Chat

Přihlásit
Registrovat
přihlásit přes Facebook

SUN 3

LINE UP - 16.11.2007 - Foto od Mishuge:-) Interview - Golpe, CZScream, Lintech,Nix Fungate


foto by Mishuge:-) – fotogalerie

LINE UP

19:30–20:30 Tschikko 20:30–21:30 Kesz 21:30–22:45 Nix fungate 22:45–00:00 CZScream 00:00–01:45 Psy funky 01:45–03:30 Ocram 03:30–04:45 Golpe 04:45– ??? Lintech

Interview – Golpe, CZScream, Lintech,Nix Fungate

CZScream

1) Ahoj, už relativně dlouho se pohybuješ na scéně hardtechna. Co tě přivedlo právě k tomuto stylu?

ahoj, vždycky sem měl blíž k tvrdším hudebnim stylům a to uz odmala. V době kdy muj věk byl čersvě dvojcifernej tu leteli šmouli, 2 unlimited, a podobný evergreeny no a já doma furt dokola sjížděl nesmrtelnosty od prodigy (v tý době hot novinky:P). Pak přišlo takovy krátký rockový období a já ulítaval na Laibach, Rammstein, Mansonovy a tak… myslim si že je to prostě ve mě. Nedalo se jinak a tak když sem začínal hrat, přirozeně techno, hledal sem furt tvrdší a tvrdší kousky až sem se dostal k hardtechnu. No a u toho sem zůstal. Asi je to i moje hranice. Dál třeba k tekkům už me to moc netáhne protože to už je ulpně jiná komunita a jinej životní styl který už mi nic neříka.

2) Máš v současnosti nějaký vzor mezi DJs? Kdo je tvůj nejoblíbenější DJ?

Nevim jeslti mám přímo vzor protože když máš vzor, velmi lehko se stane ze začneš svůj vzor kopírovat. To samozřejmě nechci. Snažim se bejt Scream a hrát jako Scream a ne jako někdo jinej :P Jsou ovšem jedinci kteří mě svojim zbůsobem inspirovali. Nebudu tady jmenovat djs a producenty protože by to asi dopadlo tak, že bych tu napsal kompletní seznam tich nejznámějších djs od našich zápanich sousedů.
Nejoblíbenějšího dje má asi každej kdo chodí na párty a pro mě je to Chris Liebing. I když poslední dobou mě docela štve jak spomalil :D

3) Jak bys charakterizoval svoje hraní? Změnil se tvůj styl nějak od začátku?

Asi jako zábavný hardtechno při kterym se člověk nenudí.
Změnil. Když se podívám zpět, shodou náhod sem se nedávno na tohle téma bavil s přítelkyni :D a změnil docela dost. Dříve, v období velkého boom hardtechna sem hrával dost rychle, okolo 160. To mě časem omrzelo. Přestal sem v tom vidět budoucnost rvát to tam co nejrychleji to lidi zvládaj. Ale zase neříkám že ted si to třeba když si to atomška žádá na stošedesáti nedám :D. V tom bude asi největší změna. Spomalil sem. Taky sem začal víc rozvíjet set. Ale to je jedno s druhym. Každej dj kord na začátku a to já sem protože něco přes dva a půl roku hraní není buhvíjak dlouho, se mění. Učí se nový triky, piluje techniku a tak nejsou jeho sety každej jak přes kopírák. I když už sem si svůj styl tak nějak vyhranil, stále jsou možnosti se dál rozvíjet.

4) Jak se připravuješ na vystoupení?

Nic extra, Jednu věc ale dělám pokaždy a to ještě doma než na akci odjedu a to, že si srovnám desky v bagu abecedně podle labelů:D ono se to potom lépe hledá všechno :D

5) Z jaké akce, kde jsi hrál, máš nejlepší a nejhorší zážitky? Proč?

To ti řeknu s fleku. Nejlepší zažitky mám z Coldbeats 1,2,3 speciálně ze dvojky kde byla snad nejlepší atmosféra co sem na party za gramcema zažil a to se pak hraje pánečku ;) taky Atomic night 3 byla byla super, ty co byli vědí o čem mluvim ;). Nejhorší? Asi z jedné východočeské párty kdesi v prostorách jídelny pionýrského tábora. Tam to bylo celkem dobrodrůžo. Ale nebudu rozvádět.;)

6) Už si hrál na některém z díle SUN parties. Jaký je tvůj názor na tuto akci?

SUN má dobrej koncept. Cenim si vás klucí organizatoři za to, že se snažíte přivést neohraný a kvalitní hardtechno djs. A pokud vám vaše plány do budoucna vyjdou, máme se tu všichni na co těšit.

7) chtěl bys něco vzkázat všem co 16.11 najdou cestu do Lovosic na S.U.N 3 ?? Haló, haló, všm hardtechno nadšencům na vědomost se dává, že kdo do lovosic v pátek předsváteční listopadový dorazí, dozajista neprohloubí. K poslechu i tancí hrají…:D:D:D no postě přiďte všichni, kdo maji rádi kvalitní hardtechno :P

Golpe

1) Ahoj, už relativně dlouho se pohybuješ na scéně hardtechna. Co tě přivedlo právě k tomuto stylu?

Ahoj, k tomuto stylu mě přivedlo CD Wittekinda od Kamarada v roce 2003.

2) Máš v současnosti nějaký vzor mezi DJs? Kdo je tvůj nejoblíbenější DJ?

Vzor přímo nemám, ale nejvíc z dju mám rád Davida Marlina z Pet Duo:)

3) Jak bys charakterizoval svoje hraní? Změnil se tvůj styl nějak od začátku?

Nevím, určitě se od začátku můj styl několikrát změnil, ale ne nějak razantně.

4) Jak se připravuješ na vystoupení?

Připravuji se jak na který vystoupeni, spíš si v týdnu zahraji a poznávám nové desky a tracky.

5) Z jaké akce, kde jsi hrál, máš nejlepší a nejhorší zážitky? Proč?

Nejhezčí a nejlepší vzpomínky mam z větších akcí kde jsem hrál, rad hraji pro hodně lidí:) Nejhorší zážitky ani nemám:)

6) Už si hrál na některém z díle SUN parties. Jaký je tvůj názor na tuto akci?

Tato akce je ve svém začátečním vývinu, takže zatím nemám žádný názor:) jen prostor je pro partypeoples trochu z ruky, ale přeji, ať se daří této akci:)

7) chtěl bys něco vzkázat všem co 16.11 najdou cestu do Lovosic na S.U.N 3 ??

