor Vajčner

POSLEDNÍ PRAKTICKÉ INFORMACE K APOKALYPSE 23/2/2007

ORGANIZACE

Doprava Návštěvníci se do Bobycentra dostanou tramvají č.1 z Hlavního nádraží. Ti, kteří nejsou z Brna a přijedou na autobusové nádraží Zvonařka, mohou využít autobus č. 67, který vás za pár minut zaveze přímo na ulici Sportovní, do blízkosti Bobycentra.

Ubytování Pro ty, kteří si chtějí Apokalypsu užít opravdu „královsky“, máme doporučené ubytování v hotelu **** Bobycentrum. Nejenom, že máte hlavní stage asi 100 metrů od vašeho pokoje, ale také jistě oceníte vynikající pokoje a služby. Více na www.bobycentrum.cz .

Vstup Areál Bobycentra bude otevřen návštěvníkům 23.2.2007 od 19. hodin, kdy se rozběhne hudební produkce na hlavním podiu, a to nezvykle jinak. Říkáme si, že to chce změnu a řádnou „zahřívačku“! Od 19. hod. proběhne hodinový Apokalypsa welcome set, který pro nás nachystal producent a booker Marka E.G., Bloodstar. Jak sám řekl, bude to experimentální, zahřívací a originální hodinová „uvítačka“, ve které nebudou chybět samply ze skladby, která Vás vítá na www.apokalypsa.com . Nebudou chybět ani vokály, samozřejmě vše k tématu 25. dílu Apokalypsy.

Animation&laser&sou­nd Animace na 20ti metrovém plátně a 2 videostěnách od Cube Vision je vysokým standardem, avšak kluci si také připravili tzv. galerii Apokalypsy, kde Vás provedou všemi 25ti díly. Laser od renomované značky Ministry Slovakia je zárukou velké podívané a doufáme, že jejich “stroje” a zkušenosti se tento díl ještě více osvědčí. Zvukovým aparátem Nexo jsme ozvučovali již vícekrát, ale tento díl posílíme a dáme si více záležet na zvuku a kvalitě. Myslíme, že zvuk bude teď obzvláště potřeba zlepšit a výsledek můžete pak posoudit sami.

Natáčení videa Apokalypsa Mnohokrát jsme rozdali mixované CD zdarma, avšak DVD Apokalypsy nikdy. Díky našim kamarádům z Cube Vision máme hodně video záznamů z Apokalyps, včetně té na BVV. Cube Vision budou na Apokalypse uzavírat natáčení z mnoha dílů této akce a těšte se, že příště (22–6–2007) toto DVD Apokalypsa (1–25) obdržíte u vstupu zdarma.

Výherci a akreditace Pokud jsi výherce soutěže či akreditovaný, použij zadní vchod u fotbalového hřiště. Akreditace a výhry soutěží se budou vydávat proti občanskému průkazu, takže si ho nezapomeň.

Backstage Pro akreditované, média, výherce soutěží a support máme informace o rozdělení VIP, fotopasů a free vstupů. VIP slouží do zadní části podia, avšak pouze do označené zóny. Fotopas slouží pro vstup do všech prostor Bobycentra, včetně zázemí DJs. Free vstup slouží stejně jako zakoupený lístek, více viz mapka.

Vstupenky na místě Lístky budou k dispozici samozřejmě i na místě, můžete si je zakoupit na hlavní pokladně uvnitř Bobycentra, za cenu 449 korun.

Kontrola u vstupu

Rádi bychom Vás požádali, aby jste z ohleduplnosti vůči prostorám Bobycentra zanechali své žvýkačky raději doma. Jak už jsme se dříve zmiňovali, žvýkačková guma poškozuje podlahy Bobycentra. Majitelé pak mají velké problémy s jejich odstraňováním a žvýkačky pak mohou být bohužel důvodem k zamítnutí dalšího pronájmu na akce, jako je Apokalypsa. Je to tedy ve vašem vlastním zájmu&#61514;. Dále Vás prosíme, aby jste předložili naší kontrole platný lístek (budou nainstalované speciální světelné kontroly) – lidé u vstupu budou dbát velmi zřetelně na jeho pravost. Tím chceme upozornit na to, abyste nekupovali vstupenky od jiných zdrojů, než jsou námi určené.

Šatny Veškeré věci, které budete během průběhu celé akce nutně potřebovat, si vezměte dovnitř. V zájmu Vaší bezpečnosti chceme však požádat, abyste si vše ostatní odložili do šaten, kde se Vám věci neztratí a sami tak předejdete zbytečným nepříjemnostem. Chceme také upozornit, že ven se začne pouštět nejdříve ve 3 hodiny.

Securitas Boby

Pověřili jsme vyškolenou bezpečnostní službu, aby se celou dobu konání akce starala o Vaši bezpečnost a hladký průběh party. Jedná se o hlídací službu Bobycentra, kteří ve „svých“ prostorách nejlépe vědí, kde může hrozit případné „nebezpečí“.

Obchůdky

Jako vždy Vám přinášíme několik obchůdků, kde si můžete zakoupit lightsticky, vějíře, brýle,dočasné tetování, piercing doplňky, dále fashion&party shop – AMOK (podívejte se na www.deecom.cz ) a vše, tak jak jste zvyklí. Určitě se těšte na novinky z record schopu Main. Rec. Frankfurt, fotbálek a hlavně na stánek s občerstvením, kde bude na Vaše přání nabídka různých chuťovek a jídel… Celou „partyzonu“ budou okrášlovat světelná Media – drive se svítící reklamou.

Dj technika HLAVNÍ PODIUM: 4× TECHNICS SL1210 MK2 2× PIONEER CDJ1000 1× PIONEER DJM 600 1× PIONEER DJM 800 1X ALLEN&HEATH XONE 92 1× PIONEER EFX 500 Performance Effector 1× Mikrofon (bezdrátový)

DRUHÉ PODIUM: 2× TECHNICS SL1210 MK2 2× PIONEER CDJ1000 1× PIONEER DJM 600

LINEUP:

AMOK STAGE

19:00/20:00 – INTRO APOKALYPSA (BY BLOODSTAR) 20:00/21:00 – MISA SALACOVA 21:00/22:30 – SCHIMEK & BREETH 22:30/23:30 – CARLOS RIOS LIVE 23:30/01:00 – CARI LEKEBUSCH 01:00/02:15 – TORSTEN KANZLER 02:15/03:30 – MARK E.G. 03:30/04:30 – CHRISTIAN WÜNSCH LIVE 04:30/06:00 – O.B.I. 06:00/07:00 – JERRY

DEEMARC STAGE

20:00/21:30 – DJ SHALA (VÝHERCE RAVERECORDS SOUTĚŽE) 21:30/23:00 – HYDROPHONIC 23:00/01:00 – CHRIS SADLER 01:00/03:00 – LADIDA 03:00/05:00 – TVYKS 05:00/07:00 – MICHAL POLIAK

Oficiální after party After party začíná hned po skončení akce v tradičních prostorách klubu Perpetuum na Rooseveltově ulici za účasti těchto Djs: CMEEN | TOMMY ROGERS | PETR WUNSCH AKA MAPE | RADAN MACH

DĚKUJEME, ŽE SLAVÍTE S NÁMI!

Rozhovor s Misou Salacovou a Jerrym

Každý asi předpokládá, že když se objeví Váš společný rozhovor, a to pár dní před Vaší rezidentní akcí Apokalypsa, otázky budou směřovat hlavně k této party – a proto zde nebude o Apokalypse ani zmínka…

Jak dlouho už se spolu vlastně znáte? [i]Misa Radka znám už poměrně dlouho, dřív jsem ho ale znala pouze jen jako „DJe Jerryho“, tedy ne osobně. Každopádně jako DJ měl můj velký obdiv a respekt.:) Blíže jsem ho poznala asi tak před čtyřmi lety. [i]Jerry No vlastně tak nějak od roku 2002.:)

Oba dva vás momentálně spojuje významná rodinná událost – Míša se bude vdávat, z Jerryho je táta… Jak tohle změnilo vaše životy? [i]Misa Myslím, že můj život se po svatbě moc nezmění, s Dalinem žijeme rodinným životem poměrně dlouho, bydlíme spolu, máme dva psy, trávíme spolu většinu času, takže žádnou výraznou změnu (tedy až na příjmení) neočekávám. Spíš se můj život změnil o té doby, co jsem s Dalinem začala chodit. Začaly mě zajímat jiné věci, „zklidnila“ jsem se, baví mě rodinný život, mám možná trochu jiné hodnoty, ale celkově to hodnotím jako změnu k lepšímu, teda doufám.:) [i]Jerry No myslím, že zažívám úplně od základu přehodnocení životní situace. Napřed je Zuzanka, potom je zase Zuzanka, pak dlouho nic a pak zase Zuza.:)

Pro oba z vás má hudba v životě svůj význam. Jaký? [i]Misa Hudba má pro mě velký význam, od doby, kdy jsem začala hrát, je nedílnou součástí mého života, provází mě téměř na každém kroku. Mám hudbu moc ráda, dokáže vytvořit určitou náladu, má na člověka vůbec pozitivní vliv, a to nemluvím jenom o hudbě taneční. [i]Jerry Pro mě jsou na světě dvě nejpodstatnější věci, a to rodina a hudba. Já hudbu miluju od malička, a i když se jí někdy určitě vzdám profesionálně, tak se jí nikdy nepřestanu věnovat.

Máte nějakou představu o tom, jakým směrem se bude dál ubírat taneční hudba? [i]Misa To je těžká otázka, nevidím do budoucnosti, ale dle mého názoru se taneční hudba, tedy obecně se všemi styly co zahrnuje, stává více oblíbená i mezi lidmi, kterým dříve nic moc neříkala. V některých případech má daleko více komerční charakter. Sama ale nedokážu posoudit, jestli je to pro vývoj taneční scény dobře, nebo ne. [i]Jerry Hudba se mění pořád a podle mého názoru se teď bude vracet takové houpavé funky techno s latine prvky a bude se to mísit s elektro groovy, ale samozřejmě, vše může být také úplně jinak, nechejme se překvapit.:)

Každý vás máte svůj charakteristický styl, ani jeden z vás nehraje to, co na začátku své djské kariéry. Necháváte se ovlivnit trendy? A pokud ano, je něco, co byste nikdy nehráli? [i]Misa Nemůžu tvrdit, že se trendy nenechám ovlivnit, ale jen do jisté míry. Když u nás začínala vlna schranzu, určitě mě to nějakým způsobem ovlivnilo, i když nemůžu říct, že bych se tímto stylem nechala úplně strhnout. Mám ráda rychlejší techno, ale BPM kolem 160 je už i na mě moc. Za to třeba minimal se mi od určitých interpretů líbí, někdy ho poslouchám, ale nedokážu si představit, že bych jednou tento styl hrála. A asi nejdál mám k trance-u, tento styl mi opravdu nic neříká. [i]Jerry Určitě se trendy trochu nechávám ovlivnit, ale hlavně si hledám svůj charakteristický sound, a to v každém stylu, který hraju v dané době. Určitě bych ale nehrál trance, takový ten klasický, s vokály, to prostě ně …

Hráváte spolu velmi často. Představte si situaci, kdy by vás okolnosti donutily hrát z kufru toho druhého. Kterou deskou byste začali? A která by určitě zůstala v kufru? [i]Misa No, zase tak často spolu nehrajeme a hlavně nemám moc představu o tom, co má Radek momentálně v kufru. Ale určitě bych si nějak poradila a začala bych tím, co spolehlivě znám. [i]Jerry Tak desky v kufru se docela rychle mění, nemůžu tušit, co zrovna Míšin kufr obsahuje, ale určitě bych dokázal zahrát nějaký hard techno setík jak se patří.:)

Vzpomínáte na nějaký významný moment v kariéře toho druhého? Úspěch, neúspěch… apod. [i]Misa Tak některá Radkova vystoupení bývají opravdu nezapomenutelná.:) Spíš než úspěchy nebo neúspěchy si pamatuji výborné mejdany, které byly vždy tam, kde hrál, to byla zkrátka záruka dobré zábavy. Dodnes považuji ze jednu z nejlepších akcí oslavu jeho 30. narozenin.:) [i]Jerry Tak určitě pamatuji na její neúspěch při „djském startu“, ale určitě i na úspěch získaný vstupem do Kne´Deep Berlin.

