Chat

Přihlásit
Registrovat
přihlásit přes Facebook

Apokalypsa - 10 Years

Související

Video z Apokalypsa - 10th anniversary by Hurley - schranz.cz

Apokalypsa – 10th anniversary by Hurley – schranz.cz

Apokalypsa zveřejňuje dj sety

A to z posledního dílu Apokalypsy 10 Years Anniversary. Svolení ke zveřejnění svého dj setu nedali Umek a Surgeon. Na linku níže dostanete tedy skoro celé TECHNO ENERGY podium. Příjemný poslech a děkujeme za návštěvu, již nyní pro Vás připravujeme další 33.díl, na kterém chceme vychytat poslední drobné chybičky a ještě více akci propracovat do posledního detailu ku spokojenosti Vás všech.

Sety na apokalypsa.gre­gi.net

Vyjádření pořadatele

Děkujeme všem, kteří se zúčastnili 20.11.2009 akce Apokalypsa 10 Years Anniversary.

Samozřejmě i pro nás byl pavilon P velkou pořadatelskou novinkou (Apokalypsa byla první hudební akcí, která v pavilonu P proběhla), ale jsme rádi, že akce dopadla v rámci spokojenosti všech a že se vám podařilo vytvořit atmosféru, kterou jsme si všichni náležitě užili.

Snad jen připomeneme, že v průběhu Apokalypsy 10 Years Anniversary se nám stále připomínalo uplynulých 31 dílů Apokalypsy – a to v souvislostech, jak na předchozích edicích bylo nedýchatelno, kapalo ze stropů, bylo příliš mnoho lidí na malý prostor, pomalé šatny, netekla studená voda, či chybělo vybavení toalet a nedostačovala úklidová četa.

Tak přesně tyto problémy jste na Apokalypse 10 Years Anniversary zažít nemohli a jsme za tuto skutečnost rádi. Nicméně na oficiálních stránkách Apokalypsy na síti facebook se kromě pochval na akci objevily i stížnosti na nedostatečný počet WC. V pavilonu P bylo dostatečné množství toalet, které odpovídalo návštěvnosti 8 000 lidí a jsme toho názoru, že pokud by WC (kabinky) nevyužívalo více lidí najednou (kde se zamykalo na jedné kabince více osob), takové fronty u WC by jistě nebyly. Dalším naším argumentem je, že partypeople asi opomněli WC na E-motion podiu, která byla po akci takřka „netknutá“ – respektive málo používaná. Vnímáme to tedy tak, že i vy jste se s pavilonem P seznamovali za chodu a je jen na nás, abychom si řekli, co je potřeba v organizaci akcí v této hale změnit a vylepšit – možností je spoustu. My máme zájem – proto uvítáme i vaše názory. Piště nám je na facebook, za každý názor budeme rádi – přece jen, Apokalypsa je naše společná party.

Díky pavilonu P jsme měli možnost vybudovat patřičné zázemí pro vystupující, kteří si Apokalypsu velmi chválili a doufáme, že jste to poznali i na jejich výkonech. Neplánovaná změna programu, když si prohodili časy vystoupení Collabs 3000 a Ken Ishii, byla z důvodu zpoždění letu Speedyho J a Chrise Liebinga. Všichni ostatní vystupující dorazili včas a v zákulisí projevovali velké nadšení z vás, publika a ze samotné připravenosti celé akce.

Ken Ishii @ Apokalypsa 10 Years Anniversary

Také doufáme, že vás potěšil fakt, že na hlavním podiu byl zákaz focení (kromě námi vybraných fotografů) a nebyl tak narušován pohled na DJe.

Závěrem chceme poděkovat všem partnerům, mediálním partnerům, produkčnímu teamu Ivana Bařiny, Mersey Agency, BVV a hlavně vám, za projevenou důvěru a společné budování akcí jiných rozměrů. Zahajovací party v pavilonu P máme za sebou a těšíme se na další Apokalypse, či na Citadele s Paulem van Dykem 2.4.2010 v Pa­vilonu P.

Za Apokalypsa s.r.o. [i]Dalin Vajcner[/i]

OFICIÁLNÍ TIMETABLE APOKALYPSY 10 YEARS ANNIVERSARY JE TU!

Asi nejpodstatnější informace celé Apokalypsy. Přícházíme s časovým rozpisem všech vystupujících a virtuálních inter od amerického dabéra John Sticka, které si užijete po celou dobu vystoupení zahraničních umělců.

Tak jdeme na to, jízdní řád Apokalypsy 10 Years Anniversary je tu!

open : 17:00

Techno Energy Hall 18:00 – 19:00 SPIRIAKOS VS NOIS 19:00 – 20:00 JERRY 20:00 – 21:00 DZEJAR 21:00 – 22:00 TOKY 22:00 – 23:30 THE DEVIL SAYS – FIRE UMEK 23:30 – 01:30 THE DEVIL SAYS – FIRE DISASTER COLLABS 3000 LIVE 01:30 – 03:00 THE DEVIL SAYS – EARTHQUAKE KEN ISHII 03:00 – 04:15 THE DEVIL SAYS – EARTHQUAKE TREMOR SURGEON 04:15 – 05:30 THE DEVIL SAYS – WATER POWER** ELTON D LIVE** 05:30 – 07:00 THE DEVIL SAYS – HURRICANE FORCE OBI & LUKAS 07:00 – 08:00 THE DEVIL SAYS – ABSOLUTELY APOKALYPSA JASON LITTLE

E-motion Members of the best Hall 17:00 – 18:30 DEIVIS 18:30 – 20:30 FREE GATE 20:30 – 22:00 VYRYS 22:00 – 00:00 STEPAN BRUCK 00:00 – 02:00 4STRINGS 02:00 – 04:00 BRYAN KEARNEY 04:00 – 06:00 PICO & FESTER 06:00 – 08:00 TYPHONE

Stáhni si timetable zde : www.voop.cz/…le_apo32.pdf

APOKALYPSA ZVEŘEJŇUJE TIMETABLE SHOW

Z časového progamu níže můžete vyčíst, jaké animační show si připravil americký dabér John Stick a animátorské studio Cube Vision. Z programu je jasné, že k Vám bude promlouvat dáběl a že se bude jednat o ryze apokalypsácké pojetí. A samozřejmě už můžete vytušit, že první zahraniční umělec vystoupí jíž ve 22:00!