Tak teda jestli tu cestu najdete, tak si to spolu řádně užijeme, těším se na vás:)

Lintech

1) Ahoj, už relativně dlouho se pohybuješ na scéně hardtechna. Co tě přivedlo právě k tomuto stylu?

Ahoj Tschikko,tak jelikož je tahle otázka stejná pro všechny kluky co budou hrát na S.U.N 3 tak odpovim ve zkrtatce.. pohybuju se za mixákem na párty před lidma přes už dobře přes půl roku a za mixem doma o x měsíců víc.. stále se považuju za začátečníka neustále objevuju nové věci .. co mě přivedlo… jednoznačně zážitek setkání s Djem AMOKEM na Imperiu 3 tak blízko mu bejt znamenalo pro mě maximum .. a podat mu ruku během super setu, zážitek za všechno … od tý doby už sem to pak nikdy takhle nevnímal… až jednou zahraju na akci po boku s nim vim že budu na Vrcholu všeho co chci ..

2) Máš v současnosti nějaký vzor mezi DJs? Kdo je tvůj nejoblíbenější DJ? jednoznačně je to Amok,Sven wittekind,Weichen­technikk možno i s Waldhausem,Ar­kus P, víc si ted nevybavim mam široký spektrum.....

3) Jak bys charakterizoval svoje hraní? Změnil se tvůj styl nějak od začátku? NEUSTÁLE se mění hledám se během té doby zkoumám sety a učim a zkoušim neustále přechody tak aby byli co nejvíc (MOJE) jenže nevim jak to moje vypadá, tak to je směsice pokusů :) a nebo přechodů na jistoty .. :) mnohdy velice těžce vydřený… :))))

4) Jak se připravuješ na vystoupení? vždycky se pokřižuju .. kdo mě zná ví .. někdy i náký ty vodky.. jinak něco jako relax a pod na to nehraju …

5) Z jaké akce, kde jsi hrál, máš nejlepší a nejhorší zážitky? Proč? bylo by blbý srážet kluky co znám a možná si čtou tenhle rozhovor :)))))) to mluví za vše… nejlepší zážitek asi zatim ze SUN 1 cejtil sem se velice fajn a i když na jistotu téměř na konci už sem měl ten krásněj pocit že už dávám cokoli s čimkoli když se do toho dostanu dokázal bych hrát celé hodiny…

6) Už si hrál na některém z dílů SUN parties. Jaký je tvůj názor na tuto akci? je to něco víc než jen párty a do budoucna chci pro tuhle párty jen to nejlepší, zajímavé hosty, performace, atd atd atd..jako pořadatel a jako dj se snažim neustále zlepšovat.

7) chtěl bys něco vzkázat všem co 16.11 najdou cestu do Lovosic na S.U.N 3 ?? joooo zakončuju večer takže slibuju pořádněj nářez aktuálních Tracků a nebudou pod 160bpm :) chci ukázat real TERROR muhahahahaha Thx(USB) SCHRANZ 4EVER xixi :) Love,Peace and schranz .. :)

Nix Fungate

1) Ahoj, už relativně dlouho se pohybuješ na scéně hardtechna. Co tě přivedlo právě k tomuto stylu? Zdravím všechny!…na klasickou otázku,klasická odpověď…Dynami­ka,tvrdost,ší­lenost a naprostá svoboda stylu…to je pro mě hardtechno.

2) Máš v současnosti nějaký vzor mezi DJs? Kdo je tvůj nejoblíbenější DJ? Můj největší vzor už pár let je Chris Liebing a asi to jen tak nezměním.Ale z hardtechna patří velký obdiv Arkus P. nebo Boris S.

3) Jak bys charakterizoval svoje hraní? Změnil se tvůj styl nějak od začátku? Můj styl hraní se změnil opravdu hodně.Nemluvím o samotné technice hraní ale hlavně přibylo plno hardwaru:)

4) Jak se připravuješ na vystoupení? Hraju,hraju a hraju jak jen to jde.

5) Z jaké akce, kde jsi hrál, máš nejlepší a nejhorší zážitky? Proč? Každá akce mi určitě přinasla mnoho…Nebudu žadnou tady konkrétně rozebírat,ale každá akce má něco do sebe.

6) Už si hrál na některém z díle SUN parties. Jaký je tvůj názor na tuto akci? No pokud se nemýlím,tak jsem hrál na všech SUN parties a pokaždé se mi akce moc libila.Určite serii SUN fandím!Hardtechno akcí není nikdy dost.

7) chtěl bys něco vzkázat všem co 16.11 najdou cestu do Lovosic na S.U.N 3 ?? No těm co mě znají není potřeba co říkat a ti co neví ať se bojí!Ale dáme si pořadný rachot!

Dj Psy funky – interview

1) Ahoj Basti, s naším rozhovorem bych začal podobně jako u Marca… Je to právě deset let, co jsi poprvé vystupoval jako DJ před publikem. Pověz nám, jak bylo na tvé první akci, kde jsi hrál? Kde to bylo? Ahoj Tschikko, jo jo, je to už 10 let zpět, wow! Vyhrál jsem DJ Contest @ D.U.B. Clubu v Norimberku! Od toho dne jsem v tomto klubu vystupoval na každém díle akce „Afterhour session.“

2) Co jsi v té době hrával za styl a co hraješ teď? Má tvůj styl hraní něco společného s tvojí přezdívkou – Psy Funky? Zpočátku jsem hrál Electro&Miami Bass! Něco jako DMX Crew, DJ Icey nebo Coldcut… V současné době se v mém soundu prolíná Brightonské techno a schranz. A co se týče mého nicku – tu přezdívku mi dali 2 fanoušci, přičemž jeden prohlásil, že můj styl hraní zní jako „bláznivej psychedelickej funk,“ ale to bylo před 10 lety!

3) Vím, že děláš i vlastní produkci, jak bys definoval svůj aktuální sound? Kdo nebo co tvojí tvorbu nejvíce ovlivnil? Je těžké přesně popsat mojí produkci, když něco tvořím, tak na nic nemyslím, prostě jen dělám na tracku. Myslím, že to zní tak trochu jako rychlý tech-house a electro. Miluju hlasy z pornofilmů a hororové zvuky :o) Je pro mě docela těžké to přesně popsat!

4) Přesto, že je Německo víceméně považováno za kolébku hardtechna, tebe to nezlákalo. Čím to bylo? To není až tak úplně pravda. V hudbě máš možnost si vybrat a já mám rád všechny druhy elektronické hudby, hadrtechno je v Německu hodně rozsáhlé a takové věci mám rád. Právě proto hraju tvrdší techno.