Představte si situaci, kdy máte vystupovat na nějaké velmi významné akci, např. Mayday… Po příjezdu zjistíte, že byly nejasnosti v line-upu, takže máte jednu hodinu v hlavním čase, ale pod podmínkou, že nesmíte hrát spolu, jen jeden z vás. Jakými argumenty toho druhého přesvědčíte, aby ustoupil? Případně jak jinak byste to řešili? [i]Misa Já bych Radka nepřesvědčovala, aby ustoupil, nechala bych ho hrát. Zasloužil by so to asi víc než já.:) A taky, já už tam hrála :) [i]Jerry No Michala ví, že Mayday je pro mě NEJ akce od samého začátku, a že mě tato akce dost ovlivnila, takže by jsme to asi nějak neřešili, že?:)) Ne, ale určitě kdybych šel hrát já, tak bych ji pozval po pár deskách na společý set, to je snad jasný.:)

Jak vnímáte akce, na kterých hrajete? Je to pouze práce? Nebo se po hraní bavíte a užíváte si party se vším, co k tomu patří? [i]Misa Důležité je určitě oboje, tedy brát hraní zodpovědně, jako práci, ale zároveň i jako zábavu. Publikum určitě vidí raději někoho, kdo se za gramofony umí bavit, než toho, co pouze „otrocky“ hraje, kouká u toho na hodinky a čeká, až jeho set bude u konce. [i]Jerry Je to práce a zároveň koníček, takže nejlepší kombinace, co může být.:)

Co pro vás znamená být DJ? [i]Misa Hraní mi nabízí velký prostor k realizaci, je to skvělá práce, která je zároveň zábavou a rozhodně není stereotypní. Člověk díky ní může zažít nádherné pocity, poznává nová místa, zajímavé lidi… [i]Jerry To, že jsem DJ, pro mě znamená, že jsem si splnil svůj sen…

Která deska momentálně nechybí ve vašem setu? [i]Misa Určitě nové album „Der Kanzler kommt wieder“ – novinka od Killaz rec. [i]Jerry Boriqua tribez – celina ep

Pokuste se výstižně charakterizovat datum 23.2.2007 [i]Misa 25. díl Apokalypsy, jednoznačně velmi zajímavě obsazený, nabízející velmi rozmanité žánrové složení. Myslím, že na tuto Apokalypsu budeme všichni ještě dlouho vzpomínat.:) [i]Jerry Mejdan pro všechny, co mají rádi elektronickou hudbu. Zkrátka tuto akci nikdo nesmí vynechat!!!

Díky za rozhovor a ať se daří

Výherci všech soutěží Apokalypsa

Výherci soutěží Apokalypsa 25th Celebration – 23/2/2007 

Označte nepravdivé tvrzení o Cari Lekebuschovi:

  1. je žíjící legenda a společně s Adamem Beyerem založil techno scénu ve Skandinávii
  2. kromě techno desek je také producent zvuků a soundtracků k Playstation a PC hrám
  3. je velký fanoušek grafitti , pořádá design výstavy a vyučuje breakdance a kung-fu
  4. jeho styl je nazýván HARDFUNK a sám je označován za hudebního architekta ze 4 gramofonů

[i]e) hraje vždy pouze v „ninja“ oblečení, ve stejném co je na tiskovinách VÝHRA : 2X VIP, 1X ALBUM DRUMCODE 2007[/i]

VÝHERCE : VIP – Sarka Skrletova VIP – Monika Kučerová ALBUM DRUMCODE – Filip Mejta

Na kterém videu Mark E.G. nepoužívá mikrofon?

  1. video 01
  2. video 02
  3. video 03

[i]d) video 04[/i]

VÝHRA : 1X DOUBLE CD OD MARKA EG/ 1X TRIČKO BLACKOUTAUDIO/ 2X VIP VÝHERCE : VIP – Alice Fecaninova VIP – Marek Zubák DOUBLE CD – Marek Kratena TRIČKO BLACKOUTAUDIO – Zuzana Kyricová

Torsten Kanzler…

  1. vystupuje pouze v hororové masce
  2. má holou hlavu a na ní tetování Killaz records

[i]c) má holou hlavu a vzadu punkový „chochol“[/i]

  1. má červené číro přes celou hlavu

VÝHRA : 1× CD BEST OF KILLAZ/ 1X ALBUM/ 1X FOTOPAS/ VÝHERCE : FOTOPAS – Tomáš Hodek CD – Jana Hanáková ALBUM – Eva Kadavá

Jak se pravým jménem jmenuje Christian Wünsch?

  1. Cristian Varela
  2. Anton Perere Mizek

[i]c) Cristian Rodriguez Ontavilla[/i]

VÝHRA : ALL INCLUSIVE APOKALYPSA SERVIS – CESTOVNÉ 1000CZK/ALL INCLUSIVE HOTEL****/2XFOTOPAS

VÝHERCE : Marek Florián

SUPERSOUTĚŽ Otázka 01) Cari Lekebusch je často označován jako zakladatel [i]a) stylu Hardfunk [/i]

  1. Schranz music
  2. labelu Drumcode

Otázka 02) Značka AMOK je zkratka, která znamená

  1. není to zkratka, je to pouze slovo AMOK

[i]b) AtMyOwnKind – volně přeloženo „Na můj vlastní způsob“[/i]

  1. I´m only Crazy– volně přeloženo „Jsem pouze střeštěný“

**Otázka 03) Carlos Rios pochází ze stejného země jako ** [i]a) Ricardo Vilalobos (Chille)[/i]

  1. Mark E.G. (Anglie)
  2. Torsten Kanzler (Německo)

VÝHRA : KALHOTY-TRIČKO-MIKINA OD AMOK/ ALL INCLUSIVE HOTEL****/1X VIP/ ALBUM C.LEKEBUSCHE A TORSTENA KANZLERA.

VÝHERCE : Eva Pukančíková

Výherci budou obeznámeni emailem od pořadatele akce Apokalypsa v pondělí, 19.2.2007 Gra­tulujeme!

O.B.I. – „Pořádně to vyprášíme!“

Tobias Lüke aka O.B.I. „Pořádně to vyprášíme!“ 

Ahoj, tak jak jsi strávil letošní Vánoce a Silvestra? Ahoj, děkuji za optání. Užil jsem si od každého trochu… Hrál jsem, ale zároveň jsem trávil čas s rodinou a přítelkyní. Hodně hraní jsem přes vánoční svátky odmítnul, protože jsem nechtěl prosinec strávit cestováním a jenom „party životem“. Zkrátka jsem si chtěl odpočinout a nabrat síly na další rok.

V únoru se podruhé představíš na brněnské Apokalypse, kde jsi poprvé vystoupil v červnu právě skončeného roku, co jsi za tu dobu všechno stihl a kde všude ses představil? Ano, bude to po druhé, co budu hrát na Apokalypse a jsem za to fakt rád. Od Apokalypsy v červnu jsem se hodně věnoval produkci, se kterou jsem opět po dlouhé době na 100% spokojen. Také jsem navštívil své oblíbené kluby ve Španělsku, Řecku, Maďarsku a u nás v Německu. Na tento rok mam naplánovanou cestu po Brazílii, tak jak tomu bylo v roce 2005 a už se nemůžu dočkat reakcí na nové tracky…

Jak na tebe atmosféra Apokalypsy zapůsobila? Jestli se nepletu, tak to tehdy byla zatím tvoje největší party, platí to i dodnes?:) Bylo to prostě něco neskutečnýho, myslím, že koncept Apokalypsy, který, jak jsem to správně pochopil, kombinuje techno ve všech svých „odrůdách“ a to má velký smysl. Ten přechod mezi hudbou Dave Clarka a mnou byl hodně razantní, a to se mi líbilo. Jsem přesvědčený, že tímto způsobem se dá lidu učit i něco nového, anebo jim ukazovat alternativy… Apokalypsa byla pro mě asi nejúspěšnější party, co se velikosti a obsazení týče…. Zkrátka na Apokalypse je nasazena laťka hodně vysoko a to je výzva! A to dělá strašně moc, ty výkony jsou potom poznat. Já jsem byl třeba osobně rád, že si poslechnu Dave Clarka nebo Valentina.

Apokalypsa slaví své menší jubileum v podobě již 25. pokračování, chystáš pro tuto příležitost něco „speciál“? Byl by hřích si na Apokalypsu něco speciálního nenachystat. Speciální set bude určitě tím, že představím hudbu, kterou jsem posledního pul roku dělal a jsem fakt zvědavej, co řeknete na intro:)

Jak hodnotíš line – up? Jo, přesně to, co bych na Apokalypse očekával. Osobně se těším na Cariho Lekebusche, kterého jsem svého času hodně uznával. Ten člověk byl v hudbě vždy hodně napřed a vždy to uměl „prodat“ s takovou grácií, že nešlo netancovat. Pamatuji si na jeho DrumCode desky a ta hustá bassová linka ze Švédska mě hodně inspirovala.

Na některých fórech jsem četl, že tě čeští partypeople chtěli na nějaké další Apokalypse alespoň jako go – go:) Kde bereš tu svoji nakažlivou energii, díky které dokážeš strhnout dav, právě jako na tvém červnovém premiérovém vystoupení v ČR? To je hudbou a akcí samotnou. Já to vlastně nedokážu ani popsat, ale zkrátka když je taková akce, člověk tu hudbu prožívá ještě víc, je rád, že tam je a celé se to přesouvá do setu. Je to až magické, jak to působí.

Co O.B.I jako producent? Prozradíš nám nějaké novinky? Jak jsem říkal, mám teď hodně nového materiálu, který „testuji“ na lidech &#61514; V současnosti mám na nový materiál nabídku od dvou labelů, avšak přemýšlím, že to celé vydám jako album na svém Tekktribe records…

Slyšel jsem, že spoustu svých tracků ani nehodláš vydat a necháváš si je pouze pro svoji vlastní produkci, co je na tomto tvrzení pravdy? Je to zvláštní, protože po producentské stránce je každý rád, když se deska hodně prodává, což já samozřejmě taky, ale jsou tracky, které se stanou čistě „srdeční záležitostí“ a váže se k nim nějaké silné období, zážitek… A o tyto tracky se dělit na deskách nechci, protože ty dělají má vystoupení určitě odlišná a doufám, že i zajímavější.

Ještě se na chvíli vrátím ke tvému hraní, shledáváš na sobě nějaký posun či změnu v tom, co hraješ? Já myslím, že hudba se stále vyvíjí, to co jsi hrál před měsícem dnes nehraješ. A když ano, tak málo co. Člověk by se měl rozvíjet, měnit a zkoušet nové a nové postupy. Ale myslím, že razantní změna u mě nenastala, možná jsem se začal více zabývat jinou linkou, líbí se mi trošku jiné výšky, než před rokem, ale nic závratně jiného nečekejte, pořádně to tam „vyprášíme“:)

Jak se ty osobně díváš do budoucna, co bude hrát O.B.I za šest let, bude kráčet ve šlépějích většiny svých slavnějších kolegů, kteří znatelně zpomalili a začali koketovat s minimalem a jinými v současné době módními odnožemi techna? Já jsem toho názoru, že by se každý měl vyvíjet a hledat nové možnosti. Ale abych pravdu řekl, dokážu si představit, že vydám minimal desku, ale hrát ji na velké akci? S tím nepočítám…

Posloucháš ve svém soukromí i jiný styl hudby? Ano, hodně mám rád alternativní hudbu, jazz, electro… Zde také beru hodně inspirace do svých skladeb. Všechno je to hudba, která má své jádro stejné.