22:00 – 23:30 THE DEVIL SAYS – FIRE 23:30 – 01:30 THE DEVIL SAYS – FIRE DISASTER 01:30 – 03:00 THE DEVIL SAYS – EARTHQUAKE 03:00 – 04:15 THE DEVIL SAYS – EARTHQUAKE TREMOR 04:15 – 05:30 THE DEVIL SAYS – WATER POWER 05:30 – 07:00 THE DEVIL SAYS – HURRICANE FORCE 07:00 – 08:00 THE DEVIL SAYS – ABSOLUTELY APOKALYPSA

Lukas: DJ Rush mi změnil život

BVV – PAVILON P

  • Video
  • Adresa: Výstaviště 1, 647 00 Brno
  • Vstupní brány:
  • pro vstup do areálu BVV využijte bránu č.7, viz.mapka
  • pro vjezd do areálu BVV využijte bránu č. 9, viz. mapka
  • Parkoviště:
  • po vjezdu bránou č.9 budete navigováni na parkoviště R1, viz. mapka
  • VIP parkoviště:
  • po vjezdu bránou č.9 budete navigováni na parkoviště VIP, viz. mapka
  • Hlavní vstup do pavilonu P
  • majitelé vstupenek z předprodeje a návštěvníci kupující si vstupenky na místě, využijí hlavní vchod do pavilonu P (přímo u parkoviště pro návštěvníky), který bude rozdělen na tři koridory, a to 2 pro předprodeje a 1 pro nákup vstupenek na místě.
  • VIP vstup do pavilonu P
  • majitelé VIP vstupenek a akreditování partneři využijí VIP vstup z boku pavilonu, přímo u VIP parkoviště (označené vstupní dveře VIP/GUESTLIST)

DOPRAVA

  • Autobusem
  • využijte autobusové linky 44, 84, 405, 406 a vystupujte na zastávce Riviera
  • Autem
  • jeďte směr pisárecký tunel, před vjezdem do tunelu sjeďte na bránu č. 9

TECHNO ENERGY PÓDIUM

E-MOTION MEMBERS OF THE BEST HALL

VSTUPENKY

  • už samotné předprodeje na akci předpovídají, že účast bude rekordní. Jelikož hlavní hala pojme až 10.000 lidí a vedlejší 1000, bude na akci dostatečný počet vstupenek pro všechny, kteří si chtějí zakoupit vstupenku na místě, a to za cenu 700,–

INFORMACE (ve zkratce) Na hlavním pódiu haly Techno Energy vyroste 32 metrů dlouhá a 12 metrů vysoká scéna v podobě anděla, který bude sloužit jako hlavní promítací plocha pro 4 tématická dějství – síly Apokalypsy. Čeká vás DJ scéna osázená LED panely (50m2), lasershow z dílny Ministry SK, která hlavní scénu premiérově osadí 7 lasery. Podstatné také je vybavení lineárním zvukovým systémem L’acoustic dV-DOSC o výkonu 112 kW!

Hlavní “anděl” Apokalypsy k vám bude promlouvat, bude vás strašit, šokovat, představovat vystupující umělce…zkrátka vás bude bavit. O hlavní scénografii a dramaturgii se postaral americký dabér John Stick a animátorské studio Cube Vision & Screenrental. Zajímavost pro všechny fanoušky – vystupující z projektu Collabs 3000 (Ch.Liebing & Speedy J) budou jako ODPOSLECHY používat aparát Nexo (výkon 10 kW), který znáte z dřívějších Apokalyps. Další perličkou jsou videoprojektory, které mají osvětlovat křídla “anděla” – takto silné projektory jsme museli objednat od sousední rakouské produkční agentury stojící za známou vídeňskou mega akcí Gazometer.

Světelná show bude koncipována jinak, než na koncertech či jiných parties, tudíž světla nebudou umístěna pouze nad stageí, ale nad celým prostorem. Pro světla bude použito přes 100m nosných hliníkových konstrukcí. Jako hlavní světelný zdroj budou použité LEDkové washe od firmy JB Lighting, otočné hlavy Martin Mac, stroboskopy Martin Atomic 3000, Blindery a spousta dalších…

Vedlejší pódium má aparaturu osvědčené značky NEXO (dřívější oficiální ozvučení Apokalyps), prosvícené schody vedoucí na pódium, videoprojekci a světelný park.

SPECIALITY

  • Dvd – trailer
  • celkem 4.000 ks DVD Apokalypsa 10 Years Anniversary, která byla speciálně sestříhána z dílů Techno Congress, Jubileum a Virtual Reality, dostanou návštěvníci zdarma
  • Cigaretové papírky Apokalypsa
  • společně s Party In House jsme pro vás nechali vyrobit 2000 ks cigaretových papírků s designem Apokalypsy, které dostanete ve Wegget části hlavního pódia
  • Obchůdky, atrakce
  • čeká vás spousta atrakcí a obchůdků, které najdete v hlavní party aréně. Namátkou jmenujme Nintendo Game zone, Bounce Clan workshop, limuzínu Dzob.cz, fotokoutek Amundsen, Lightstick shop, obchůdky s oblečením, stříbrem, dočasným tetováním, stylovou čajovnu apod…
  • Občerstvení, restaurace
  • pavilon P vám nabídne plnohodnotné fastfoody, kde kromě “standardních” pochutin, jako jsou bagety, párky v rohlíku, chlebíčky a další, si budete moci také zakoupit plnohodnotné jídlo, jako je smažený sýr, guláš, kuřecí steaky a další dobroty pro všechny vyhladovělé tanečníky.
  • Grilovací zahrádka s čerstvým vzduchem zdarma :)
  • pro všechny návštěvníky máme připraveno další překvapení, a to zimní zahrádku, která bude sloužit pro osvěžení čerstvým vzduchem, popřípadě zde můžete využít gril bar s pochoutkami, dále si můžete dát čínské nudle, langoše… Zahrádku najdete v hlavní části party arény mezi Nintendo game zónou a Wegget zónou.