5) Po tom, co jsi se přestěhoval do Norimberku, jsi rozjel SETI projekt. Co to bylo? SETI-Project (Sound for Extraterrestrial Intelligence – zvuk pro mimozemskou inteligenci) To je taková moje práce i zábava, obsahuje to Contact, Contact-Earth booking, Klangraum Radioshow. V budoucnu chci začít s vlastním labelem a magazínem NightLive, což by měla být součást SETI Projectu.

6) Teď jsi pořadatelem jedné z nejvyhlášenějších akcí po Norimberku a okolí, nazývané „Contact“. Co tě vedlo k pořádání vlastních akcí? Kdo bývá tvými hosty? Jedním a jediným důvodem, proč rozjet vlastní akce byla nezávislost, prostě dělat si to co chci! CONTACT začal v červnu 05 a teď je to jedna z nejpopulárnějších akcí v Bavorsku a okolí. Mými hosty byli např. R. Natus, Viper XXL, Felix Kröcher, Arkus P., Frank Kvitta a další. 30. listopadu bude jako host DJ Ocram.

7) Kde všude jsi hrál? Kterou akci jsi si užil nejvíc a kterou vůbec? Hrál jsem v Řecku, Švýcarsku, Egyptě a často v Německu. Kterou jsem si užil??? Užívám si všechny akce, ale nejlepší byla asi Dessert Rave v Egyptě – hodně zábavná, takové pravé techno dobrodružství… 52°C na slunci, tak jsme chladili desky kusy ledu.

8) Tak už jsme snad probraly všechny hudební aktivity. A jak nakládáš se svým volným časem? Když mám volný čas, tak odpočívám, občas zajdu do města do kavárny. Mám rád filmy, ale nesnáším kina, tak je sleduju pěkně doma z pohovky ;o) Jo, a hraju poker.

9) Jedna z tvých vedlejších činností je i radioshow Klangraum. Mohl bys nám jí přiblížit? O čem je, pro koho je? Je to vlastně místo, kde dávám prostor DJs a Live-acts. Je to místo, kde se může hrát libovolný styl elektronické hudby od downbeatu po hardcore. Patří jí 3 hodiny každou sobotu od půlnoci do tří, s až 2 miliony lidí na příjmu. Vysílám po kabelu, anténou a streamem. Zkuste si to sami… na http://klangaraum-online.de

10) 16.11. budeš vystupovat v Lovosicích. Připravuješ si nějaký set? Řekneš nám, na co se lidi můžou těšit nebo si to necháš jako tajemství? Chceš čtenářům tohoto rozhovoru něco vzkázat? Nechám si to zatím pro sebe, ale už se strašně těším, jak to rozjedeme v Lovosicích! Lidi, přijďte si to pořádně užít! Zdraví Basti aka Psy Funky!

Dj Ocram interview

**OCRAM:

  1. ahoj Marco, blíží se ti hraní v ČR. Už je to hodně dávno, co jsi poprvé vystoupil na párty. Vzpomínáš si na ní? Jak bylo?**

Ahoj Tschikko a hlavně všichni čtenáři! Svoje první vystoupení jsem si odbyl v roce 1998 ve Frankfurtu, ale jestli myslíš první hardtechno vystoupení, tak to bylo počátkem roku 03 na festivale Nature One. Vzpomínám si, že se mi tam zlomily sluchátka. Byla to katastrofa! Myslím, že sem si tím neudělal dobrou image, ani mě to moc na sebevědomí nepřidalo. Ale krátkou dobu na to jsem dostal booking jako headliner na párty v Polsku. Ukázalo se, že lidi mi stále věří. A něco podobného jako na Nature One už se mi naštěstí nikdy nestalo ;)

2) Byl ve tvých počátcích někdo, ke komu si vzhlížel? Máš ještě v současnosti nějaký vzor?

Za celou tu dobu, co mám DJing jako zálibu, se to samozřejmě změnilo, a ne jednou. Od Torstena Fenslaua na začátku ke Svenu Väthovi později… Byli to například Johannes Heil, Thomas P.Heckmann, Thomas Schumacher. Ale ve světě hardtechna nikdo takový není, protože jsem s nimi začínal. Jasně že mám i svůj vlastní názor na současné dje a producenty, někteří z nich odvádí hodně dobrý kus práce, někteří naopak ne. Ale to je normální.

3) Změnil se od té doby nějak výrazně tvůj styl hraní? Jak by jsi popsal svůj aktuální styl? Tvoje oblíbené BPM?

Jo, styl hraní jsem za ta léta změnil mnohokrát… Teď bych to nazval tvrdé, temné a tajemné. Ryzí hardtechno se spoustou temných melodií, které lidem dodávají ten pravý požitek z clubbingu. A moje oblíbené BPM? Vím, že to zní moc když řeknu 160, ale hodně lidí to tak nevnímá. Nesnáším přehnaně zrychlené desky třeba o 6–8%. Nejčastěji hraju desky namasterované na 155BPM a hraju je tak třeba na +2 nebo +3%. To způsobuje, že to lidi vnímají jako normální rychlost, protože přehnané zrychlení desky ochuzuje zvuk.

4) Asi klasická otázka… Jednou z tvých činností spolu s DJingem je vlastní tvorba. Pracuješ v současné době na něčem?

Důvod, proč mi všechno tak trvá je, že pořád na něčem pracuju! Dnes musím dodělat remix na SW7 Records a taky bych měl dodělat nějaké věci pro další známé labely, ale nejsem si jistý, jestli o tom teď můžu mluvit. Ale např. to budou KneDeep, Compressed, Distorted, Bullshit a pod. Naštěstí už mám spoustu věcí pro Combat Skill, Tekktribe a Giveway Rec dokončených.

5) Když už mluvíme o produkci, vím, že jsi majitelem labelu Combat Skill. Kdo u tebe vydává a jakým stylům se v Combat Skill daří? Je to jen hardtechno label?

Pokoušel jsem se vydávat různé styly na CS, ale pouze hardtechnu se daří fakt velmi dobře! To je důvod, proč vydáváme na CS jen hardtechno jako jsou desky od Rushe, S. Wittekinda, R. Natuse, Matt M. Maddoxe, Franka Kvitty, Vipera XXL, Amoka, Arkusr P., Seemy, Pet Duo, Switchbladea, Sandy Warez a moje … Proto mám ještě méně známý label nazývaný „SW“. To je label, kde vydáváme věci, se kterými můžeme experimentovat. Na SW7005 by mělo být hodně trancové. Asi od Tima Benze obsahující i nějaký můj remix.