A úplně poslední otázka: Tvůj největší djský sen? Ten si nechám pro sebe, protože jsem pověrčivej ;)

Díky za rozhovor, v únoru na shledanou!

[i]Ptal se goLPe[/i]

MP3/VIDEO

"O.B.I. @ Alpha againts Omega video ":http://www.youtube.com/watch?… O.B.I. @ Clash of Titans video O.B.I. @ Blau club (Obi & Viper Xxl & Dj Lukas) O.B.I. @ Apokalypsa Gold Edition video O.B.I. @ Apokalypsa Gold Edition dj set "O.B.I. @ Budapest Kashmir ":http://www.ngoht.hu/…00-07.00.mp3 "O.B.I. @ Kind Radio O.B.I. @ Code 15 Madrid ":http://www.megaupload.com/?…

Anketa k 25. Apokalypse Celebration

Anketa k jubilejní 25. Apokalypse Celebration 

[i]Zástupci médií a promotéři akcí odpovídali na naše 2 aktuální otázky! Čtěte, stojí to za to![/i]

**OTÁZKA :

  1. JAK BY JSTE SHRNULI TĚCHTO 25 DÍLŮ BRNĚNSKÉ APOKALYPSY?
  2. CO PRO VÁS VLASTNĚ JMÉNO AKCE APOKALYPSA ZNAMENÁ A CO BY JSTE APOKALYPSE POPŘÁLI DO DALŠÍCH , MINIMÁLNĚ 25TI DÍLŮ?**

Robotech (rave.cz)

  1. Apokalypsa si prošla dlouhou cestu, o čemž svědčí už to, že ta, co nás čeká, má ve svém podtitulu číslo 25. Ta cesta byla nelehká, provázená protichůdnými názory a pocity a chvílemi dost kontroverzní. Ne vždy to imho byla cesta správným směrem, ale jak naznačuje ten poslední díl, jde opět kupředu, za což jsem rád. Já sám jsem byl v minulosti ostrý kritik jak samotné Apokalypsy, tak i lidí, kteří ji pořádají a musím upřímně konstatovat, že jsem rád, že se apokalyptici z různých kritik a problémů poučili. Teď jsem si nedávno prohlížel většinu plakátu z těch posledních 25. dílů. Počínaje plakátem, kdy se tato party jmenovala APOCALYPS, až po ty poslední. Vystřídalo se tam opravdu hodně jmen, která v technu hodně znamenají a razí směr. Jsem rád, že končí ta módní vlna schranzu a začíná to opět být ten pure techno event!
  2. Pro mě, jakožto pro věřícího člověka, znamená Apokalypsa konec světa – den závěrečného zúčtování. Přeju Apokalypse, aby každý další díl nebyl ten poslední, a aby to závěrečné zúčtování resultovalo v kladné hodnocení a spokojenost všech zúčastněných.

Ozzby (poslouchej.net)

  1. Celkově dráhu Apokalypsy shrnout nemohu, jelikož ji se zájmem sleduji až od roku 2002. Od té doby mě ale hodně baví pozorovat její vývoj a inovace, které se promítají defakto v každém dílu. Dá se říct, že Apokalypse dost fandím, protože je to dle mého nejstabilnější koncept na naši, mimochodem dost konzervativní, scé­ně.
  2. Do dalších dílů bych popřál pořadatelům především sílu vydržet v nelehkých podmínkách této země, spousty nových nápadů a „venkovní“ inspirace, neotřelé Djs a také trochu starší návštěvníky :-) Tak nějak si přeji, aby jejím smyslem bylo rozbíjet pomyslnou skořápku, která izoluje české klubery od zbytku světa elektronické hudby. Jsem mimo jiné i hodně zvědavý na nově přítomný minimal v dalších dílech – Marco Bailey byl jednoznačně dobrej start!

Juki (Xmag, techno.cz)

  1. Shrnout na hromádku tolik zážitků snad ani nejde. Apokalypsa mnohé klubery provází snad celý život a nabízí mladým lidem odreagování, které jinde nenajdete. Maškarní bál, karneval a party v jednom. I když jsem už z publika, pro které je určena trošku odrostl a upřednostňuji jiné akce, staré matadory tam nakonec stejně potkám a legrace je také stále fůra. Takže co říct víc? Prostě Apokalypsa, hopsa hejsa.
  2. Totální destrukci mysli, těla, předsudků a hranic soudnosti. Do dalších 25ti dílů Apokalypse přeji více kvalitní hudby a méně trendy tanečníků v oranžovém potahu z embéčka. Všechno nejlepší! :)

Kaix (rave.cz) Pro mě byla a asi i bude Apokalypsa navždy kontroverzní akce, kam se občas zajdu pobavit, občas naštvat. Popřál bych celému teamu co nejméně kontroverzí a hodně spokojených návštěvníků.

Pedro (extasydjs.sk)

  1. Apokalypsa prošla od začátku svého vzniku vývojem a za posledních 6 let se stala jedním z nejuznávanějších eventů v Česku ale i v sousedních zemích. 25. díl Apokalypsy je výsledkem tvrdé práce všech zainteresovaných, kteří se podíleli a ještě se podílí na jejím vzniku a fungování vůbec a za to jim patří velké díky…
  2. Pojem Apokalypsa sa stal opravdu fenoménem a tímto by jsem chtěl popřát za celý portál eXtasydjs.sk Apokalypse aby neustále následovala vpřed a aby se i nadále těšila tak velké popularitě, jaké se těší dnes… Vše nejlepší Apokalypse:))

Michal (Oxygen party)

  1. V první řadě chci pogratulovat k úspěchu k 25. dílu a lidem, kteří se spolupodílí na této výborné techno akci. Myslím si, že každý, kdo jen jednou přišel třeba na jeden díl zjistil, jaký je recept na tu správnou zábavu a dostal tak super zážitek…
  2. Vydařený event na vysoké úrovni,který v Čechách nemá konkurenci. Apokalypse přeji , aby měla vždy atraktivní lineup a Bobycentrum plné clubberů.

Tomy (culturebeat.cz)

  1. Pro mě osobně znamená Apokalypsa jednu z nejstálejších indoorových techno akcí v republice. Stálou v kvalitě dovezených techno celebrit a také v dobrém zázemí celé párty. Byť jsem osobně na žádné přímo nebyl, tak věřím referencím od známých. Navíc Apokalypsa je pod drobnohledem médií dost často, či-li kdyby něco nefungovalo tak, jak má, bylo by to hned venku. Na druhou stranu je celá akce slušnou továrnou na peníze, což je vidět na jejím zaměření a promo kampaních, leč to nikterak nesnižuje její výslednou kvalitu – lidi, co Apokalypsu tvoří, si svojí odměnu zaslouží. Svojí práci totiž odvádí dobře.
  2. Apokalypse bych popřál do dalších dílů stejné úspěchy jako doposud, tj. velký mediální ohlas, dobré reference až za hranicemi republiky a hlavně spokojené návštěvníky, o to jde především…

Noro (warp.sk)

  1. Apokalypsa pro mě znamená něco jako žíjící legenda, party která asi nejvíc ovlivnila a nadále usměrňuje směrování techna v Čechách a na Slovensku. Přivezla největší jména elektronické hudby, dospěla a věřím, že přežije i svou padesátku.
  2. Pro dalších 25 dílů Apokalypse přeji co nejvíc fanoušků a stálé zlepšování kvality :)

Yasma (Antistatic party) Bomba:). Pevné lokty a věřit dále tomu, co Apokalypsa dělá, protože kdyby si nevěřila, stalo by to za lejno a protože tomu věří, je tam kde je. A kde je ? V Brně. A kdo tam chodí ? Všichni!

Mark E.G. „Apokalypsu rozsekáme!!!“

Mark E.G. „Apokalypsu rozsekáme!!!“

Ahoj Marku, na Apokalypse tě uslyšíme poprvé – jaký „styl“ a co vlastně od tebe můžeme očekávat? Zdravím všechny. Co ode mne můžete očekávat? Hlavně doufám dobrou show, bavit lidi, to je to, o co mi především jde. Co se týká stylů, nerad se k nějakému stylu přiřazuji, prostě si hraju to, co mě baví a co se mi líbí, na styly se moc nekoukám, jsou mi jedno. Mám rád energickou hudbu, ale rozhodně se nesnažím hrát „co nejtvrději, jak je tomu u mnohých teď zvykem. Miluji také funk a groovy, další směry, které můžete slyšet v mých setech.

Tvá vystoupení bývají mnohdy hodně impulzivní, je o tobě známo, že se dokážeš hodně odvázat, dokonce jsem slyšel cosi o desce, kterou sis rozbil u hraní o hlavu, co je na tom pravdy?:) Pravda to je, to musím uznat. Jak jsem řekl, rád bavím lidi, vždycky jsem byl takový. Už dříve, když jsem ještě nehrál, tak jsem vždy někde na mejdanu rozjížděl celou zábavu, tančil jsem většinou jako první… Prostě jsem bavič a rád se předvádím. S tou deskou, to jsem dělal dokonce i častěji, jenže pak si na to lidi začali zvykat, čekali to ode mě, už to vypadalo, jako nějaká předem nacvičená show, a o to mi nejde. Věci nechávám vyplývat ze situace, takže rozhodně nic neplánuju.

Získal jsi zajímavá ocenění – stal jsi se nejlepším UK hard dance DJem, a to hned 3 roky za sebou! Navíc jsi vyhrál poměrně nezvyklou cenu, „Party animal“. Co k tomu můžeš říct, jak tato ocenění změnila tvou kariéru? Těžko říct, jak mi změnila kariéru, ale já taková ocenění moc vážně neberu, přijde mi to prostě o ničem, vyhlašovat nějaké „nejlepší DJe“. Samozřejmě, že potěší, že jsem se umístil, že pro mě lidé hlasovali, to je hezké. Ale abych si takovou cenou nechal ovlivnit život a práci – to nedopustím.

Co ty a mikrofon – můžeme tě s ním někdy vidět a hlavně slyšet? Určitě, dokonce myslím, že už je to taková moje součást. Mikrofon používám od dob, kdy jsem hrával na jistých akcích u nás v UK, kde bylo zvykem, že má každý DJ automaticky svého MCho. Jenže spoléhat se na někoho, to se mi nechtělo, a tak jsem si začal dělat MCho sám. Má to mnoho výhod, znám svou hudbu, vím, co se kdy hodí, zpívám si, kdy chci já…

Mnoha lidem se jevíš jako velký „pařič“. Zůstaneš tedy po svém setu na akci a budeš se dál bavit? Co pro tebe máme připravit, co potřebuješ k tomu, aby si byl po všech směrech spokojený? Na Apokalypse zůstanu, a to určitě až do ranních hodin, nemám ve zvyku opouštět party příliš brzo. Rád se bavím a rád tančím, navíc si chci poslechnou ostatní DJs. A co pro mě připravit? Asi nic, moc toho nepotřebuju, teda až na jedno, svoji přítelkyni Chrissi. Ta ale jede se mnou, takže mi nic chybět nebude.

Co vlastně říkáš na line-up, jak se ti líbí jeho složení? A tvůj vzkaz publiku? Line up se mi moc líbí, je vyvážený, zahrnuje mnoho stylů, a tak to má být. Moc se těším na Cariho, nedávno jsem s ním dělal rozhovor v rádiu a je tak fakt v fajn kluk, navíc dělá super hudbu, orientuje se v mnoha stylech, a to se jen tak nevidí. Taky se těším na Christiana, dlouho jsem ho neslyšel, je to španělská legenda. Jsem taky zvědavý na kluky z Německa, ještě je neznám, ale už jsem o nich hodně slyšel. A všem chci vzkázat: Na Apokalypse nesmíte chybět, věřte mi, že to tam spolu rozsekáme!

Mark EG BIO

Mark EG, 34 let, je jednou z nejvýstřednějších postav soudobé taneční scény. Jeho vystoupení se setkávají s podivem a hlavně s naprostým nadšením po celém světě. Mark EG je totiž umělec, který je zcela osobitý – a to co se výběru hudby i emotivního vystupování týká. Je něco jako chameleón – neustále se mění a přizpůsobuje, nikdo v podstatě neví, co od něj můžete čekat. Jeho sety zahrnují prvky techna, hard techna, electra i trance music, rozhodně však nepostrádají dynamiku a notný náboj energie.