VIP/AKREDITACE

  • Parkování
  • po vjezdu bránou č.9 budete navigováni na parkoviště VIP, které je zdarma – viz. mapka
  • VIP vstup
  • majitelé VIP vstupenek a akreditovaní partneři využijí VIP vstup z boku pavilonu, přímo u VIP parkoviště (označené vstupní dveře VIP/GUESTLIST)
  • akreditovaní se budou prokazovat u guestlistu občanským průkazem, platící VIP návštěvníci platným VIP Deluxe lístkem.
  • VIP šatna
  • hosté VIP mají šatnu zdarma, a to přímo u vchodu VIP do pavilonu P
  • VIP zóna
  • naši hosté, ať už s lístkem VIP, nebo akreditovaní, mohou využívat zónu od jezdících schodů, balkóny s výhledem na hlavní i vedlejší stage, mají přístup do mexické restaurace, která je v zázemí E-motion pódia, mohou využít VIP toalety. VIP klientela může opouštět pavilon P, avšak vracet se do pavilonu může pouze vchodem pro VIP.

Podmínky pořadatele

Bez povolení pořadatele je přísný zákaz instalovat a distribuovat reklamní tiskoviny a předměty. Na akci Apokalypsa je zakázáno donášet vlastní nápoje, drogy, zbraně a jiné nebezpečné předměty. Přísně zakázán je prodej vstupenek v okolí akce mimo oficiální pokladnu. Platné vstupenky zakoupíte pouze na pokladně pavilonu P.

Návštěvník s běžnou vstupenkou nemá možnost opakované odcházet z pavilonu P. V případě opuštění pavilonu ztrácíte možnost se bezplatně vrátit zpět.

Návštěvník se vstupenkou VIP (páskou VIP) má možnost opakované odcházet z pavilonu P. V případě opuštění pavilonu se můžete vrátit zpět pouze vchodem pro VIP/Akreditace

Lukas: DJ Rush mi změnil život

Brazilská krev, která se na Apokalypse slije s německým živlem, nám povykládala svůj životní příběh. Jak vnímá Evropu, jak se mu hraje s O.B.I.m ale i dalšími DJs, proč nejí maso a jaký má názor na DJe Rushe… to vše, ale i mnohé navíc se dočtete v rozhovoru s DJem, který se premiérově v ČR představí ve společném setu s O.B.I.m na výroční Apokalypse.

**- Nois: Ahoj Lukasi, nedávno jsi se přestěhoval ze Sao Paula do Barcelony. Co bylo tím hlavním důvodem?

  • Lukas:** Přišel jsem sem studovat na audio inženýra. Žádná taková škola totiž v Brazílii není, takže jsem si musel vybrat jedno z evropských měst a právě Barcelona se mi zdála ideální. Primárně jsem do Evropy tedy přišel studovat, ale samozřejmě mi to pomohlo i v mé DJské kariéře. Pro promotéry je nyní jednodušší zabookovat mě a já jsem konečně blíž mnoha opravdovým profesionálům z hudební branže.

A jak ty osobně vnímáš rozdíly mezi Jižní Amerikou a Evropou? Je tu něco, na co si opravdu nemůžeš zvyknout? Největší rozdíl je sociální a ekonomická rozdílnost lidí… mluvíme vlastně o zemích třetího světa a já se nyní přestěhoval do země „prvního světa“. Není tu asi nic, na co bych si nemohl zvyknout, já myslím, že člověk si zvykne kdekoli, ale samozřejmě existuje pár věcí, po kterých se mi stýská nebo které mi tu stále nepřijdou normální. Například způsob života a celkové mezilidské vztahy jsou tu úplně jiné. No ale co mi nejvíc schází je pravá brazilské kuchyně! V žádné jiné zemi nevaří tak chutná jídla a opravdu bych vám přál vidět, jaké máme ovoce a zeleninu! Po tom se mi stýská moc!!!

Byl jsi v Brazílii nominován na několik DJských ocenění… zajímá mě ale především, jakou váhu a hodnotu mají tato ocenění v Brazílii? U nás nějaká výpovědní hodnota českých DMA celkem pokulhává… V Brazílii byla tato ocenění pod záštitou velkých médií, takže byla opravdu čest, pokud tam figurovalo i moje jméno, ale časy se změnily a tyhle ceny už vlastně zanikly. Osobně jsem byl potěšen, když jsem se objevil v několika nominacích, ale nikdy jsem na to nedával velký důraz. Tyhle ocenění jsou dobrý pro propagaci, booking agentury, ale je jasné, že ve skutečnosti vlastně nic neznamenají a o ničem nevypovídají…

Co tvůj klub Kraft v Brazílii? Funguje jen díky pořádání techno a hardtechno akcí nebo se v něm konají i parties zaměřené na komerčnější hudbu? Bohužel Kraft už není můj… Když jsem se přestěhoval do Evropy, odprodal jsem svůj většinový podíl jednomu dobrému a schopnému kamarádovi, který se o něj stará ještě s několika dalšími šikovnými lidmi. A co se týká samotných akcí, vždy jsme klub profilovali jako velmi „demokratický prostor“, kde má každý hudební žánr své zasloužené místo, proto si stále udržuje poměrně slušnou návštěvnost i rentabilitu.

Vykládal ti už O.B.I. o České republice? Jasně! A nejen O.B.I. :). Vypadá to, že Česko je zemí zaslíbenou pro DJe z celého světa a já osobně jsem vždycky doufal, že budu mít možnost ověřit si to na vlastní kůži. No a teď jen doufám, že si budeme navzájem s lidmi rozumět a společně si to pořádně užijem!

Často hraješ ve společných setech, ať už s O.B.I.m, tak i s Fernandou Martins, Lexisem, atd., v čem ti tihle DJs sednou a jaké jsou mezi nimi rozdíly? Co se týká O.B.I.ho, tak nejvíc se mi líbí ta jeho energičnost, kterou z něj srší přímo do lidí! Při společných setech ale musím být stále na pozoru, protože kolikrát hraje velmi impulzivně a ani já sám nevím, co od něj v tu chvíli čekat. To ale není žádný problém, Lukas je velmi dobrý DJ a nikdy neřádí tak, aby došlo k nějaké kolizi, kterou byste poznali! S O.B.I.m jsme taky velmi dobří kamarádi :). Rozdíly v hraní s DJi, které jsi zmínil, jsou opravdu velké… je to vždy samozřejmě o hardtechnu a velmi rychlých mixech, ale Lukas, Fernanda i Lexis, jsou každý naprosto jiná osobnost a právě tato rozmanitost se pak přenáší i do samotných setů!