6) Combat Skill je zároveň tvoje vlastní bookingová agentura zastupující djs jako jsou Viper XXL, Reset, Switchblade, Killswitch, Hardtrax a další. Co tě vedlo k tomu založit si vlastní agenturu?

Já jsem nechtěl, aby se z CSka stala bookingovka, ale když se v roce 2003 label pořádně rozjel, lidi se mě neustále ptali, jestli je možný si u mě někoho zabookovat. Tak jsem si po čase řekl, že by bylo fajn, když bych od někoho dostal takový požadavek a pro konkrétního dje bych pak „pracoval“. Nejlepší období, co se týče bookingů, nastalo v roce 2005. Ke konci tohoto roku jsme měli více bookingů k vyřízení než kdejaká další agentura. V tu chvíli jsem sehnal dva manažery. Nebylo v mých silách to všechno stíhat. Nakonec jsme se rozhodli, že trochu zvolníme a vrátíme agenturu „na vhodnou velikost.“

7) Navštívil jsi spoustu klubů po celé Evropě. Dokázal bys nám říct, kde je podle tebe hardtechno scéna nejintenzivnější a kde naopak nejslabší?

Je fakt hodně těžký, skoro nemožný, říct, kde je tahle scéna dobrá a kde ne… Ale řeknu ti pár zvláštních míst, začnu Belgií. Belgie byla jeden z prvních států, kde se tahle hudba poslouchala a stále poslouchá! Zvláštní na Belgii je to, že je to hodně malý stát, ale přesto tam mají hardtechno párty každý víkend a ty jsou pořád dost dobře zaplněné. Lidi se tam nikdy nezačnou nudit. Tak to je stát. A teď město – je jím Barcelona. Mysím, že Barecelona je právě to město, kolem kterého se hardtechno točí. Byl jsem vážně šťastný, když jsem tam hrál v roce 05 jako první hardtechno dj v klubu La Cova. Skutečně tam skoro vždy byla neuvěřitelná návštěvnost. Oni si tam prostě můžou udělat několik hardtechno akcí za večer a můžete si být jistý, že všude bude nacpáno. Proto je Španělsko stát, který nám může platit tak dobrý peníze za vystoupení. ;o) Ale jasně že to není hlavní důvod. Je mnoho států a měst, kde taky dost vydělávají…

8) Pověz nám, co děláš, když zrovna netrávíš čas ve studiu, v agentuře nebo na párty?

Ve volném čase? Jak jsem řekl nejvíc času trávím ve studiu :P Hehe, ale nejsem tam zas pořád, máš pravdu. Když si najdu nějaký volný čas, tak se snažím relaxovat a pod. Držím partu s kamarády, chodíme se různě bavit a hrát poker. Minulou neděli byla v Mnichově velká soutěž v pokru o 1 milion Euro. Naneštěstí jsem je nevyhrál. Ale nevadí mi to, dělám to jen pro to, abych se odreagoval.

9) 16.11. hraješ na akci SUN 3 v Lovosicích. Myslíš, že to nějak ovlivní tvojí budoucí kariéru v ČR?

Jo, je to skutečně moje první hraní u vás. Myslím, že to bude podobný, jako když poprvé hraju v jiném státě. Když jsem odvedl kus dobré práce, chvíli na to přišla další nabídka ze stejných míst. Třeba i 3–4× za rok. Ale když se mi vystoupení nepovedlo, čekával jsem třeba 2 roky. A přesto že se mi další vystoupení povedlo, nic to bohužel nezměnilo. Myslím, že na první akci je nejdůležitější zahrát co nejlíp, už jen kvůli lidem. Ale u to nic nemění. Vždycky se snažím podávat ty nejlepší výkony, ať už jsem tam poprvé nebo po dvacáté.

10) Co by jsi vzkázal všem partypeoples, co se na tebe chystají? Připravuješ něco extra?

Jasně, připravím si něco extra, jako vždy. Často hraju věci, které ještě nevyšli nebo které nikdy nevyjdou, protože jsem znuzenej tím, jak všichni hrajou dokola to samý. Kdybych hrál to, co ostatní, tak nevidím žadný důvod, proč byste si mě měli bookovat, to byste si mohli pozvat kohokoli jináho. Tak se teda těšte na to co Vám přivezu… Budu strašně štastný, když si tuhle akci doopravdy užijete!!! Moc se na vás těším!

THX Tschikko

Dj Ocram a Psy funky porvé v České republice!

Schranzproject má tu čest jako první přivítat v České Republice německého dje a producenta, majitele Combat Skill labelu a stejnojmené bookingovky, DJe Ocrama. Spolu s ním přijede zahrát i jeho dlouholetý kamarád, majitel tamního vinylshopu, DJ Psy Funky. Sekundovat jim budou DJs pohybující se na české hardtechno scéně, a to Golpe, Kesz, Nix Fungate, Lintech, CZScream a Tschikko. Slyšet je budete moci v patek 16. 11. 2007 na akci S.U.N 3 v lovosickém klubu Cocoon (dřívější Quintrix), kde se odehrávaly akce známé zejména v severočeském kra­ji.

DJ Ocram bio: DJ Ocram, vlastním jménem Marco Enrico Cantalamessa začal s budováním svojí kariéry v neuvěřitelných 7 letech, když dostal své první dvě nahrávky: Technorecord „New Science – Out Of Control Vol. 2“ a Raprecord nazývané „Turtles In Crime“. V tu chvíli zcela propadl technu a začal kupovat více a více nahrávek.

Jeho první mix se zrodil na starém, levném magneťáku a CD přehrávači v roce 1993. Tou dobou se vzhlížel ve svém vzoru Torstenu Fenslouovi (po smrti) a Svenu Wäthovi. Hrál styl podobný právě tomu jejich. Když mu bylo 10 let, uchvátil ho rave a taneční noc s názvem Thunderdome. Tak začal experimentovat s různými hudebními styly jako techno, elektro, house a pod. V roce 1997 dostal svůj první mixpult a potom si koupil i gramofony.