Mark začal s hraním počátkem 90.let. Nejdříve byl do značné míry ovlivněn detroitským technem, electrem a acid housem, postupně se však nejvíce „našel“ ve stylech hard trance a hard techno – zkrátka HARDSTYLE! Během několika let se stal velmi uznávaným, zejména díky způsobu, jakým tento „blázen“ dokáže bavit lidi. Jeho show si party people oblíbili po celém světě – s nadšením ho přivítali v Kanadě, kde ho v magazínu Poll přirovnali k druhému Oakenfoldovi, v Německu, v USA, kde se specializuje na hard techno, milují ho v rodné Anglii… Jedním z podstatným Markových úspěchů je však velká oblíbenost v zemích jihovýchodní Evropy – v Srbsku, Bosně a Hercegovině, Chorvatsku a Makedonii. V roce 1996 byl totiž na zdejším rádiu B92 vyhlášen jako nejlepší zahraniční DJ. Do zemí bývalé Jugoslávie tedy Mark cestuje velmi často, dokonce se sem vrátil jako první zahraniční DJ po útocích NATO.

Jeho produkce vycházela po řadu let na labelu Bonzai Records, šlo především o sérii progresivní trance music. Spolupracovala s ním velmi respektovaná jména tohoto stylu – Yves Deruyter, Commander Tom a Chris Liberator, se kterými se zúčastnil také turné. Mark EG je také spolu s Chrissi zakladatelem labelu Blackout Audio, na kterém vyšlo mnoho skvělých a dodnes oblíbených desek, které rádi hrají třeba Laurent Garnier, Sven Väth nebo Dave Clarke. Sám Mark vydává nejvíce na svém labelu Blackout Audio a na labelu Planet Rhythm/Compound pod nickem The Anxious. Produkoval také pro label Chris McCormacka Embryo a značku Chrise Liberatora Cluster, Infected Rowlanda The Bastard. Trance vydává Mark na Bonzai a na nesčetném množství nejlepších světových trance labelů, nedávno podepsal s Overdose Productions v Německu pro značku Massive Records.

Mark je však doma ve Velké Británii a zde je již celých patnáct let opravdu respektovanou postavou hardcore scény. Vystoupil na všech zdejších zásadních akcích tohoto typu – jmenujme například Dreamscape, Helter Skelter, Hardcore Heaven a Slammin Vinyl, byl také jednou z hlavních postav legendárních klubových nocích Escape From Samsara nebo Pendragon. Na jihozápadě Anglie byl Mark EG také rezidentem klubů The Country Club, The Monastery a The Dance Academy, kde hrával především směs electra, techna a progressivu. V uplynulých letech hrál také na významných zahraničních akcích, jako jsou Dance Valley, Impulz a Q Dance.

V uplynulých pěti letech namixoval Mark mnoho významných CD, mimo jiné „Brainstorm“ série na labelu React, „Techno Transmissions“ na Rumour a „This Is Techno 2“ na Beechwood, plus dvě CD pro Bonzai, mezi nimiž je také legendární „From Bonzai With Love“ z roku 2000 a „Battle Of The DJ´s II“ (spolu s Yves Deruyterem).

Mark EG v anketě Hardcore Heaven Awards zvolen jako „Nejlepší britský hard dance DJ“ roku 2003, 2004 a 2005. Za své „naprosté šílenství“ Mark také obdržel v anketě Londons Hard Dance Awards zvláštní cenu „Party animal 2005“ . O Markovi se říká: „je to člověk, který žije, jí, spí a dýchá jenom pro hudbu.“

Anketa se zahraničními djs

1. Jaký je Váš názor na Cariho Lekebusche, coby DJe a producenta? 2. Jaký byl pro Vás po pracovní stránce rok 2006?

Marco Bailey

  1. Cari je ten nejlepší DJ a producent ze Švédska a svou výbornou pozici si drží už mnoho let.
  2. Rok 2006 – moc práce a opravdu málo odpočinku&#61516;

Mario Ranieri

  1. Cariho moc uznávám. Na začátku mé kariéry mě totiž velmi ovlivnila jeho produkce, která byla a dodnes je na špičkové úrovni. Jeho desky na HP Production jsou prostě nejlepší. A mám velkou radost, že se s Carim budu moct v lednu setkat na festivalu Awakenings!
  2. Rok 2006 mi udělal radost. Hrál jsem na výborných akcích v Bulharsku, České republice a Slovensku a odstartoval jsem dva nové labely – OSTARRICHI a GIRLPOWER, které si zatím vedou dobře. Samozřejmě to neznamená, že bych se příští rok přestal snažit.

Weichentechnikk

  1. Cari není „jen dobrý“ DJ a producent, on je podle mě jeden z nejlepších!
  2. Měl jsem poměrně dobrý rok, až na zdravotní problémy – po pracovní stránce, zajímavé hraní, produkce se taky slušně rozjela.

Robert Natus

  1. Abych řekl pravdu, Cariho jsem už hodně dlouho neslyšel. Coby producent byl ale dlouho můj idol, když jsem začínal s hraním. Třeba Drumcode 10 je pořád jedna z mých nejoblíbenějších desek. Nebo to, co vydával na Hybridu, prostě úžasné…
  2. Rok 2006 byl pro mě hodně pracovní, stihl jsem toho spoustu a jsem za uplynulý rok spokojený. Přeji vám všem skvělý rok 2007 a hlavně si užijte únorovou Apokalypsu!

Eric Sneo

  1. Cari je výborný producent a také skvělý člověk. Znám ho už mnoho let a vím, že si stále dokáže uchovat velmi vysoký level u své produkce.
  2. Když to shrnu, rok 2006 byl úspěšný. Hodně času jsem strávil přípravou mého nového alba, které vyjde v březnu 2007.

DJ Ocram

  1. Cariho ho mám moc rád, líbí se mi vůbec hudba všech představitelů švédského techna. Hlavně je skvělá jeho produkce na Drumcode. Myslím, že Cari je jeden z těch, co má už mnoho let velký úspěch a pořád se drží na vrcholu.
  2. Uplynulý rok byl pro mě úspěšnější z pracovního hlediska, po osobní stránce nic moc. Takže jsem celkem spokojený, ale mohlo to být samozřejmě i lepší.

Carlos Rios

  1. Cari Lekebusch – poprvé jsem se s ním setkal roce 2003 na jednom festivalu v Holandsku, kde hrál a doslova mě uchvátil. Jeho Drumcode 10 dodnes patří k mým nejoblíbenějším deskám.
  2. Rok 2007 byl v pohodě, měl jsem to štěstí procestovat mnoho zajímavých zemí, jsem spokojen.

Mark EG

  1. Cari Lekebusch patří k mým oblíbencům, těším se na něj na Apokalypse nejvíc, má úžasný styl. Je to největší inovátor techna, co znám.
  2. Uplynulý rok pro mne znamenal hodně práce, děláme s Chrissi na společném PA vystoupení a vůbec, máme mnoho plánů do tohoto roku!

Christian Wünsch

  1. Produkce Cariho Lekebusche je pro mě zárukou vysoké kvality, fascinuje mě jeho profesionální přístup k práci.
  2. 2006 byl výborný, to ale neznamená, že tento rok nemůže být ještě lepší – pevně v to věřím!
Apokalypsa ALL INCLUSIVE soutěž

Jsi fanoušek španělského techna a čteš naše rozhovory s headlinery Apokalypsy 25th Celebration? Tak máš šanci vyhrát mejdan snů zdarma! Odpověz na otázku a získej poukaz v hodnotě 1000,– na proplacení cesty, 1× 2 lůžkový pokoj v hotelu**** Bobycentrum, kde bude mít výherce zajištěný minibar, snídani/oběd/ve­čeři, 2× FOTOPAS na Apokalypsu, který Vás opravňuje do všech prostor Bobycentra + užívat náš backstage mini-bar (alko/nealko)!

Jak se pravým jménem jmenuje Christian Wünsch?

  1. Cristian Varela
  2. Anton Perere Mizek
  3. Cristian Rodriguez Ontavilla

ODPOVĚDI POSÍLEJTE NA : INFO@KNEDEEP.CZ SOUTĚŽ POTRVÁ DO 10.2.2007

Rozhovor s LADIDOU

LADIDA „ Poslechnu si Lekebusche!“

Ahoj Lindo, než ti začnu pokládat tradiční otázky týkající se více či méně tvého vystoupení na Apokalypse, zajímá mne, jak bys zhodnotila uplynulý rok. Byl pro tebe v nějakém ohledu zásadní? Nebo lépe…stalo se v uplynulém roce něco významného, co ovlivnilo tvůj život? Přece jen je nejvhodnější doba na takovéto zamyšlení. Minulý rok byl úspěšný, procestovala jsem velký kus světa. Vystupovala jsem na Slovensku, v Německu, Rakousku, Španělsku, Itálii, Belgii, Lucembursku, Chorvatsku, Bosně Hercegovině, Srbsku, Brazílii, Austrálii a Číně. Připravila jsem svůj nový label article, na kterém vyjde v únoru první singl z připraveného alba. Naučila jsem se lépe surfovat na vlnách v oceánu.

Na taneční scéně se pohybuješ velmi dlouho, zažila jsi její začátky u nás. Jsi spokojena s tím, jakým směrem se vše vyvíjí? Kam se to podle tebe vlastně vyvíjí…? Vyvíjí se to dobře, mám radost kolik nových producentů se vyrojilo a myslím, že přijelo hodně dobrých djů a kapel, které naši scénu obohatili. Spolupráce se sponzory funguje.

Proč dnes lidé chodí na párty? Myslíš, že chodí kvůli hudbě, jménům, které na akci vystoupí, nebo jen proto, že je to prostě in? Doufám, že kvůli hudbě.

Teď bych se ráda dostala k našemu hlavnímu tématu…Apokalypsa. Co říkáš na line-up? Poslechneš si někoho z djs? Line up je ok ,když budu mít čas poslechnu si Lekebusche. Kdybych mohla sestavit line up já, pozvala bych příště Ellen Allien.

Tento díl je ve znamení 25 narozenin…vzpo­mínáš si, jak jsi oslavila svých 25 let? Myslím, že jsem někde hrála.

Apokalypsa sice neslaví čtvrt století, ale 25. díl jedné akce je u nás docela rarita. Ty sama jsi na Apo již jednou hrála. Myslíš, že je tato párty něčím ojedinělá? Brněnských halovek bylo, je a bude hodně, a tato jediná si stále drží svůj standard, návštěvnost a dobré jméno… Nemám pocit, že je hodně halových akcí, je fajn, že si tato akce udržela své publikum. Přeju, aby tomu bylo i nadále.

Malinko odbočím. Jak bys popsala styl, který nyní hraješ? Která deska momentálně nesmí chybět ve tvém setu? Mám docela široký záběr, hraju od minimalu až po techno. Bohužel minimal u nás moc nefunguje, zatím. Ostatně na mém příštím singlu si poslechnete jaký zvuk mám na mysli. Více info na www.ladida.tvwww.article.cz

Jak pokračuje tvá spolupráce s Nippem? Slyšela jsem něco o novém albu… Nipp je šikovnej, udělali jsme 3 tracky a label Article máme společně.

A na závěr jedna osobní otázka…jako ženská se musím zeptat. Dá se skloubit kariéra úspěšné djky s rodinou? Nepřemýšlíš někdy nad tím, že bys chtěla mít děti a takový ten klasický rodinný život? Stíhám obojí a zatím to funguje, mám partnera, co také cestuje, takže si rozumíme, jsme na stejné frekvenci a děti určitě chci mít, ale teď ještě ne, mateřský instinkt mi zatím nic neříká. Mám ještě pár cílů, které bych si přála realizovat;)

Co pro tebe vlastně znamená být djkou? Je to moje cesta, jeden z důležitých smyslů mého života, naplňuje mě to, mám ráda tu výměnu energie mezi mnou a clubbery, baví mě poznávat nové lidi a kultury.