S Lexisem normálně hrajeme velmi rychle a tvrdě, ale kolikrát se mi s Fernandou stalo, že jsme hráli ještě rychleji :). Lexis má opravdu rychlé ruce a přesné mixy, takže společné sety jsou velmi nabité. S Fernandou se zase cítím „jistěji“ a sety jsou hudebně rozmanitější. Fernanda má skvěle zvládnutou techniku mixování a navzájem známe svůj hudební výběr… stačí jen mrknout a oba víme, kam chceme najednou vývoj setu směřovat. Kolikrát už se nám stalo, že jsme set začali normálním technem a končili až extrémním hardtechnem…!

V roce 2004 se ti dostalo velké pomoci od Rushe… jak vnímáš jeho osobu? Kolikrát mě až zaráží, s jakou úctou o něm všichni DJs mluví… Je to tak… o Rushovi se těžko vypráví. Když padne jeho jméno, vybaví se mi jen samé dobré. Když mě v roce 2004 pozval na první evropské turné, změnil mi život. Jsem mu za to opravdu vděčný. Věří v mou práci, a právě proto ho mám pořád na paměti. Je jeden z nejlepších DJů, které znám, a stále se od něj mám co učit. Je to učitel, kamarád, úžasný profesionál a vzor!

Co posloucháš v soukromí? Mám rád mnoho žánrů – chill out, trip hop, jazz, rock, ale i klasiku a tradiční brazilskou hudbu.

Když jsme u toho soukromí, bylo by určitě fajn, kdybys prozradil i něco o sobě… Jsem velký sportovní fanda, koukám hlavně na fotbal. Rád taky hraju videohry, dívám se na filmy, chodím do přírody a opíjím se s přáteli… Mám taky moc rád zvířata a snažím se chovat šetrně k celé naší planetě. Jsem vegetarián, recykluji a snažím se přesvědčovat lidi kolem sebe, aby nedevastovali přírodu. Doufám, že až budu starý, budu moct říct, že jsem se celý život choval tak, aby se měl celý svět kolem mě dobře a ne jen já samotný.

Jak si představuješ Apokalypsu? Mám velká očekávání a věřím, že uvidím jednu z nejlepších technoparties celého svého života!

[i]Nois[/i]

SPEEDY J – HOLANDSKÁ TECHNO MAŠINA

Speedy J, vlastním jménem Jochem Paap se narodil v roce 1969 v Rotterdamu a všeobecně je považován za jednoho z prvních techno průkopníků ze států Beneluxu. Společně s lidmi jako jsou Laurent Garnier, Aphex Twin a Richie Hawtin posunul chápání pojmu „techno“ o několik stupňů výš a zároveň o rozšíření tohoto žánru mezi širší masy lidí. Od počátku 90. let Speedy vydával na labelech jako Plus 8 (label Richieho Hawtina), Warp a Novamute. Postupem času, kdy se technu dostávalo masivní podpory, Jochem vydává zásadní alba G Spot (1993) a Ginger (1995), avšak ruku v ruce s masovou popularitou techna, dochází i k jeho komercionalizaci a břitkému zjednodušování, které jsou Speedymu proti srsti. Proto se vydává směrem propracovanějších a harmonických skladeb, které se neohrají ani po letech. Důkazem mohou být alba Public Energy No. 1 (1997) a Shocking Hobby (2000), u kterých kritici poprvé použili termín „inteligentní techno“. Po patnácti letech na poli techna, si Jochem vytvořil vlastní styl a rozšířil své pole působnosti i do dalších odvětví. Spolupracuje se současnými vizuálními umělci, video umělci, filmovými tvůrci a podílí se na vývoji hudebních inovací ve filmové postprodukci. Ostatně Speedy J nebyl nikdy, kromě jeho hip-hopových začátků, klasickým DJem. Své sety vždy odehrával za pomocí nejmodernějších digitálních technologií a proto je i jednou z hlavních tváří společnosti Native Instruments, která má na poli digitálního DJingu dominantní postavení. Zvuk Speedy J-e byl vždy nadčasový a uznávaný jak mezi odborníky, tak mezi laickou veřejností. Ostatně vzpomeňme na zásadní track Pullover, který vyšel v roce 1991, a který právem patří do zlaté síně techna! Jak sám tvrdí, jeho sety jsou na hranici mezi live hraním a digitálním DJingem, což člověku s jeho znalostmi a zkušenostmi dává nekonečné spektrum možností, jak bude jeho set vypadat a s každou novou technologií, která vyjde, se jeho možnosti ještě rozšiřují. Bezesporu se však Speedyho sound dá označit za hutný a dynamický a právě takové tracky vychází i na jeho vlastním labelu Electric Deluxe, který založil teprve minulý rok. Je to také jeden z mála labelů, kde vychází i pouhé tooly (fragmenty tracků), které jsou základním prvkem tzv. moderního digitálního DJingu. Tím si Speedy vlastně vychovává své nástupce a umožňuje i ostatním kreativním DJům, prezentovat se podobně jako on sám. Jeho podporu za takový přístup si již zasloužili např. George Issakidis, Tommy Four Seven nebo Terrence Fixmer. Součástí značky Electric Deluxe je i pořádání techno party, na které se za svou krátkou historii představili takové postavy taneční hudby, jako jsou Richie Hawtin, Marco Carola, Radio Slave nebo Matthew Dear. Ke Speedymu neodmyslitelně patří i jméno Chrise Liebinga, s kterým sdílí nadšení z nových technologií a společně tvoří projekt Collabs 3000, který se premiérově v ČR představí právě na Apokalypse. V tomto případě se nedá mluvit jen o společném hraní, ale doslova o symbióze dvou symbolů techna, které se za pomocí neskutečného množství obvodových desek, dokáží spojit do jedné „technomašiny“, která nenechá nikoho vydechnout. Hudební vize Speedyho J-e jsou prakticky bez hranic. Za pomocí nejnovějších technologií dokáže bavit masy lidi a přitom myslí i na své nástupce, které se snaží plnými silami podporovat, podílí se na tvorbě nových inovací, které budou jednou využívat a neustále rozšiřuje význam slova Techno.