Premiérové vystoupení si odbyl ve 14 letech ve Frankfurtu. Po této premiéře měl pocit, že techno je příliš monotónní a tak hrával často jako houseový dj. Ale po roce a půl se vrátil k technu. Johannes Heil, Thomas P. Hackmann a Thomas Schumacher ho inspirovali při jeho návratu k technu. Když se v roce 2001 potkal s Amokem, Svenem Wittekindem a Viperem XXL, dlouho před tím, než byli slavní, připadl mu schranz šílený, ale po první USB party 2002 ho tento styl zcela pohltil a ostatní styly, se ktrými experimentoval, pro něj byly příliš pomalé. Ve chvíli, kdy Viper XXL a Amok vydávali jejich první desku, tvrdě pracoval na vlastní tvorbě. Poprvé byl jako schranzový DJ zabookován na jednu z největších polských technoparty, na Techno Unity. A pak přišla spousta bookingů např. v Rakousku, Belgii, Maďarsku, Německu, Bulharsku, Itálii, Nizozemí, Ukrajině, Slovinsku, Španělsku, Portugalsku, Polsku a teď i v České Republice.

Spustil vlastní label a bookingovou agenturu Combat Skill se spoustou oblíbených DJs. Na tomto labelu vyšlo už hodně nahrávek ( i v ČR ) a hodně jich je na řadě. Ocramova první deska „Welcome To Your Doom EP“ byla vydána v roce 2004. Spolu s vydáváním desek se věnuje i pořádání CS akcí a agentuře. Od roku 2006 je rezidentním DJem v oblíbeném německém klubu „Planet House“ v Kitzingenu. A letos vyšel versus s DJem Rushem „The Golden X EP“.

DJ Psy Funky bio: Sebastian Knoll aka DJ Psy Funky se narodil v roce 1975 ve Freiburgu a v 18 letech se přestěhoval do Norimberku.

V klubu poprvé vystupoval v roce 1997. Jeho styl hraní se pohybuje mezi mezi technem a elektrem. A při mixování se snaží klást důraz na psychadelické zvuky a našláplé beaty. Ovlivněn zvuky Brightonské technoscény zní jeho tvorba tak, jak naznačuje jeho DJský nick.

V roce 2001 otevřel svůj recordshop Lallapalooza a začal pořádat vlastní akce „Dirty beatz form space“ v Norimberku. Od roku 2002, kdy se stal součástí „Kabbala“, se tato akce stala nejvyhlášenější nocí v Norimberku a přilehlém okolí. O 3 roky později nastal ten pravý čas rozjet SETI project @ Nano Clubu, v Norimberku… Po krátké době se s pořádáním akcí přestěhoval do ZOOM clubu… a od té doby pořádá noc nazývanou “CONTACT”, která je tu v současné době největší akcí, která se koná každý poslední pátek v měsíci. Psy Funkyho nejnovější činnost se týká vysílání Klangraum Radioshow @ max 106,5. Vždy z pátka na sobotu od 00:00 do 03:00 Klangraum uvádí DJs a Live-Acts z celého světa