Rozhovor s Torstenem Kanzlerem + soutěž

Koukněte na video a doplňte:

VIDEO .<> Torsten Kanzler

  1. vystupuje pouze v hororové masce
  2. má holou hlavu s tetováním Killaz Records
  3. má holou hlavu, ale vzadu punk chocholek
  4. má červené číro přes celou hlavu

Výhra: 1× CD Best of Killaz by Torsten Kanzler, 1× ALBUM Kanzlerkommt, 1× Fotopas na Apokalypsu, díky kterému můžete využívat náš zákulisní alko/nealko bar.

odpovědi na info@knedeep.cz

Soutěž potrvá do 10.2.2007!

TORSTEN KANZLER „ I LOVE HARDTECHNO!“

Jak vznikl tvůj silný vztah k taneční hudbě – byl jsi pravidelným návštěvníkem různých parties, nebo tě tato hudba zkrátka fascinovala sama o sobě? Pověz nám něco o svých začátcích… Hudba je můj život – znamená pro mě uměleckou a tvůrčí svobodu. Jsem rád, že mohu sdílet svou vášeň k hudbě s dalšími lidmi. Na párty jsem začal chodit v roce 1994 a nikdy mě nenapadlo, že se jednou také sám postavím za gramofony. Ale moje touha moci prezentovat vlastní interpretaci techna lidem rozhodla za mě. S hraním jsem začal v roce 1997 a hrál jsem house, ale po chvíli jsem se přesměroval na techno a asi za rok jsem se „našel“ u hardtechna.

Jak bys popsal svůj sound a vůbec styl, jaký hraješ? Čím se odlišuješ od ostatních hardtechno DJ´s? Moje hudba je drsná, tvrdá, rozmanitá, divoká a funky a od každého stylu něco… Vždy objevím něco nového co pak zapojím do svých setů, které se stále mění…

Připravuješ si na Apokalypsu něco speciálního – na co se můžou partypeople těšit? Moje hraní se vždy vyvíjí spontánně. Nikdy moc nepřemýšlím nad tím, jak můj set bude vypadat, nekladu si žádná omezení, takže vše nechávám volně plynout. Musím s sebou mít vždy minimálně 150 desek, abych se mohl přizpůsobit party a mohl lidem nabídnout široké spektrum materiálu. Myslím, že to je hodně podstatné, rád vždy lidi překvapím něčím novým a nečekaným.

Říkáš, že hraní pro tebe není prací, ale posláním. Znamená to tedy, že si akci užíváš i po svém vystoupení? Nikdy party neopustím bezprostředně po mém setu. Nemám to rád, když nějaký DJ přijde na akci, jde hned hrát a potom zase rychle zmizí… Já vždy potřebuju před hraním “nasát” atmosféru party, sžít se s lidmi, pochopit, na co reagují, co se jim líbí, podle toho si pak v hlavě připravím set. Proto si tedy vždy, pokud je to možné, užiju party od začátku do konce!

Brněnská Apokalypsa bude v únoru slavit své 25. pokračování a za 8 let se stala jednou z nejvýznamnějších parties v České Republice. Jak ty tuto akci vnímáš – už jsi o ní někdy slyšel? Apokalypsa je známá jako největší a nejlepší party v České Republice. Hodně jsem o této akci slyšel, zejména od svých kolegů a kamarádu, kteří u vás na Apokalypse už hráli. Mluvili hlavně o výborné atmosféře, skvělé produkci a hlavně o úžasném prostoru. Už se fakt moc těším na únor&#61514;!

Co připravuješ a chystáš na svém velmi úspěšném labelu Killaz Records, můžeme se těšit na další přírůstek do tvé diskografie? Právě teď vyšlo „best of killaz mix CD“ – je to DJ mix těch nejlepších tracků, co vyšly na Killaz během posledních 3 let. Začátkem února vyjde mé nové album „Der Kanzler kommt wieder“, samozřejmě na Killaz records. Album nabízí průřez mými oblíbenými styly, které rád zapojuji do setů…samozřejmě nějaká CD přivezu na Apokalypsu…

BIOGRAFIE

“Miluji hardtechno…” – to je životní motto německého DJe a producenta Torstena Kanzlera, který působí na hudební scéně od roku 1997.“Kdokoliv je schopný a ochotný nechat se pohltit rytmem a energií techna, dokáže sám sebe přenést do úplně jiného světa, a to mě na tom všem tak baví. Bláznivé, experimentální, divoké, groovy a především taneční – to je můj styl. Postupem času se techno a party life staly nezbytnou součástí mého života, hudba je pro mě nutnost, bez které se už neumím obejít. Hraní pro mě není jenom práce, způsob obživy, beru ho jako poslání, do kterého dávám maximum ze své osoby. Moje vášeň k hardtechnu se neodráží jenom za gramofony, znamená pro mě i potřebu realizovat se v oblasti produkce.”Torsten Kanzler je také zakladatelem a vedoucí postavou respektovaného labelu “KILLAZ RECORDS”. Tento label vydává tracky zejména ve znamení hardtechna, groovy a “crazy” techna a jak sám Kanzler dodává: “Killaz Records byl vytvořen zejména jako prostředek k tomu, aby lidé, kteří jsou stejně jako já “posedlí” hudbou, měli možnost představit svou práci široké veřejnosti.”

DISCOGRAFIE

Torsten Kanzler – Nerven 07 „my Story“ Torsten Kanzler & Mahatma – Kiddaz fm 15 „Nervensamba“ Torsten Kanzler – Nerven 12 „Dangerous Mind EP“ Torsten Kanzler – Nerven 18 „ Rock it“ Torsten Kanzler – Killaz 02 Torsten Kanzler – Highball „23“ Torsten Kanzler Vs. Frank Kvitta Killaz 04 – “dance with the devilz” Torsten Kanzler Album „Der Kanzler kommt“ Nerven 25 Torsten Kanzler Vs. Frank Kvitta Inflicted 03 “dance with the devilz part 2 ” Torsten Kanzler – Arschgeweihkiller Remix Killaz 06 Sven Wittekind vs Torsten Kanzler – Killaz 07 Torsten Kanzler – Error 02 – „Relznak netsrot EP“ Torsten Kanzler – OWN STYLE 01 – “la musica és la vida” Torsten Kanzler – vs Album – “Die große Koalition” Sereial Killaz 02 – Dance with the Devilz – Torsten Kanzler vs Frank Kvitta The best of Killaz – 3 Jahre Killaz

MP3:

Torsten Kanzler @ Best of Killaz Records Torsten Kanzler @ Heroes of Techno video Torsten Kanzler @ Frank Kvitta Studio 04 Torsten Kanzler @ Techno Pride Torsten Kanzler @ Frank Kvitta Awakenings Torsten Kanzler @ Metronom Berlin Torsten Kanzler @ Shoot Club Part 01 Torsten Kanzler @ Heroes of Techno video 02 Torsten Kanzler @ Shoot Club Part 02

Seznam WARM UP akcí a předprodejů

Oficiálně spuštěn předprodej, a to jak v kamenných obchodech tak on-line shopy na internetu. Cena vstupenky na 23.2.2007 plných hvězd stojí 349 + poplatky předprodeje. Na místě bude lístek stát 449,– ! Z online shopů doporučujeme www.rave.cz, www.techno.cz a nyní nově www.deecom.cz a www.partyzona.sk! Dále samozřejme můžete využít sítě Ticketpro, Ticketstream, Ticketportal, Ticket-Art nebo Eventim. Lístky jsou také k dostání v dalších zemích, jako jsou Rakousko, Slovensko, Polsko či Maďarsko!

Přesný rozpis kamenných obchodů v ČR a SK (bez míst celorepubliko­vých sítí):

(OBCHODY) PRAHA – MUSICLAND – 28. ŘÍJNA 8 | BRNO – TOSCATOUR – GALERIE VAŇKOVKA | | BRNO – TOSCATOUR – VELKÝ ŠPALÍČEK |BRNO – DŮM PÁNŮ Z LIPÉ – NÁM. SVOBODY | OLOMOUC – INDIES – DENISOVA 8| HODONÍN – ARIZONA | OSTRAVA – BONTONLAND – MASARYKOVO NÁM. | PROSTĚJOV – GRAMO H + Y – KRAMÁŘSKÁ 1 | UH. HRADIŠTĚ – RECORD MUSIC – PROSTŘEDNÍ 44 | ZLÍN – FORTE MUSIC – U PODCHODU SVIT | VYŠKOV – BIKE PRO – MASARYKOVO NÁM. 7 | TŘEBÍČ – MUSIC HOUSE – KARLOVO NÁM. | ŽDÁR NAD SÁZ. – SK8 STREET SHOP | (SK) TRENČÍN – PIANO CLUB – POD SOKOLICE 12 – 16 |

Warm Up tour Apokalypsa 25th Celebration!

Ano, jako vždy jsou pro Vás připraveny „zahřívačky“ a to jak po ČR, tak SK . Na Warm Upech si můžete „zapařit“ na naše rezidenty, Misu Salacovou nebo Dje Jerryho. Výhodou Warm Upu je také možnost zakoupit vstupenku na Apokalypsu bez poplatků předprodeje.

12.1.2007 Praha – Duplex
20.1.2007 Žilina – club Alcatraz (Sk)
26.1.2007 Bos­kovice – DD club
27.1.2007 Zlín – MusicLand club
27.1.2007 Ban. Bystrica – Arcade club (Sk)
02.2.2007 Plzeň – club Mix
03.2.2007 Javorník – club Stodola
10.2.2007 Trenčín – Piano club (Sk)
16.2.2007 Opava – club Mrkev
17.2.2007 Ostrava – Fabric

Mark EG – biografie, videa

Mark E.G. „Člověk, který žije, jí, spí a dýchá jenom pro hudbu.“

Mark EG, 34 let, je jednou z nejvýstřednějších postav soudobé taneční scény. Jeho vystoupení se setkávají s podivem a hlavně s naprostým nadšením po celém světě. Mark EG je totiž umělec, který je zcela osobitý – a to co se výběru hudby i emotivního vystupování týká. Je něco jako chameleón – neustále se mění a přizpůsobuje, nikdo v podstatě neví, co od něj můžete čekat. Jeho sety zahrnují prvky techna, hard techna, electra i trance music, rozhodně však nepostrádají dynamiku a notný náboj energie.

Mark začal s hraním počátkem 90.let. Nejdříve byl do značné míry ovlivněn detroitským technem, electrem a acid housem, postupně se však nejvíce „našel“ ve stylech hard trance a hard techno- zkrátka HARDSTYLE! Během několika let se stal velmi uznávaným, zejména díky způsobu, jakým tento „blázen“ dokáže bavit lidi. Jeho show si party people oblíbili po celém světě – s nadšením ho přivítali v Kanadě, kde ho v magazínu Poll přirovnali k druhému Oakenfoldovi, v Německu, v USA, kde se specializuje na hard techno, milují ho v rodné Anglii… Jedním z podstatným Markových úspěchů je však velká oblíbenost v zemích jihovýchodní Evropy – v Srbsku, Bosně a Hercegovině, Chorvatsku a Makedonii. V roce 1996 byl totiž na zdejším rádiu B92 vyhlášen jako nejlepší zahraniční DJ. Do zemí bývalé Jugoslávie tedy Mark cestuje velmi často, dokonce se sem vrátil jako první zahraniční DJ po útocích NATO.