Linky: www.speedyj.com www.myspace.com/jochempaap www.discogs.com/artist/Speedy+J en.wikipedia.or­g/wiki/Speedy_J

Videa: Speedy j Live @ Plus8 Rave 1991 – Roma Speedy J @ Summer of Love 15.08.2009 SPEEDY J LIVE @ CLOSER/VAUXHALL, LONDON 21/11/08 Speedy J live @ melkweg, Queensday 2008 Amsterdam Speedy J Live at Interface 21_12–15–07 part1

Apokalypsa uvolňuje jednu kapitolu z DVD, které dostanete zdarma u vstupu

Sestřih je z vyprodané Apokalypsy 30, na které vystoupili všichni avízovaní umělci, jako Adam Beyer, Cristian Varela, Oscar Mulero atd. Kapitola je samozřejmě neotitulkovaná, avšak kompletní si ji užijete na dvd 20.11.2009!

Dvd dostane prvních 4000 návštěvníků, kteří navštíví Apokalypsu 10 Years Anniversary, a kteří se těší na dvě pódia a umělce jako Collabs 3000 alias Chris Liebing & Speedy J, Ken Ishii, Umek, Elton D, Surgeon, OBI & Lukas, Jason Little, Toky, 4 Strings, Bryan Kearney, Pico & Fester a další česká dj jména, zkrátka kompletní lineup, který avízujeme už velmi dlouho :) Novinkou a další nadstandartní výbavou Vás jistě potěší celkem 7 laserů od renovované značky Ministry, v zábavné částí nově také workshop Bounce Clan, což je jedinečná možnost, jak si vyzkoušet skákací boty (ukázka : www.youtube.com/watch?… ) . Celkové vybavení hlavní haly, včetně zabavné části samozřejmě zveřejníme!

Pokud Vás zajímá, jakou Apokalypsa bude mít návštěvnost, můžeme s radostí sdělit, že již nyní je překonán rekord v počtu prodaných vstupenek v předprodejích, avšak stále vstupenky a VIP vstupenky jsou k dostání, jelikož pavilon P může komfortně pojmout až 10.000 návštěvníků! A to teprve bude pořádná halová akce s komfortem klubu!

Za pořadatelský team

[i]Dalin Vajčner[/i]

DVD kapitola Apokalypsa 30 Jubileum Youtube "Stahuj kapitolu ":http://www.voop.cz/Apo30long.mov

Collabs 3000 přivezou skutečnou techno live show 

Speedy J, Chris Liebing. Obě jména navždy poznamenala elektronickou scénu. Speedy J jako přední představitel holandského techna s osmnáctiletým renomé tvůrce nestárnoucích megahitů. Showman, specializující se na techno či industrial live-acty. Uznávaný německý DJ a producent Chris Liebing a jeho perkusívní nekompromisní diktáty, mimo jiné autor slova „schranz“.

Tito dva pánové, z nichž každý má za sebou velmi slušnou řádku úspěšných skladeb, již více než pět let společně posouvají zvuk nejsoučasnějšího techna stále kupředu. Je to díky posledním technologiím a důvěře firem, které pomůcky pro DJe vyrábějí a svěřují jim své nejnovější produkty k testování.

Collabs 3000 je live show, která se odlišuje od všeho ostatního, co můžete nyní z live produkce slyšet. Charakterizuje ji syrový zvuk, kovové samply a dynamický rytmus. Vše ostatní je podřízeno konkrétnímu okamžiku na party – a právě o tom vždy bylo a bude pravé poctivé techno.

Sami říkají, že nelze nic očekávat. Každé vystoupení Collabs 3000 je nepředvídatelné a vždy se vyvine úplně jinak, než jak by se původně mohlo zdát. Collabs 3000 ovšem není jen nevšední live-act. Na svém kontě mají také kritiky oceňované album Metalism z roku 2005, charakteristické nesmírně energickými a propracovanými smyčkami, které vás donutí pečlivě poslouchat a kvalitně si jejich muziku užít.

Snad právě proto, že jsou oba vytížení jednak množstvím sólového hraní a ještě účinkování jako projekt, nechávají své fanoušky zatím čekat na další společně vydaný materiál. O to více se soustředují právě na jedinečnost každé show, kterou s Collabs 3000 absolvují.

V jejich vybavení nehledejte žádné přehrávače, jako u jiných vícečlenných projektů. Protože oba patří k vůbec prvním postavám světové techno scény, které začaly užívat digitální techniku k živému hraní, mají vlastní vytříbený setup. A k dispozici nepřeberné množství smyček, se kterými dokážou dokonale kouzlit.

Základ tvoří čtyři počítače propojené s kontrollery, mixážními pulty a množstvím efektorů. Nechybí ani speciální automatický bubeník. Tím vším a navíc obrovskou energií, kterou oba vysloveně srší, docilují nesmírně hutných setů v duchu čistého techna. Pokud jste je ještě neslyšeli a domníváte se, že techno je snad mrtvé, měli byste v tomto případě zbystřit.

Přijďte se přesvědčit 20. listobadu na Brněnské výstaviště, kde poprvé v ČR vystoupí „Collabs 3000 live in concert“ jako headlineři Apokalypsy. Na své desáté narozeniny si největší domácí technoparty nemohla přát lepší dárek. Společně s dalšími významnými postavami světové technoscény vám Chris Liebing a Jochem Paap aka Collabs 3000 poskytnou zážitek, na který budete dlouho vzpomínat.

Video Mayday 2009 Collabs 3000 feat Chris Liebing COLLABS 3000 (CHRIS LIEBING FEAT. SPEEDY J)@FIREWATER SPAZIOROMA PT 3

Pojď s námi na prohlídku arény pro Apoaklypsu 

Zástupkyně pořadatelského Apokalypsa týmu Míša Salačová si s námi prošla pavilon P na brněnském výstavišti, kde se bude konat 10. výročí Apokalypsy. Jak místo pro tento techno mejdan vypadá? Mrkněte:)

Apokalypsa: pavilon P představení

Surgeon – legenda temného diktátu se vrací!

Svým technem odkojil celou generaci nejen domácích DJs a partypeople. Geniální kombinací experimentů a především energického a hutného techna dosáhl věhlasu i v americkém Detroitu. DJ s precizní technikou, tvůrce skladeb Badger Bite, Waiting for Me, La Real či Blueprint7 EP se vrací do České Republiky.