Autor:
Golpe

Komentáře

Trancman St 21.listopad 2007 14:24
Děkuji všem, hlavně Lintechovi, supeer akce :)
Andro Gee Pá 16.listopad 2007 08:59
Tak at se vam to dneska vydariii!!!Hlavne vam preju velkou ucast...my dneska hrajem v Britishi...kdo zna, ten vi:)Cest...
mun Čt 15.listopad 2007 16:56
tak sem taky koukal na ten okrámův myspace a zní to docela drsně...tak uvidíme...
Anonymous Čt 15.listopad 2007 16:46
Tak jsem na tu srandu upřímně zvědavej. A taky upřímně doufám, že ocram, pokud přijede, nebude hrát to co má na svejch stránkách....páč to je k zblití
Oswaald Po 12.listopad 2007 10:50
takze v patek. Inu uprimne doufam, ze budu disponovat nakou tou vatou, abych mohl na ty taskarici, pridat svuj kousek do mlyna :)
LINTECH Út 6.listopad 2007 19:10
Přijedou... neni v komunikaci problém a cokoli a navíc oba se sem fakt už moc těšej .. nevidim důvod proč lhát.. tohle co se stalo minule bylo špatě a narychlo dělaný a je to škoda prostě tohle je plánovaný dlouho a slibuju že si to užijete,, pro spestření 2x laser , kouř , lepší světla ... myslim že se máte na co těšit fakt to bude stát za to .. Sety budou nahrávány .
Anonymous Út 6.listopad 2007 19:32
a ty si myslíš, že třeba Liebing, Rush...dostávaj prachy až když zahrajou, prober se spíš ty blbečku...akorát to bylo lákadlo pro lidi, nic víc!
Trancman St 7.listopad 2007 17:19
Jinak - Pig Fest bude určo super :)
Trancman St 7.listopad 2007 17:18
Uklidni se!!! by mě zajímalo, co jsi pro tu akci udělal ty!! tak nech Lintecha!!
LINTECH Út 6.listopad 2007 19:39
ty seš lákadlo... s dariushem jsme se domluvily na zaplacený PO když nevyšla ta transakce bankovní jak psal DRUHEJ TERMÍN .. a víš co jestli si myslíš že to tak neni nebudu tě přesvědčovat nežiju minulostí ale přítomností a budoucností .. užij si pig.. kdyby to nebylo den po SUN možná bych tam taky jel..
ZdeniShenka:o) Čt 8.listopad 2007 17:54
eeej kluci tak to neřešte... někoho kdo se stydí za svoje jméno :D že Vás to vůbec bere... hm... ... myslím že ste to už dostatečně obhájili... prostě občas se stane, respekt za to že do těch akcí děláte :-*... ale serte na toho kdo neumí ani pořádně psát ;)
Anonymous Út 6.listopad 2007 09:46
Tak co myslíte, že přijedou ty "hvězdy" ??? Nebo jako posledně. My neriskujem a jedem na Pigfest.
Anonymous Út 6.listopad 2007 18:42
jako pig fest vede, na plné čáře...nerad bych dopadl jako posledně, kdy se očekávala hvězda a vono hovno!
Anonymous Út 6.listopad 2007 19:03
NO COMMENT.. trošku víc důvěry by ti neuškodilo. šťourači myslim že tohle se prostě stát může..
Anonymous Út 6.listopad 2007 19:14
Když někdo neplatí tak se to dá očekávat, divím se že seriózní website jako schranz.cz tomu ještě vůbec dělá propagaci.
Anonymous St 7.listopad 2007 07:34
se proberte blbeckove, hvezda nemusi dorazit ani kdyz zaplatis do predu,svojsky 2006, cooo???Glen Willson jako STAR a prijel, piiiicuuu!!!Tak do nej neprud, se stane. Ty jezdis jenom na akce parit a krityzujes tady vsechno, REALY KOKOT!!!Kazdej musi nejak zacinat...
Anonymous St 7.listopad 2007 09:12
nauč se nejdřív psát...to je fakt hrůza
Anonymous St 7.listopad 2007 14:33
zadna odpoved???Maguuurku...
Anonymous St 7.listopad 2007 15:07
Kdybyste se aspon podepisovali jako Anonymus1, Anonymus2... aby bylo jasny, kdo co pise. :o)
Anonymous Út 6.listopad 2007 19:30
taky nechápu, že se někdo propůjčí dělat reklamu takovejm začátečníkům, kteří o tom vědí hovno....pig fest je jasnej, se nemusim bát, že hlavní DJs nedorazí, to jsou profesionálové narozdíl od někoho :)
LINTECH Út 6.listopad 2007 19:29
furt se bude řešit ta akce pokud si myslíš anonyme že dariushovi výmluvy po akci jsou zcela pravda tak tě musim probrat trochu do reality .. ta akce se špatně zorganizovala od začátku a kdyby si nepostavil hlavu sám dariush a věřil by tak by ty prachy fakt dostal .. fakt se zastávám kesze pač jeho SCHRANZMANIA neni špatná a nebyla rozhodně poslední ! a kdykoli bych mu s ní pomohl zase kdyby s něčim chtěl .. neodsuzuj a zkus odpouštět a věřit.. hm neděláme to pro sebe ale pro lidi ty akce tohle si myslim ani já ani kesz nemáme zapotřebí číst..
Tschikko Út 6.listopad 2007 10:59
S nima mame podepsanou smlouvu, takze prijedou 100%...
lukyn Út 6.listopad 2007 10:58
no ja to mam kousek, ale jedu na pig:) to je lepsejsi posusnanicko:) Miss djax co predvedla na Awekenings:)
Anonymous Út 6.listopad 2007 19:12
kde jsou ty pařiči co dávali dvě akce za weekend asi jiná doba teď ..
Mishuge:-) Čt 1.listopad 2007 17:27
jezisi nechte uz SP byt.. ja klukum fandim!! Muzeme byt za ty akce radi a ne kritizovat. Tak zacnete hrat taky kdyz je to tak jednoduchy.. a nekritizujte!!
kachna Pá 2.listopad 2007 10:03
lepsi kvalita nez kvantita)
Mishuge:-) Pá 2.listopad 2007 17:17
no comment..!!
LINTECH Čt 1.listopad 2007 16:21
hmm zajímavý .. řeknu k tomu jen tohle co píšete je mi jedno .. pač mě zajímaj jen názory kamarádů a ty by o mě takovýhle sračky nepsali ... sám až koukám jak krásně sem to přenesl přes srdce a je mi to upřimně fakt jedno... tohle je jen internet a naživo by ste mi to do očí neřekli na to vás některý znám už moc dobře.... tahle scéna je malá a neni tak těžký najít toho kdo to píše...
DestroyER Čt 1.listopad 2007 16:52
hej ale treba ja ti to rikam do oci ;)
LINTECH Čt 1.listopad 2007 18:43
a přes tohle tě taky fakt beru .. do veliký míry sem ti vděčnej za dost věcí a vim že nepatříš mezi tyhle lidi co mi píšou takový věci..
DestroyER Čt 1.listopad 2007 18:53
Na druhou stranu jsou taci, kteri pravdu natvrdo nezkousnou a urazej se.. Ale zase desky mas a trenis s nima, tak umlc kecalky tim, ze je tam obcas hodis ne?
LINTECH Čt 1.listopad 2007 19:01
myslíš že jde jen o to že nehraju z desek? já myslim že je v tom něco víc .. a pro mnoho lidí už jen to že sem .. lidi si někdy nesednou ... jako jo asi mě to akorát dokope k větším výkonům a víc se snažit.. to máš recht pač nekončim a nebudu ..
kachna Pá 2.listopad 2007 10:39