Jeho produkce vycházela po řadu let na labelu Bonzai Records, šlo především o sérii progresivní trance music. Spolupracovala s ním velmi respektovaná jména tohoto stylu – Yves Deruyter, Commander Tom a Chris Liberator, se kterými se zúčastnil také turné. Mark EG je také spolu s Chrissi zakladatelem labelu Blackout Audio, na kterém vyšlo mnoho skvělých a dodnes oblíbených desek, které rádi hrají třeba Laurent Garnier, Sven Väth nebo Dave Clarke. Sám Mark vydává nejvíce na svém labelu Blackout Audio a na labelu Planet Rhythm/Compound pod nickem The Anxious. Produkoval také pro label Chris McCormacka Embryo a značku Chrise Liberatora Cluster, Infected Rowlanda The Bastard. Trance vydává Mark na Bonzai a na nesčetném množství nejlepších světových trance labelů, nedávno podepsal s Overdose Productions v Německu pro značku Massive Records.

Mark je však doma ve Velké Británii a zde je již celých patnáct let opravdu respektovanou postavou hardcore scény. Vystoupil na všech zdejších zásadních akcích tohoto typu – jmenujme například Dreamscape, Helter Skelter, Hardcore Heaven a Slammin Vinyl, byl také jednou z hlavních postav legendárních klubových nocích Escape From Samsara nebo Pendragon. Na jihozápadě Anglie byl Mark EG také rezidentem klubů The Country Club, The Monastery a The Dance Academy, kde hrával především směs electra, techna a progressivu. V uplynulých letech hrál také na významných zahraničních akcích, jako jsou Dance Valley, Impulz a Q Dance.

V uplynulých pěti letech namixoval Mark mnoho významných CD, mimo jiné „Brainstorm“ série na labelu React, „Techno Transmissions“ na Rumour a „This Is Techno 2“ na Beechwood, plus dvě CD pro Bonzai, mezi nimiž je také legendární „From Bonzai With Love“ z roku 2000 a „Battle Of The DJ´s II“ (spolu s Yves Deruyterem).

Mark EG v anketě Hardcore Heaven Awards zvolen jako „Nejlepší britský hard dance DJ“ roku 2003, 2004 a 2005. Za své „naprosté šílenství“ Mark také obdržel v anketě Londons Hard Dance Awards zvláštní cenu „Party animal 2005“ . O Markovi se říká: „je to člověk, který žije, jí, spí a dýchá jenom pro hudbu.“

Mark EG @ Circiuto Brazil Mark EG @ Party Animal Mark EG @ Lets Ave It

Soutěž s headlinerem – Cari Lekebuschem

Označte tvrzení, které není pravdivé a vyhrajte 2× VIP do zákulisí 25té Apokalypsy + nové album Drumcode, na kterém se podíleli Cari Lekebusch a Adam Beyer!

Označte nepravdivé tvrzení o Cari Lekebuschovi:

  1. je žíjící legenda a společně s Adamem Beyerem založil techno scénu ve Skandinávii
  2. kromě techno desek je také producent zvuků a soundtracků k Playstation a PC hrám
  3. je velký fanoušek grafitti , pořádá design výstavy a vyučuje breakdance a kung-fu
  4. jeho styl je nazýván HARDFUNK a sám je označován za hudebního architekta ze 4 gramofonů
  5. hraje vždy pouze v „ninja“ oblečení, ve stejném co je na tiskovinách Apokalypsy

soutěž potrvá do : 1.2.007

odpovědi na info@knedeep.cz

Chceš si zahrát na Apokalypse 25th Celebration?

Chceš si zahrát na Apokalypse 25th Celebration? Zahrát si na Apokalypse je sen mnoha DJů a my některým z nich dáme tuto šanci. Pro registrované uživatele raverecords.cz shopu je tu soutěž!

Zahraješ si na druhé stage Apokalypsy 23.2. s DJi jako je LaDiDa, Chris Sadler, Tvyks, Michael Poliak. Tvoje demo se dostane k lidem co pořádají party a nebo sami hrají. Na RAVE.cz s tebou týden před Apokalypsou vyjde rozhovor Dostaneš VIP vstupenku pro tebe a jednu osobu. Dostaneš slevu 10% slevu na jeden nákup desek na www.raverecords.cz.

Podmínky jsou jednoduché: Zaregistruj se na [i]www.ravere­cords.cz[/i], nahrej demo a na CD napiš svoje login do www.raverecords.cz shopu + kontaktní údaje, pošli demo na adresu: RAVE MEDIA Group s.r.o., Moravské nám. 13, Brno, 602 00 nejpozději do 10.2.07

Týden před akcí vyhlásíme vítěze, se kterým vyjde na rave.cz i rozhovor. Ale ani ostatní dema nejsou ztracená určitě je ještě využijeme!

Čeští Dj´s o nadchá­zejícím díle Apokalypsy

Otázka: Co si myslíš o obsazení únorové Apokalypsy 25th Celebration a kterého zahraničního dje by sis rád užil, poslechnul a proč?

KaiserSoze: Apokalypsa Celebration bude nářez. Zatímco jména O.B.I., Torsten Kanzler, Carlos Rios a Mark E.G. reprezentují špičku současného hard techna, Christian Wünsch patří mezí nejzajímavější producenty/live acty španělské školy, jeho muzika je mi velmi blízká a doufám, že se na Apokalypse bude líbit. Jméno Cari Lekebusch představuje nejvyšší kvalitu, je živou legendou, spoluzakladatelem skandinávské techno scény, neúnavným tvůrcem opravdu bohaté diskografie a samozřejmě geniálním DJem

Orbith: Myslím, že obsazení je slušné, tak jak se sluší na Apokalypsu. Já osobně se nejvíc těším na Cariho Lekebusche, je to stará švédská škola. Tento člověk společně s Adamem Beyerem přinesl před lety do techna naprosto revoluční zvuky, takže z tohoto pohledu mě tento Dj zajímá nejvíc, kam se jeho současný zvuk posunul, když techno od dob, kdy hrál naposledy v ČR prošlo tolika změnami

Scorn: Únorové obsazení Apokalypsy je pro mě víc než lákavé. Christina Wünsch skvělý to producent! Na jeho tracky jsem propotil nejedno triko a protancoval nejedny botky :-)Jen je teď otázkou, kdo své live vystoupení zvládne lépe, neboť Carlos Rios není taky žádná máčka. Jeho skladby mám moc rád a hodně často je zahrnuji do svých setů. Tajemné techno plné energie, které člověka vtáhne a nepustí. CariLekebusch – na toho se těším nejvíce. Konečně někdo, kdo provětrá 4 gramce a vyžene všechny pavouky z mixu. Cari Lekebusch, Christian Wunsch, Carlos Rios – vím jistě, že budu odcházet spokojen!

Spyro: Moc pěkný výběr… Vyvážené obsazení hlavně co se týče stylu …rád bych si poslechl Christiana Wünsche! Moc se mi líb