Surgeon je pseudonym britského umělce jménem Anthony Child. Tento producent a DJ vydává na vlastních značkách Counterbalance a Dynamic Tension. Světového věhlasu dosáhl ve druhé polovině 90. let svými tracky a remixy na respektovaných labelech Tresor, Soma či Harthouse. Je považován za jednoho z vůbec prvních DJs, kteří začali ve svých setech používat software Ableton Live či systém Final Scratch.

Surgeon platí nejen v Čechách či na Slovensku za legendární postavu, která formovala dění na elektronické taneční scéně. Na přelomu tisíciletí snad neexistoval techno DJ set, který by neobsahoval alespoň jednu plochu či charakteristický těžký a temný beat z dílny slavného „chirurga“. Společně s kolegou Karl o'Connorem aka Regis patří Surgeon k vlně Birmingham soundu, který zřejmě doživotně poznamenal snad celou generaci techno DJs. Jeho typické smyčky s kovovými a až hrůzu nahánějícími zvuky, temnými plochami a zvláštním „nerytmickým“ beatem před několika lety určily jednu z cest, kudy se nyní ubírá současné techno.

Podívejme se ale na začátek, do hrabství Northamptonshire, kde ve vesnici Kislingbury vyrostl Anthony Child. V roce 1989 se stěhuje do Birminghamu, aby zde studoval audio-visuální design. Jeho hudební začátky jsou spojeny s působením v kapele Blim, která hraje fúzi jazzu a rocku. V té době Anthony poznává novou vlnu detroitského techna v čele s Jeffem Millsem a začíná se zajímat o DJing. Jeho učitelem se stal DJ Paul Damage, další legendární postava z Birminghamu, který se v té době věnoval hiphopu i mladičké techno scéně. A jelikož fanouškům nového stylu chybí v Birminghamu domácí klub, nezbývá, než ho založit.

U zrodu pozdější undergroundové legendy, klubu House of God, stáli na počátku 90. let právě Anthony Child, Paul Damage či Sir Real. Anthony zde začíná pravidelně hrávat a zároveň netradičním způsobem objevuje svět produkování vlastních skladeb. Do svého malého studia jej totiž jednoho večera zamkne jistý Mick Harris, bubeník slavné metalové kapely Napalm Death a způsobí tak, že se Anthony Child „zblázní“ a zrodí se Surgeon. Právě tak se totiž jmenuje první EP, vydané na labelu Downwards, které novému tvůrci zajistí budoucí nehynoucí slávu.

Surgeon se okamžitě zařazuje mezi nejkvalitnější hráče britské útočné řady stylu techno a svou pozici stále více utvrzuje tracky na značkách Soma, Blueprint, Ideal Trax a především Tresor. Zde v roce 1997 vyšla jeho debutová dlouhohrající deska Basic Tonal Vocabulary EP. O rok později vychází Balance a v roce 1999 pak Force & Form.

Přichází doba temna. Naštěstí pro fanoušky tohoto stylu, protože Surgeon potkává ve studiu Regise a rodí se British Murder Boys – kolaborace, která bez kompromisů seznamuje svět s produkcí ještě o řád temnější a industriálnější než všechna doposud vyprodukovaná díla. Jejich tracky svou temnotou znervózňují a tepající beat přesto nutí k tanci. V „klidnějších“ pasážích zaznívají výkřiky hrůzy a výjimkou nejsou ani samply chirurgických nástrojů. Nic pro slabé povahy.

Birminghamské temné techno dobývá celý svět a dává vzniknout celé řadě různých odnoží, mezi nimi například slovenské škole, reprezentované labelem Olga + Jozef, která jde ještě dál ve zvukovém minimalismu, ale zároveň i taneční energii, zároveň se rodí techno „nové školy“, které více než dusající parket zaujme náročné posluchače v klubech, kteří to mají rádi „temně. V současnosti vystupuje Surgeon kromě DJ setů také jako live-act. Fanoušky jeho společné produkce s Regisem potěšilo zařazení tracku "Bonus Beats“ na Surgeonovu kompilaci Resident Advisor 144, nicméně po Regisem ohlášeném konci British Murder Boys se jedná zřejmě o ojedinělý počin.

Surgeon se vrací do Brna, kde před několika lety diktoval bouřící výstavní hale. Máte možnost se znovu zúčastnit seance s nejpovolanějším učitelem temného techna, stačí jen počkat do 20. listopadu a užít si naplno party Apokalypsa!

Surgeon – vybraná diskografie:

Balance (2×LP) – Tresor Dynamic Tension EP (12") – Ideal Trax Electronically Tested (12") – Downwards Basictonalvoca­bulary (CD) – Tresor Muggerscum Out (12") – Soma Quality Recordings La Real (12") – Counterbalance Midnight Club Tracks I (12") – Counterbalance Waiting For Me (12") – Counterbalance

Apokalypsa představuje své nové DVD, které dostanete zdarma! 

A to samozřejmě na Apokalypse 10 Years Anniversary, tedy 20.11.2009 u brány do Pavilonu P.

Dvd obsahuje krátké a dlouhé sestříhy z dílů Techno Congress, Jubileum a Virtual Reality. Součástí disku jsou bonusové materiály, trailery a intra ve velkém rozlišení.

Uvidíte v akci namátkou Dj’s typu Adam Beyer, The Advent, Kevin Saunderson, Ben Sims, Vitalic či Boris S, Candy Cox nebo Acid Flux atd., a to jak z pohledu vystupujícího či partypeople.

Ukázka na youtube Ukázka na vimeo "Stáhni si plnou verzi ":http://www.voop.cz/…trailer.mpeg

První poodhalení příprav 10ti leté Apokalypsy 

Jaké dokumenty se skrývají u pořadatelů Apokalypsy 10 Years Anniversary? S jakými plány pracuje produkční a organizační team? A jak se analyzuje ozvučení pavilonu P? Přinášíme vám první podrobnosti o tom, jak to bude 20.11.2009 v pa­vilonu P na BVV vypadat!

Hlavní scéna: dlouhá 32 metrů, vysoká 12 metrů. Celá scéna bude působit jako „andělská křídla“, ovšem která se budou postupně „oživovat“, budou hořet, potácet se a „dýchat“. Pro srovnání, jak velká scéna skutečně bude, přikládáme plán v měřítku!