silenej komentar promin Lintechu,schvalne si to po sobe precti jeste jednou.
Anonymous Pá 2.listopad 2007 11:59
von neumi cist :))))))))
Golpe Pá 2.listopad 2007 10:08
souhlasim s Andro geem:) bez urazky, tobe se kope jeste trakor, takze pochybuju, ze s deskama na tom budes lip:) ,,a pro mnoho lidí už jen to že sem,, a u tehle vety jsem otevrel docela otevrel pusu :O nevim jak si to myslel, tak pls vysvetli
Andro Gee Pá 2.listopad 2007 08:16
Hrani z placek = lepsi a peckova atmoska!!!Reknu to takhle...za tu dobu co hrajes nemuzes cekat zazraky...clovek nez se nauci jaks taks mrskat na gramce...tak to kazdopadne trva nejakej ten patek, mozna i rok,dva...ja osobne po dvou letech se mam porad co ucit kamo,a bude to jeste na par let urcite...Ale jen tak dal:)To prijde...Let´s go HARD TECHNO!!!
Strycek Prihoda Čt 1.listopad 2007 14:48
:-D
Anonymous Čt 1.listopad 2007 16:10
Nevim cemu se smejes. Ja se nesmal Lintechnovi, ale tobe :D
Anonymous Čt 1.listopad 2007 15:47
:DDDD !!!
Strycek prihoda Čt 1.listopad 2007 14:03
Debil s debilem se sejde a Schranzproject z toho vzejde!
Čt 1.listopad 2007 14:00
Vsichni co nechteji Schranzproject, at hlasuji nyni!:
Santa Claus Čt 1.listopad 2007 21:15
já souhlasim....
Santa Claus Čt 1.listopad 2007 21:18
a samozřejmě mluvím i za všechny sobíky co mam ve stáji...moje skřítky, pomocnici a taky všechny obyvatele za polárním kruhem...
Rudolf Čt 1.listopad 2007 21:38
já- sob Rudolf se hlásim!!!
Jiskra Čt 1.listopad 2007 21:39
sob Jiskra se samozřejmě přidává...musim podpořit zaměstnavatele Santu!
Dasher Čt 1.listopad 2007 21:41
sob ze třetí řady z prava se taky hlásí!
Dancer, Prancer Čt 1.listopad 2007 21:41
první řady jde do toho taky
Soby Čt 1.listopad 2007 21:44
Cometa, Cupido, Donder...všichni za jednoho a jeden za všechny!!!
Anonymous Čt 1.listopad 2007 10:39
Hihihihi Lintechovo přechody!!! Dyť akorát mačkáš klávesu na pecku a máš přechod :-D Prej DJ :-D
Mordbiogest Čt 1.listopad 2007 16:04
A hlavne ze ty tomu urcite rozumis a jsi asi zvukovej inzenyr coo, kolikrat jsi videl v zivote jak vypada mixak :) a nesud nekoho kdyz ho neznas ty socko jedna uboha!!
Anonymous Čt 1.listopad 2007 21:34
myslim si, že mixák zná každej, zase tady nemachruj...
Mordbiogest Čt 1.listopad 2007 21:45
Ja nemachruju ty trumbero, ja to nemam zapotrebi delat tu ze sebe nejakyho medialniho curaka jako ty, woe. vezmi si lopaticku a kyblicek a vrat se zpatky na piskoviste odkud si prisel :-D
Anonymous Čt 1.listopad 2007 21:49
prej mediálního...chacha
Anonymous Čt 1.listopad 2007 16:20
Hihihi další rádoby dydžej / pouštěč z pecka :-DDD
Anonymous Čt 1.listopad 2007 11:08
to jo no :D a mysli si jak to ma dobry:D
Správce_woe Čt 1.listopad 2007 13:55
a hlavne to je jen snuska populistickejch, reklamnich, sebestrednejch a egoistickejch kecu na urovni 15letyho pubertaka ty Lintechovi odpovedi...
Čt 1.listopad 2007 13:58
Spravce je poradnej chlapak !
Správce_woe St 31.říjen 2007 14:52
Páni pořadatelé, vysvětlete mi, má to smysl si dávat každej den hodnocení "1" ke svý akci? nemělo by to být spíše zrcadlo reflektující oblíbenost u návštěvníků? nebo mam vážně věřit tomu, že nějaký SUN (na který mimochodem zase nikdo nepřijede - at už zahraniční vystupující nebo návštěvníci) je oblíběnější než Apokalypsa a Pigfest?
Andro Gee Po 29.říjen 2007 08:26
skoda...asi spis Pig Fest...uvidime:)
Oswaald Út 30.říjen 2007 00:00
Ser na pigfest, pojed do lovo!
LINTECH Út 30.říjen 2007 00:32
hustě ty :)) tak to je slovo chlapa
DestroyER Út 30.říjen 2007 11:07
Pchee! Jdu delat celej vikend 12hodinovky v praci!! To je slovo chlapa..
LINTECH Út 30.říjen 2007 16:55
tak víš jak je to potřeba a práce je práce.. to je něco víc jak zábava.. aspoň budeš smrdět korunou a budeš mít na desky :o) ne?
kachna Út 30.říjen 2007 19:05
smrdet korunou??kdes to vzal? to je silenej vyraz...
LINTECH Út 30.říjen 2007 20:11
:) co jeee ,, pohodička neznáš .. to víš to já sem ta dělnická třída.. :) my se se slovníkem neserem :)))
DestroyER Út 30.říjen 2007 17:01
Houby, budu vracet co dluzim..
Andro Gee Pá 2.listopad 2007 08:05
Ale verim ze i tak se najde na par novejch placek do sbirky,vid?:)
Ne 28.říjen 2007 21:33
no tak co? tesite se? :P
LINTECH Ne 28.říjen 2007 22:37
já jo :)
LINTECH Út 23.říjen 2007 21:48
už je to za pár :)) těšíte se jako já?
DestroyER St 24.říjen 2007 15:02
Tak na 90% nebudu moct dorazit, to uz vim jiste :/
LINTECH St 24.říjen 2007 18:08
10% by mohli bejt tvoje oči a uši ? souhlas :) nemel a doraž .. grr :))
DestroyER St 24.říjen 2007 18:13
prace..
LINTECH St 24.říjen 2007 20:15
krátký výstižný chápu :( škoda..
Trancman Po 15.říjen 2007 22:20
ju, moc se těšíme :)
PROHLÁŠENÍ So 13.říjen 2007 10:38
byla podepsána smlouva mezi CS (DJ OCRAM) + dj Psy-Funky kterou sem podepsal dne 9.9 2007 tato smlouva je platná a DJs na 100% přijedou do ČESKÉ REPUBLIKY .. píšu to pro ujištění tich všech lidí který mohlo znepokojit to že nedorazil Dariush Gee který nebyl smluvně zavázán,..
IKM Po 22.říjen 2007 15:04
zmluva nezarucuje, ze Dj dorazi, akurat urcuje ako postupovat, ked nedorazi...
LINTECH Po 22.říjen 2007 17:03
ne tak určitě.. je to i celkem závazný pro něj že by měl dorazit pač se jedná o jeho prachy.. ty smlouvy jsou zároveň doklady o financích ..
Mishuge:-) So 13.říjen 2007 15:30
neboj Miso.. nerikam, ze jste uplne bez viny))) neco vic nez prihlizet tomu, ze ti dva nedorazili se delat dalo... Ale jinak my vime, ze jste meli cisty umysly a pocitali s tim, ze Dariush dorazi..!! Zadnej podvod na lidi, to ja vim;) A stejne dik.. neni to sranda neco organizovat!!! Drzte se i nadale!:-)
Mishuge:-) Pá 12.říjen 2007 09:46
Tschikko diky za rozhovor))teda hltala jsem kazde slovo.. ja se tesiiiim:-DDD
Tschikko Pá 12.říjen 2007 09:55
Nemas vubec zac a sem rad, ze sem ti udelal radost. :) Doufam ale, ze nebudes jedina, koho to trochu popichne a prijde se podivat. Pro tu akci delame co se da! ale mit tak treba 50tisic navic, tak by se hned delalo lip :D