Autor:
Pluschen

Komentáře

Makkiina St 7.březen 2007 14:15
Myslim si ze tato party byla skvela jako kazda a jina uz se tesim na dalsi
nois Út 20.únor 2007 23:49
Uvidime se tam moji mili:)
Golpe Út 20.únor 2007 17:57
AMOK STAGE 19:00/20:00 – INTRO APOKALYPSA (BY BLOODSTAR) 20:00/21:00 – MISA SALACOVA 21:00/22:30 – SCHIMEK & BREETH 22:30/23:30 – CARLOS RIOS LIVE PA 23:30/01:00 – CARI LEKEBUSCH 01:00/02:15 – TORSTEN KANZLER 02:15/03:30 – MARK E.G. 03:30/04:30 - CHRISTIAN WÜNSCH LIVE 04:30/06:00 – O.B.I. 06:00/07:00 – JERRY
Mishka:-) Pá 23.únor 2007 08:24
tyyjoo... ja se tak tesim a jsem zvedava:)) na vsechny.. :-) takze vecer se uvidime moji mili;)
dreamliner Út 20.únor 2007 21:37
No mazec, to bude stát za to...Torst, OBI, E.G., Míša v poho, ale abychom u zbytku neusnuli.....;)
LINTECH Út 20.únor 2007 20:00
do 7 ráno no wow to bude náročnéé :)))
kachna Út 20.únor 2007 20:15
no narocny by to bylo kdyby do tech sedmi hral obi)) to nam jerry zahraje na odchod abychom se nenudili ve frontach...
Lancra Út 20.únor 2007 22:25
no od pulnoci uz to bude oke do ty doby nez nastoupi Jerry no mas Kachni pravdu ze uz bude hrat asi jen lidem ve frontach ;) :D jinak uz se tam moc tesim poradne zaparime ;)
Berrry Po 19.únor 2007 14:44
samozrejme jsem chtel dopsat VYDARIIIIIIII!!!!!VSEM APOKALYPSACI A APOKALYPSACKY!!!:-)
berry Po 19.únor 2007 14:41
nejsem zavistivej,ale zavidim kazdymu,kterej tam bude (ac nekteri se boji toho,ze lepsi apo nez jak byla v listopadu nemuze byt?!!)stejne bych tam chtel jet!!VSEM PREJI AT SE JIM APOKALYPSA 25th Celebration!!!:-)
chuckinek Ne 18.únor 2007 17:25
užijte si to "NA PLNÉ PECKY":D a zapařte i za mě;)
techboy Ne 18.únor 2007 10:30
tak to je moje první Apo, na které nebudu!!zasráná chřipka nebo co.. :(
Amocek Pá 16.únor 2007 11:26
Srat na skolu, na praci - at uz jedu na akci ! Do vlaku chlast koupime, poradne se zborime. Prijedeme do Brna, tam uz ceka salina. Po cigu hned z vlakace, jedeme do Bobace. Nejlepe se najime, kdyz kolacek pojime. Tak si kolac sezenem a potom ho sezerem. Mrte hodin bez hladu a vybornou naladu. Proparime celou noc, je to proste peklo moc. Hafo tesim na to, at uz je ta Apo. Tohle preju proste vsem, takze pa pa, za tyden ;-)
babySharon Pá 16.únor 2007 15:12
Co k tomu dodat, Petulko:)...
Pluschen So 10.únor 2007 16:34
Pro Robotecha z ankety k Apokalypse: Schranz rozhodne nekonci VOLE! SCHRANZ NEVER DIE!
Amocek Pá 16.únor 2007 23:10
Přesně tak Plyšáku !! Jak řikáš ! SCHRANZ NEVER DIE !! SCHRANZZZZ RULEZZZZ
malý děti St 14.únor 2007 19:33
a jééé ,děti dou pařit,diskanti.
haha St 21.únor 2007 16:20
nevím kdo je tu malý dítě
Anonymous Ne 28.leden 2007 15:36
ppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeccccccccccccccccccckkkkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaa sssssssmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaazzzzzzzkkkkkkkkkkkkyyyyyyyyyyy
babySharon Ne 28.leden 2007 14:11
Nazdar Plysaaaku:),tak vsechno neeeeejlepci k narozkam, poradne to oslaaaaaaaaaaaav,ha ha:)...uvidime se na Acku-mozna:)...cuuuuuuuuuuuz,handulaaa;)
Pluschen Po 29.leden 2007 00:09
diky za prani...i za to na mobil ;) na tomhle acku uz se tam snad najdeme :) tesim se...cus
babySharon So 17.únor 2007 03:13
NO TO SI PIS PIS, ZE SE TAM TAM SEJDEM-NE, ZE NAS TAM ZAS NENAJDES;)..HANDULA A ZAMBERACI:)...
Kraud aka skais Čt 4.leden 2007 13:50
Nejvíc se těším na torstena a obiho ale i na marka ega sice mě jeho hudba nezaujala ale za to videa ano a myslim že udělá dobrou atmosféru
Anonymous Út 26.prosinec 2006 09:28
Carlos je taky megaaa, husty hardtechno,. check www.carlos-rios.com/Carlos-Rio…
Golpe St 27.prosinec 2006 11:37
ale tohle neni hardtechno:D hardgrove
Fonique Út 23.leden 2007 01:47
Ale neni to spatny, ale s Hardtechnem to nema co delat :-)
Golpe Út 23.leden 2007 11:18
No vubed to neni spatny, na Carlose se hodne tesim:)))
Fonique Út 23.leden 2007 12:52
Hele sjizdim to po 4 a je to mazec...
Anonymous Út 26.prosinec 2006 09:27
Torsteeeeen, jedine Torsten! www.a.srahol.cz/01-va-best_of_…
Anonymous Út 26.prosinec 2006 09:27
MARK EG Út 26.prosinec 2006 09:26
Tak si stahnete, toto bude nejvetsi odpal ! MARK E.G. Mark E.G. @ Circuito Brazil Mark E.G. @ Citadela Amnesia Mark E.G. @ Party Animal Videoshot Mark E.G. @ Dance Valley Mark E.G. @ Nuclear Audio Mark E.G. @ Summer Gathering Mark E.G. @ PartyPeople Mark E.G. @ Let´s Ave It Mark E.G. @ Citadela Decoder Part 01 Mark E.G. @ Hardcore Mark E.G. @ Citadela Decoder Part 02
Mishka:-) Út 26.prosinec 2006 11:20
jezis diky:))
KenthanMontarghe Pá 22.prosinec 2006 08:57
Už sme tam ? : o )
rolexx Čt 21.prosinec 2006 14:17
:)) s takovym linem by meli v boby pristavet este jeden placek na pareni,protoze jak se tam nahrnou vsichni lidi, tak to tam spadne.sqele slozene-od kazdeho trochu.uz se tesim jak maly.
kachna Čt 21.prosinec 2006 15:28
ja jako velka))
kachna Čt 21.prosinec 2006 10:57
:( :( do prcic....tak uspesne stahuju Viperuv set z Acka...procento za deste minut...pohoda uff..drahousci!ze byste mi to nekdo dones i s Felixem na cdcku na Harfu???;p))
Kanec Čt 21.prosinec 2006 12:41
vipera uz mam stazeny, felixe ti klidne stahnu taky - jestli chces teda novorocni darek z holomóca ;)
kachna Čt 21.prosinec 2006 14:13
no jeeeeeje!musim je mit....viper se mi stah jen dvacetctyri minut..ale uz jen ten zacatek me rozsekava tady....takze sem nebyla tak moc,vazne to byla pecka:) ja chci zaaaas....uz aby bylo po zkouskach
SchranzHanzz Čt 21.prosinec 2006 09:03
Acko uz se blizi,oci se nam klizi,vytancime z tela dusi a hluchy budou zase usi.Uz se tesim na tu kalbu,na Acko si vzdycky zajdu.Budeme jak opice,ACKO,to je nejvice.......:-))
Nicoleman Čt 21.prosinec 2006 11:01
Meeeeeeeegaaaaaaa:)))
Mark EG St 20.prosinec 2006 11:33
Z hardtechna jedine Mark EG!!! To je nejvetsi borec, se podelate, az ho uvidite, to je mega kalbaaaaaa
Pluschen Čt 21.prosinec 2006 11:09
no nevim, nejak jsem se nikdy moc o tohohle zjeva nezajimal, tak nevim co presne hraje, ale v tiskovce je psano hardstyle, harddance a to je neco uplne jinyho nez schranz nebo hardtechno...
DestroyER Čt 21.prosinec 2006 11:53
j hardstyle (neboli disko)
Atronoss Čt 21.prosinec 2006 20:05
Slovo Hardstyle ti zakazuju brat do huby nebo psat! :) Natoz srovnavat s diskem...
DestroyER Čt 21.prosinec 2006 20:46
ti udelam hardstylovou pisnicku na usmireni juuu ? :)
Atronoss Čt 21.prosinec 2006 21:20
Mno to uz zni lip...
Pluschen Čt 21.prosinec 2006 14:09
to jo no...jen disko muze vyst k rozbiti hlavy ;)
zdenishenka St 20.prosinec 2006 01:14
nejvíííc se mi líbíí jak když se objevíí jména na plakááátech tak si lidi řeknouu žhe sou vostříí aq jakej to bude masakr jak sviň a rychta :D přitom znajou jen Salačku a Jerryho :D :D :D... ne nebudu soudit lidi neznáám Vás... ale můj nááázor jako přííště to trochu rozviňte na koho se těšííte žhe.. a nebo jste vážně tak hloupí??? ;o) nic we zlým
Dodo St 20.prosinec 2006 09:08
hloupí? To říká někdo, kdo píše jak dement? Hm...
schranzíkovejHONZÍK Čt 11.leden 2007 11:12
Mno tak já myslím že ne že má docela pravdu jako
Ivka St 20.prosinec 2006 16:20
jj, něco na tom bude:)
Knedlař Út 19.prosinec 2006 23:32
..sice žádnej pořádnej vrah na ráno tady nebude:( ale minule taky nedorazil...aspon bude pestrej program celou noc a clovek se nemusi setrit na slibeny Weichentechniky;) i kdyz porad doufam ze se jednou weichi na acku v plne parade predvede...
zdenishenka St 20.prosinec 2006 01:17
pořádnej vrah? tak wěř tomu žhe to co ukáže Mark E.G. to bude možná na rychlou a to nemyslím pro nějaký účastníka ale pro něj... jako slyšela jsem ho 2x před pár lety a byl to nááářez ;o)
Inza Út 19.prosinec 2006 22:07
bude pařbaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Kubajs Út 19.prosinec 2006 19:15
Tak to bude masakrožní večer už aby to bylo!
SchranzHanzz Út 19.prosinec 2006 09:07
Heh,rychtaaaaaaaaa...Uz aby to bylo....
Schranz 4ever Po 18.prosinec 2006 17:06
Jojo bude to masakr jak sviň:)
I love schranz Po 18.prosinec 2006 12:09
No tak to bude masakr.... už jenom podle toho plakátu:) už teď se nemůžu dočkat a na stole se mi už třepe lístek:))))))))
wyrtual Po 18.prosinec 2006 11:27
juuuuuuuu to bude švyhec:D škoda ze tam nebude reset ale to je jedno stehjně nas to roseká:D
Anonymous Po 18.prosinec 2006 09:32
kouknete na www.apokalypsa.com, je tam komplet plakos!!!
freetechno St 13.prosinec 2006 12:16
mocinka se těšínkám...na apokalypsu..ale jako už to není to co dřív..moc malej sfetlejch lidiček...je to smutnej pohled...jen by mohli vynechat když už progresiv a elektro...my chceme schranz..,.chceme aby nás rozdrtili maséři djs pultů...pož¨řádná akce s brutálním schranzem se o víku konala v Trenčínbě..byla fakt moc drsná..od začátku až do konce namakaná hudbička
co to je? Po 18.prosinec 2006 15:34
Hele nemáš vtom trošku bordel,dát si méno freetechno a přítom hlásat že chceš schranz.freetečko a schranz jsou dva různý typi hard techna.i když raději bych pařil na freetečku,nahodou electro je dobrý,ještě náký pořádný jungle.
Dalibor S. So 9.prosinec 2006 13:05
Další schranz Dj na Apokalypse Celebration!!! TORSTEN KANZLER!!! to je sestavička Mark E.G. a KANZLER!!!! Hardtechno powerrrrrrrrr
speedyP So 9.prosinec 2006 05:57
WE @LL LOVE APOKALYPSA FOREVER!!!:-))))
Lussynka Út 5.prosinec 2006 18:00
I love Apokalypsa :-)
Vanous Út 5.prosinec 2006 14:08
Schranz!!!
zdenishenka So 2.prosinec 2006 10:31
cožhe cožhe cožhe??? zaslechla jsem dobře Mark E.G. ???... jaj tag to bude prasááárna :D
Rambo Po 11.prosinec 2006 15:45
Já pořád čekám až někdo pozve Andrease Kremera a nebo Andrea Leme.
Anonymous Pá 1.prosinec 2006 12:00
posledni acko bylo docela ok akorad tam hrajom min a min schranzu....taky tam bylo lidi jak sracek a tou vodni stenou to nejak nevilepsili akorad tam bylo hafo lidi a nedalo se ani hnout natoz kalyt...weichiho je mi lito ze nedojel naneho jsem se celou noc tesil.....
Dalibor S. Pá 1.prosinec 2006 00:22
Tento Dj bude na Apokalypse, 23.2.2007! Anglický hardtechno! www.youtube.com/watch?v=XQYz3Q…
K.hanys Út 27.únor 2007 11:46
jooooooo prostě MARK E.G. je naprostej expert prostě šilenecccc jak cipek dělá za tim pultem uplné marasy, na ačku 25. celebration to nebyla vyjimka však ste viděli sami, on je pecka - asi jsem se zamiloval :-)))))
technek So 9.prosinec 2006 14:06
co to tu máte script nebo co..proč nejdou kopírovat linky proč proč proč :D
Kanec Po 18.prosinec 2006 18:39
no jestli myslis to,ze se nezvyraznil na kliknuti - tak uz jsem to opravil ;)
Golpe Pá 1.prosinec 2006 13:26
jj, Mark eg bude dobrej:))))
prema van smuuf Čt 30.listopad 2006 22:45
jaaaaaaa tam chcu na lagrottě trance:( :D
prema van smuuf So 27.leden 2007 18:47
tiesto je mrdka nejvetsi:D:D treba takovej ronski v cervnu.. ten byl skvelej
DestroyER So 27.leden 2007 19:57
to spis treba Kai Tracid ;)
Sukky Čt 21.prosinec 2006 09:40
to is bez na tiesta, a netahej na acko nejaky zkurveny trance
Anonymous Po 4.prosinec 2006 12:35
Trance si strč víš kam
zdenishenka So 2.prosinec 2006 10:32
mno tak proč ne wiĎ??? uděláme z Apokalypsy trancovouuu akci:D neasi:D jahahaaaa
Orbithsk Čt 30.listopad 2006 17:12
jedine schranz
Kraud alias skais Čt 30.listopad 2006 09:25