Více než 50 m2 led obrazovek a dvouposchoďový dj pult, více než 70 metrů základních barů, koktejl bary, photo pointy a další vychytávky! Kulaté a trojúhelníkové supporty pro světelnou show, závěsná zrcadla, koule pro lasershow a síťoviny, které skrývají překvapení 10ti leté Apokalypsy!

Koukněte do plánků, jen pouze zmiňujeme, že to není finální verze!

Samozřejmě se těšte na finální vizualizace a animace, které se pro vás právě připravují.

Navnadila vás party aréna Pavilonu P? A vstupenky máte? Informujeme vás, že první a druhá vlna vstupenek byla beznadějně vyprodána, nyní je v prodeji poslední vlna vstupenek a vstupenky VIP. Toto bude opravdová techno halovka!

.<> .<> .<>

APOKALYPSA ZAOSTŘUJE NA JASON LITTLE

Máte rádi pořádné a zběsilé hardtechno? Pak jste už určitě někdy slyšel jméno Jason Little. Zarytý zastánce pekelného BPM, který kašle na módní trendy v taneční hudbě a tvrdě se věnuje jen tomu, co ho baví už od útlého mládí. Pojďme si jeho kariéru probrat od začátku… Jason Little, vlastním jménem Sven Reuter, se narodil počátkem divokých 80. let v Německu. Od prvního dne, kdy slyšel elektronickou taneční hudbu mu bylo jasné, že svůj život chce zasvětit samplerům, ostrým beatům a pořádné hudbě. Od 8 let hrál na keyboard, kde získal základy znalostí o rytmice, dynamice a tóninách. Rodiče byli šťastní ze Svenova muzikálního nadání, podporovali jeho talent a ve skrytu duše doufali, že z něj jednou bude uznávaný klavírista s dobrými mravy. Jasona to však vždycky táhlo spíše k ponuřejším zvukům i temnějším sociálním skupinám, a tak rodiče záhy zjistili, že jejich sen zůstane nenaplněný. Typickým příkladem budiž to, že Jason nechával na klávesách zapnutý auto-play a s kamarády začal potají navštěvovat první Thunderdome parties.

Rodiče si tak pár let mysleli, jak pilného synáčka to doma vychovávají a o to větší šok přišel, když mu jednou máma šla dát pusu na dobrou noc… Brainwashing, kterým si Jason na Thudendormech prošel, zásadně ovlivnil jeho mysl a udal mu životní cestu. Jasona od začátku baví produkování, ale chce být nezávislý, proto si zakládá vlastní label, kterého si zanedlouho všímá samotný DJ Rush, Pet Duo, Mario Ranieri nebo i Felix Krocher, který je v té době ještě tvrdým zastáncem hardtechna. S podporou takových jmen má Jason Little od začátku našlápnuto ke slibné kariéře. V letech 2005 a 2006 rozjíždí vlastní značku JLI, díky které informuje o novinkách v hardtechno scéně. Zároveň mu pomáhá se ještě více zviditelnit, což po pár měsících vyústí až k podpisu smlouvy se známým labelem Compressed Records, díky kterému se jméno Jason Little stalo synonymem pro německé zběsilé hardtechno. Jeho tracky jsou najednou mnohem dostupnější a žádanější, proto Jason produkuje celé dny i noci. Následuje kontrakt i s dalším legendárním labelem Abstract, což je alfa a omega každého hardtechno DJe. Rok na to Jason Little přichází se svým dalším projektem s názvem JMask. Zaštiťuje pod něj spolupráci s lidmi jako jsou DJ Rush, Pet Duo, Sandy Warez a další. Jeho produkce se také začíná objevovat na zahraničních labelech Fatallic-Resignation-Records a Cannibal Society. V současné době Jason experimentuje i s prvky industriálního hardcoru, které zasazuje do svých setů a vyniká tak z řad ostatních hardtechno DJů. Nabitý kalendář akcí a spousty vydaných desek, které hrají DJs po celém světě, jednoznačně vypovídají o talentu Jasona Littla a byl by doslova hřích, nechat si jeho pekelnou show na Apokalypse ujít.

Linky: www.jasonlittle.net www.myspace.com/8jasonlittle8

Videa: Jason Little @ Evil Diamonds Jason Little @ Ngoht 4th B-day Jason Little Review – Gent

Dalin Vajčner „ Nejkreativnější Apokalypsa všech dob „

Muž, který stojí za aktuální podobou největší české techno party Apokalypsa, člověk, kterého jedni uctívají a druzí nenávidí, to je Dalin Vajčner. Apokalypsu, Citadelu i něco z osobního života jsme rozebrali v následujícím rozhovoru…

Ahoj Daline, jak se vede budoucímu otci?

Děkuji za optání, myslím, že velmi dobře, už se na malého ďábla moc těším :)

Za 2 měsíce tu bude Apokalypsa v novém pavilonu P. Mnohé se dá vyčíst z PR materiálů, přesto zkus ve zkratce vystihnout, v čem bude ten zásadní posun oproti Boby.

Zásadní posun bude ten, že je to nový, luxusní víceúčelový pavilon, ve kterém je pouze a jen na nás, jaké to tam uděláme. Můžeme si určit koncept večera, celkovým pojetím pódia, nejsme limitováni hlukem, kapacitou, stabilním vzhledem nebo zatékáním v případě deště. Můžeme si 3 měsíce kreslit do mapek, rozmísťovat profesionální bary, můžeme si dělat nábor na barmany, můžeme si ukázat, že to chceme takhle, a nikdo nám do toho nekecá. Jsem presvědčenej, že to bude nejkreativnější Apokalypsa všech dob. Zrovna když se mě ptáš, mám otevřenej schématickej plán celé akce a schvalujeme servis na WC, jako je doplňování toaletních papírů, mýdel a ručníku.

Končí tvoje kreativita a sny ohledně Apokalypsy v pavilonu P nebo máš nějaký vysněný prostor, který bys jednou rád proměnil na obří klub?

Já ani tak nemám sen o prostoru, myslím, že Pavilon P je bezkonkurenční prostor v Brně, jako spíš o pojetí organizování. Mám sen, že budu organizovat akce, například 3 zároveň, ve třech státech, a cele to budu řešit od mejlu a přes webové kamery. Na každé akci budu mít své nejlepší lidi a v noci je jen obletím zkrontrolovat, abych dostal ten feedback a viděl své chyby :)

Je zajímavé, že automaticky mluvíš i o chybách… myslíš, že kdyby ses zaměřil jen na jednu akci v jednom státě, tak by se dala po letech udělat „bez chyby“?