Mishuge:-) Pá 12.říjen 2007 10:07
tak to verim))) ale stejne diky za to vse, co delate:)
Tchert Út 2.říjen 2007 23:33
NO parada kluci fakt mazec....
LINTECH Ne 7.říjen 2007 20:50
tak hlavně doraž..
Quick_Quacker Po 1.říjen 2007 21:31
Hlavne jde oto co se tam hraje a kdo a ne o to kde to je...Pohoda kluci jen tak dal at mam kam jezdit.....
Trancman Út 2.říjen 2007 12:40
Lovosice jsou supeer :)
Anonymous Po 1.říjen 2007 22:17
takze dorazis? my mame taky v planu tam jet. cim vic nas bude, tim lip, a at si ti, co rikaj takovy sr**ky zalezou nekam do diry
Mishuge:-) Út 2.říjen 2007 14:39
vsichni dorazte podporit!!! Konecne HT u nas:)
Tschikko Po 1.říjen 2007 13:46
Jesti uz ani Ocram s Psy Funky neproflaknou Lovosice, tak zacnu delat akce u me v pokojicku :o)
kachna Po 1.říjen 2007 14:40
...akci nedela jenom jmeno dje ktery je pozvany a druha cast vety kterous napsal o tom svedci)
DestroyER Po 1.říjen 2007 16:03
Lovosice jsou prdel a prdeli zustanou a jmeno dje s tim nic nenadela.. A vzhledem k tomu, ze termin koliduje s Pigfestem se bojim bojim, ale doufejme ze si lidi cestu najdou.
Trancman Po 1.říjen 2007 21:11
Lovosice nejsou žádná prdel sakra !!! važme si každého místa, kde schranz rádi slyšej!!! minulej Pig fest byla katastrofa pro mě!!! to už jsou lepší Lovosice!!
Golpe Út 2.říjen 2007 09:47
nereste hovna, kazdej si obrazek udela sam;)
Anonymous Po 1.říjen 2007 19:25
pig fest jasně vede a to kam se Lovo hrabe...myslim, že to bude zase neúspěch jako minule...holt máte koukat na datumy
Anonymous Ne 7.říjen 2007 17:51
tenhle pig fest bude slabší takže píčovina že vede v tomhle stylu music fakt nevede..
Anonymous Po 1.říjen 2007 19:55
to se taky nedá srovnávat ty blbe s pig festem když je to největší akce západních čech ,fakt jde vidět jak seš chytrej a jak se o to zajímáš ,a jak se v tich akcích vyznáš..... hňupe..
Anonymous Po 1.říjen 2007 19:34
Ty radsi nemysli... byla by to druha nejhorsi vec hned po 2. svetovy valce
LINTECH Po 1.říjen 2007 19:00
ty se bát nemusíš nech to na nás jasný... fakt tyhle skeptický věci miluju ...
Mishuge:-) Po 1.říjen 2007 14:05
no proflaknou a neproflaknou podle toho, kolik hardtechno nadsencu v CR je))) (nejhorsi je, ze nejvic jich je na Morave, ktera je bohuzel daleko!) jsem realista, ale verim, ze bude narvano;)
Oswaald Ne 30.září 2007 11:52
Ty krávo, Ocram v Lovosicích! :) Snad už se lidi chytí na takový jméno a přijdou v hojnějším počtu. Takový akce, ještě dyž je mám skoro za humny, si necham líbit. Paráda.
LINTECH Ne 30.září 2007 14:16
btw ten počet na dvojce byl prostě danej tim že nebyla taková reklama a hodně velký silný jádro schranzu bylo v praze :) se nebojim o lidi tentokrát ..
Trancman Ne 30.září 2007 18:45
To řikám furt, že na schranz akcích i za Prahou je účast závislá na tom, kolik přijede pražáků, např. v Liberci v Liquidu nebejt pražáků, atk tam je tak 5 lidí včetně Dj a barmanky, :)
Mishuge:-) Ne 30.září 2007 16:13
a nezapominej taky na to, ze na SUN 1 jsem slavila narozky a dost lidi prijelo, aby mi mohli poprat:-D:-D:-D
Oswaald Ne 30.září 2007 14:26
Pravda. Byly vlastně 2 akce simultánně.
Trancman So 29.září 2007 17:59
Supeer :)
Clubber Pá 28.září 2007 16:49
Tyo, lidi....proč to děláte v nějaké takové díře???Na Ocrama bych rád, ale z moravy se takovou dálku nepotáhnu, změnte přiště misto:o))
Trancman Ne 30.září 2007 14:04
Lovosice nejsou žádná díra!!!!!!!!!
dj nekvak Pá 28.září 2007 22:52
přesně tak .. :) Lovosice daleko daleko ....
LINTECH Pá 28.září 2007 22:58
brno taky a neremcám :o)
Anonymous Pá 28.září 2007 16:53
tak změn místo bydliště :oP .. jiný s tim problémy nemaj ... a když se jede ve více lidech bejvaj to slušný akce a nezáleží na tom kde to je...
Avastek Pá 28.září 2007 16:06
lol!!cekejte tam aji lidi z Moravy!tam nesmime chybetttt!!!!!!!
Tschikko Pá 28.září 2007 16:31
Btw... poradne to rozhlas :o)
Tschikko Pá 28.září 2007 16:09
Jako fakt? Tak to jsem zvedav, kolik vas dorazi. a hlave budeme radi, kdyz se prijde pobavit co nejvic lidi... Chapu partypeople, ze jsou zvykli na vekla jmena, ktera se objevuji treba na acku, ale tak snazime se vam udelat radost i necim takovym... ;o)
Avastek Pá 28.září 2007 18:57
mno zatim sme tri!(schranzovi blazni)a vsem se nam ta akce libi!ale z Brna to bude pekna streka..:(ale ta akce za to stoji...:)
LINTECH Pá 28.září 2007 19:39
já taky zastávám názor že akce který za to stojej prostě maj ten smysl i když jedu jako teď na technoterror 6hodin v buse.,. :) vyplatilo se to .. brna si dávám občas taky .. a celkově myslim že cestování v pohodě :) když sem s dobře ukecanejma lidma tak to je jak nic.. :)
Tschikko Ne 30.září 2007 11:45
Nejlepsi je cestovani se mnou :o)
Tschikko Pá 28.září 2007 19:05
Jsem se jel jen tak ze srandy podivat na Maddoxe z Prahy do Bansky bystrice... to je taky streka... 10h v buse
Avastek Pá 28.září 2007 20:24
tak to sis tu cestu mohl pekne uzit...:-Djak rika Lintech kdyz mas kolem sebe super lidicky tak ta cesta utece a ja nastesti mam...:)ale vubec by me nevadilo kdyby takova akce byla v Brne...:-Dta posledni co byla v perpetu si myslim byla v poho!hodne lidi a hudba taky byla SUPER!!
LINTECH Pá 28.září 2007 22:57
já bych taky nebyl proti aby to bylo v brně nebo praze :) víš jak.. ale to je těžký sehnat ty prostory a vstřícnost okolí a klubu
Avastek Pá 28.září 2007 23:39
tak to fakt nevim:-/ale verim ze to nebude nic jednoducheho..:-)ale zase na druhou stranu muzem byt radi ze vubec takovy akce tady jsou...:-)
LINTECH Pá 28.září 2007 16:50
klub je klub hala je hala ... a SP dělá klubovky .. :) už od začátku to máme tak hozený .. a doufám že na každym díle si někdo najde toho svího nej dje a pod.. hlavně jde o tu atmošku lidi lidem..
Tschikko Pá 28.září 2007 16:59
;o)
LINTECH Pá 28.září 2007 16:02
už se strašně moc těšim a myslim že to bude velice zajímavý.. tak 16.11 v lovo :)
Tschikko Pá 28.září 2007 15:30
JUPÍÍÍÍÍÍ!!!