Jedině schranz doma ho poslouchám non stop a na akci bych byl rád aby to tak taky bylo a minimal ani hovno to rovnou mužu jít na dechovku na nějaký pomylý srance
schranznerka St 29.listopad 2006 18:38
to DestroyER: minimal ses posral ne woe!!!!!!!!!!!!!! Hard techno a schranz 4ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pořádnou rychtu celou noc!!!!
schranzíkovejHONZ9K Čt 11.leden 2007 11:16
jn to s Tebou souhlasím ani nevíš jak uplně moooooooooooc prostě:-))))
Mysak Čt 7.prosinec 2006 14:25
Jestli je schranz rychta tak co je pak freetekno co??A nerikam ze se mi schranz nelibi, ale to malo staci nej je stary dobry techno...
I love schranz!!! Po 4.prosinec 2006 12:38
Tak s tebou se tam holka musim seznámit - mluvíš mi z duše:))
DestroyER St 29.listopad 2006 20:11
Jasne, ze hardtechno&rychta 4ever!;) Ale faktem je, ze minimal se mi libi a to jak na mixovani tak na poslech (samozrejme si hodne vybiram, aby to nebyla nuda). A HT celou noc by me fakt nebavilo :(
SF St 29.listopad 2006 19:48
pffff.. prijemnou zabavu!
SF Út 28.listopad 2006 23:21
to Mordbiogest :celou noc vyplach,no to me poser.. ty asi malo smazis co?
Atronoss St 29.listopad 2006 19:13
To SF: Napriklad ja vubec nesmazim, a proti schranzu celou noc nic nemam, respektive bych to jen privital! Takze klidek...
Mordbiogest St 29.listopad 2006 08:35
tywoe co to ma spolecnyho se smahem, tady de vo lasku k hudbe, nerikam ze nepapam lentilky, ale proste tu hudbu miluju, je v ni tolik energie, je to proste uplne dokonalej zvuk :)) techno je proste nezazevny furt to samy, tohle je sama zmena samej mazec proste rychta jak ma bejt :))
zdenishenka So 2.prosinec 2006 10:37
jaaaj co to tu píšeš o technu? :D hahahaaa ted jsi me poranu rozesmaal... jak dlouho jezdis na akce??? :D CJ BOLLAND, SPACE DJz přpadá ti to jednotwárný? heheee
k.hanys Út 12.prosinec 2006 12:12
jdenotvárný techno jsem taky jseště neviděl, miluju techno i můj milovaný schranzík žiju pro to miluju miluju to a vše co se kolem toho točííííí :-))) prostě jednotvárný techno neexostuje:-)))
kraud aka skais St 6.prosinec 2006 19:22
Space djz jsou nejlepší maj svuj styl a mohl bych je poslouchat pořád kdykoliv sem na nich byl na akci tak udělali masakr
zdenishenka Čt 7.prosinec 2006 11:00
jj přesně taaak... letos na SOL tomuuu dalipřeluxusně aaa už se na ně těšinkám do elkááá...heheeee
Mordbiogest Po 4.prosinec 2006 19:42
Spacedjz sou fpoho, jasne ze sou vyjimky, mas pravdu neni to tak uplne jednotvarny. myslel sem to v porovnani se schranzem ze to je mensi mazec. Ted o vikendu sem se nahodou zatoulal na tekkno-hardcore-gabber party....no tak musim rict ze proti tomu je i schranz nuda :) od 11 do 4 bpm nad 190 hups :) proste hardcore jako prase :)
techboy Út 5.prosinec 2006 08:40
a co takhle splitter!!to je mazec!
Schranz Fucker St 29.listopad 2006 20:07
Nad tim co jsi tady teď napsal budeš za pár let kroutit hlavou .. Ale ok,do té doby si to užij
Schranz fucker Út 28.listopad 2006 23:15
uz i home se vzpamatoval a prestal hrat tyhle bezduchy sracky
Kanec St 29.listopad 2006 10:36
tak sis uz ulevil ... a je to hnedka lepsi, ze ?
schranz fucker Út 28.listopad 2006 23:14
jdete uz se schranzem do prdele :(
dreamliner Út 28.listopad 2006 22:00
No, doufám, že u pořadatelů zafunguje nortmální podnikatelský myšlení, teď áčko bylo nafedrovaný schranzem a bylo vyprodáno....čili proč to měnit, když to má uspěch a vynáší to... Takže doufám, že se budou opět celý Lužánky otřásat ;))
skais alias kraud Út 28.listopad 2006 18:23
a taky místo jerryho nebo salčky by mohl hrát mark og aka maser nebo golpe
I love schranz St 6.prosinec 2006 11:14
Salačka už mě tam pěkně jebe, ani zahrát pořádně neumí - podle mě nemám vlastní styl... eště jsem ji neslyšela zahrát něco co nikdy před ní nehrál někdo jiný... Tak jako na apo Gold zhrála upe to samý co Sven na Apo Shleha... je to chudinka... Kdyby si na jaře neměla brát jednoho z pořadatelů apošky tak by se tam určitě ani neobjevila...
Golpe Čt 7.prosinec 2006 11:47
ty si chudinka, ze sem pises picoviny;)
skais aliaskraud Út 12.prosinec 2006 10:59
já nebo kdo
Golpe Út 12.prosinec 2006 13:26
for ILS:)
I love schranz Po 18.prosinec 2006 12:07
Já jsem chudinka??:))) holka zamysli se nad sebou....
Golpe Po 18.prosinec 2006 15:28
2ILS: za 1...nejsem holka a za 2...ty by ses mel zamyslet, vubec tomu nerozumis...
Kanec Po 18.prosinec 2006 18:12
tak co ty vis, treba ma ILS jinak ve svete nick Seema a vi o cem mluvi ;) ...ale nevsadil bych si na to ani halir ;)
skais alias kraud Út 28.listopad 2006 16:19
jasně že jenom schranz a tood pořádných djs jako je acid flux,yhunykx,sade rush a sandy warez nebo celé ngoht
Sedon St 27.prosinec 2006 11:08
no tak ja doufam ze na acku nikdy yhunykx nebude... sice je jeho hrani na 200bpm originalni ( ikdyz ja si to o tom myslim sve), ale aby djovi trval prechod na druhou desku pokazde max kolem 5 sekund, tak tj vazne sranda...
Skais alias kraud Čt 30.listopad 2006 09:21
Ty jo ted budou hrat v madarskem kashmiru a oba a jen za 200 a kdo jim to zaplati si myslim že v tom problem nebude
DestroyER Út 28.listopad 2006 19:50
acid flux a yhunyks tu tezko kdy uslysis, protoze tezko nekdo bude platit jejich cestu ze stredni ameriky..
Kraud alias skais Čt 30.listopad 2006 09:23
jasně že hrajou to bude masakr a vstup za 200 a ten klub je malej takže tyk drahý nebudou
M.A.s.a.k.R.A Út 28.listopad 2006 22:16
Mám takový dojem, že teď někdy oba hrajou v Kashmiru v Budapešti.
M.A.s.a.k.R.A Út 28.listopad 2006 22:29
Mordbiogest Út 28.listopad 2006 15:52
stejne nevim proc furt cpou na acko naky pochybny dje typu ty co hrali tedka do desiti krom kaisera ten je good :) ja bych udelal jeden dil only schranz...proste od sedmi do sedmi a celou dobu to jenom rezat a rezat a rezat :))) kdo je pro? :)))
Sukky St 29.listopad 2006 08:02
O tomhle byl Antistatic versus, tam od zacatku do konce se rezal Schranz, krome jerryho ten udelal zmenu a zahral techno , ale stylove. To byla kalba :-). Apokalypsa je o tom ze se tam prolíná víc hudebních stylů. !!!!
DestroyER Út 28.listopad 2006 16:19
Myslim, ze je to blbost. 12hodin v kuse vyplach fakt ne.. Osobne bych to nejlepe videl prvni 2sety minimal/tech-house pak 2sety techno, 2-3sety hardtechno a na konec opet minimal tech...
AbyssLike Po 27.listopad 2006 19:00
Nebylo by na škodu od pořadatelů Apokalypsy napsat podrobnější info jestli tam bude aji hard, co?????
Kenthan Montarghe Út 28.listopad 2006 09:32
Bez hardu bych tam ani nejel, Hard musí bejt, jakože 24. apoška nejlepší, Viper hrál jak zmije : o ) felixe ani nemusím komentovat. Jen tak dál kloučci.
!K1NG! Út 28.listopad 2006 14:26
:)))
Knedlař Po 27.listopad 2006 17:09
...na progressive jim kaslu;) s tim si muzou delat reklamy..kdyby tak napsali neco o totalnim mazecu to by se hnedka cetlo lip:)
Lancra Po 27.listopad 2006 11:20
no tak jako ta sleva je fakt super ale ja si ted koupim listek a pak zjistim ze tam nebude vubec schranz a ze tam ani jet nechci?...trosku na hlavu az tu bude vice info tag mozna ale buhvi kdy to bude...
Ivka Út 28.listopad 2006 09:07
Dyžtak ho prodáš za normální cenu a ještě vyděláš :)))
Mishka:-) Po 27.listopad 2006 22:19
tak to je sice pravda, ale jak dobre vsichni vime, tak Boby je Boby a Acko je Acko... a to proste stoji za to:)) a ja verim ze se nejakyho schranzu dockame:))
techboy Po 27.listopad 2006 16:37
...taky si počkám na jména!!
Mordbiogest Po 27.listopad 2006 09:35
doufam jako ze pojmem ruzny podoby techna myslej i schranz :)) jako jestli nee tak me tam nedostanou...stejne mohli aspon par jmen uz ted prozradit, njn co se da delat.
Techno4Ever Po 27.listopad 2006 16:00
Doufám taky, že nebude chybět Schranz!!!Bez toho si Áčko nedokážu představit, už aby to bylo..:D, lol..
kachna Po 27.listopad 2006 10:38
a ja se tesila ze prijde neco jako od pulnoci pojede schranz)))ale co no...a zase misa a jeryk?:(:(:( na co cekaj?proc uz nepozvou zadane....
schranzshit Pá 1.prosinec 2006 19:41
stim schranzem děte fakt do háje ,vždyt je to na jedno brdo,jste parta vomezenců co furt jedou ve schranzu.free style muzic,žádný škatulky.
dreamliner So 2.prosinec 2006 15:01
Jj, vomezenci, to my jsme, já jsem za to docela rád....ALe to víš, vomezenec....
schranzshit So 2.prosinec 2006 17:13
to mě jesný že seš,poslouchat více stylů je na tebe moc složitý,ale to mě u schranzaře nepřekvapuje.duc duc doblba.až budeš starší tak pochopíš že být vomezemcem je na piču.techno už dávno není všechno.
Anonymous St 27.prosinec 2006 23:16
to máš asi pravdu. techno je dobrý ale není to v životě všechno.
schranzshit So 30.prosinec 2006 20:07
Nechápu lidi co to za všechno považují,poslechnu si ho,ale neni promě všechno.A pořád hard mě už taky nebavý.
schranzshit So 30.prosinec 2006 20:07
Nechápu lidi co to za všechno považují,poslechnu si ho,ale neni promě všechno.A pořád hard mě už taky nebavý.
kachna Ne 31.prosinec 2006 10:55
nebavi....kdyz uz, ty chytraku.A ja nechapu lidi co kritizujou vkus ostatnich.At si kazdy posloucha co chce.My tady milujeme schranz a nikdo nam to nevymluvi)
chranz,šmel Po 9.červenec 2007 14:48
schranz je nej a komu se to nelíbí tak at si políbí prdel,,fet is nej
kachna Ne 3.prosinec 2006 21:14
a ty pochopis o cem je apokalypsa.....mozna.by ses asi divil co vsechno tady lidi poslouchaj
Hameg So 2.prosinec 2006 18:17
A věřili by jste, že jde hardtechno a schranz míchat i s jazzem a bluesem? :oD Nebo jsem taky na palici, co chlapci? :o))
Pluschen So 2.prosinec 2006 18:53
i Michal David nebo Dalibor Janda jdou pekne do schranzu...
Mishka:-) Ne 3.prosinec 2006 20:34
Juu, Misa David? No porad cekam kdy ho v tom schranzu uslysim:)) muj oblibenec, heh:))
Hameg So 2.prosinec 2006 20:02
Myslel jsem to tak, že si občas dám taky nějaký tracky třeba od Archie Thompsona, něco proti Plyšáku? :D
Pluschen Ne 3.prosinec 2006 09:55
neee...ja jsem fakt si mixoval michala davida do schranzu doma;)
Kanec Pá 1.prosinec 2006 19:49
hele a zkousel si uz na nejakym auto foru napsat, at se vyserou na auta a radeji chodej pesky? me totis prijdou komentare takovyho typu zrovna na schranz.cz celkem jako dobrej humor
Techno4Ever Út 5.prosinec 2006 18:33
Přesně, ať jsem lidi tohoto typu nelezou, pro nás ztráta času..
schranzshit So 9.prosinec 2006 17:29
Nikdo tě nenutí reagovat vole,ale že jehudební omezenost na piču tak zatim si stojim,a schranz je prostě promě techno pro malí děti ,jinak to nevidim!!!!fucker schranzer
Fonique St 27.prosinec 2006 13:47
No, nevim jestli je Schranz pro malé děti, asi spíš ne.Ale to že někdo poslouchá/hraje schranz neznamená, že se v hudbě nevyzná.Věřim, že většina schranzeru, s Tebou povedou v klidu konverzace i hudbě, kterou by jsi stíhal jen stěží.A mimojiné, když tady pronášíš kdo je malej a kdo ne, tak mimochodem, pravopis a slovní zásobu máš jako žák 4.třídy základní školy, a i Ti mají možná vyšší úroveň. Fonique
Kanec So 9.prosinec 2006 18:26
ale je fajn, ze si dokazes sam sobe odpovedet "Nikdo tě nenutí reagovat vole" to ze ses kokot,prudis na forech kde tvoje reakce nedava smysl, tak za tim si stojim pro zmenu ja. Chces nadavat na SCHRANZ tak si bez vylit srdicko treba na TECHNO.cz, tam najdes par lidi kteri ti daji za pravdu a hned bude lip, ale fakt sis asi vybral spatnou adresu, jinak to nevidim!!!!
Anonymous Po 19.únor 2007 11:43
šulíne