Jasně, i to nejlepší auto má své chyby, otázkou pouze zůstává, jak důležité chyby to jsou a zdali je klient má šanci ucítit… Akce jsou živé, je to hmota, která se formuluje, vyvíjí a spousta věcí je nevyzpytatelných… A to je to, s čím pořád bojuju :) Spousta lidí mě zná, že chci mít všechno ťip ťop, všechno zapsané, všechno mít v upomínkách, všechno mít srovnané a beru si osobně i to, ze mi někdo slíbí, že zavolá v pondělí a on nezavolá :) A u těch akcí narážím na fakt, že to prostě nejde :)) Skutečná velká akce se bez jakékoliv chyby udělat nedá, pravidelná klubovka v klubu ano. Ale jak říkám, jsou chyby a chyby. Chyba, kterou návštěvník nepocítí, je pouze chybou interní :)

Z minulých let je zřejmé, že listopadové díly Apokalypsy bývají hojně navštěvované… bude pavilón P připravený na takový nápor lidí?

Od toho tu Pavilón P a jeho služby jsou. Žádné tlačenice u šaten, žádné zacpané WC, žádné kapání ze stropu a fronty na barech, protože tento pavilón je dostavěn v roce 2009, je také na to všechno přípraven a uzpůsoben. Je připraven na potřeby návštěvníků v roce 2009.

Překvapilo Tě něco, jako promotéra, během příprav na tento díl? Přeci jen se změnou místa přichází i mnoho nových problémů k řešení…

U tohoto asi fakt opravdu ojedinělého dílu mě strašně potěšilo, že se mi ozval Pavel Tesař z Mersey a Zdeněk Gabriel z G-production, s nabídkou, že chtějí Apokalypsu dostat společně dále. A z toho i pramení naše jistota, že servis a komfort tu bude na místě, Ne proto, že se ozvali tito dva pánové, ale pro fakt, že se začínají promotéři opět vzájemně podporovat a společně přemýšlet. Myslím promotéry, kteří jsou tu od počátku, kteří mají tu hudbu a tu komunitu rádi a je to jejich součástí života. Toto je to, co tu dlouho nebylo.. :) Protože vám řeknu jedno tajemství : na akci poznáte, zda to lidé dělají od srdce a s nadšením, a nebo jen proto, že je to IN. Jak jsem řekl výše, akce dlouhodobějšího charakteru je živá, je to těleso, které neustále posouváš. A každý člověk na akci pozná, zda to pořadatel dělá v zapálení a s odhodláním. A tato Apokalypsa je opravdu velké odhodlání a velká srdeční záležitost a koukám, že nejenom našeho realizačního teamu.

Ta kooperace promotéru mě celkem zaujala… no fórech se po mnoha letošních českých festivalech objevily i takové názory, že by se čeští promotéři měli nejlépe spojit a udělat jeden pořádný, vícedenní, festival, za kterým by časem třeba s nadšením jezdili i lidé z ciziny. Myslíš, že v ČR existuje půda pro takový projekt, popř. zapojil by ses do něj?

Já říkám WOW a byl bych maximálně pro. Dokážu si to představit a dokonce mě to i nadchlo. Jaký je další postup, tohle zrealizovat? :)

OK, posuneme se k dalšímu projektu… a to je Citadela… povedl se, podle tebe, diskutovaný comeback? Nebo se v tichosti konal druhy pohřeb Citadely…?

Já myslím, že Citadela ukázala svojí novou tvář a přitom si zanechala punc party s vytříbeným vkusem. Návštěvnost byla na rozjezd velmi slušná, reakce pozitivní a lidé se můžou těšit na opravdový úder Citadely příští rok. Rozhodně Citadela bude pokračovat, a to ve speciální edici. Pokud Deadmau5 byl „majstrštik“ na booking, tak jsem zvědav na reakce headlinera další Citadely.

To bylo víc PR frází, než by průměrný návštěvník Apokalypsy dokázal dešifrovat, ale nechme se překvapit… Kde a kdy se bude Citadela konat?

Citadela přijde v druhém účetním kvartálu, a bude to město Brno.

Co poslouchá Dálin Vajčner v autě nebo doma?

Doma i v autě (je to jeden a ten samý externí disk) poslouchám to, co mě baví, vyvolává ve mně emoce, vzpomínky a pocity. Pokud mám být konkrétní, New Order, Duran Duran, Depeche Mode, proložím to Hříšným tancem, Funky Town, novou Pink, vzápětí zlom a poslouchám své sety – nahrávám si sety do auta, protože už fakt nevím, koho stahovat, aby se mi to líbilo celé :) Takže tračky od Paul Kalkbrener, Deadmau5, Jorise Voorna, Chrise Liebinga, Adventa, Adama Beyera, Popof, Tiga, Booka Shade, celé to potom zakončím Borisem S & Viper XXL a Hardtechno Anthem :) a potom to přepnu na složku HIP HOP :) tedy, spíše asi rap, protože tehdejší hip hop s tím dnešním se nedá vůbec srovnávat. :)

Možná trochu nezvyklá otázka pro promotéra, ale lidé, kteří nemají striktně vyhraněný hudební styl, to mají kolikrát blízko i k samotnému produkování hudby… hm? :)

Ty čovece, něco podobného mně napadlo už hodně dávno… Jenže já mám pocit, že každej se má držet toho svého – a mám takový pocit, že neumím věci dělat na 50% a zase se necítím, že bych zkoušel produkovat hudbu na 100% svých myšlenek a sil :) Každej ať dělá to, co umí a nebo 100% baví :)

Jdeš za nějakým snem?

Jasně, nevím, jestli je to sen, ale je to vidina nějaké mety a cíle, kterého chci dosáhnout.

Budou z ní časem profitovat i návštěvníci parties?

Moje mety a cíle nejsou o tom, že z ní profituji já sám. Nikdo není šťastný sám. Nejlepší štěstí je takové, když to prožívá více lidí, ne? :)

Z Apokalypsy se už za těch 10 let vyvinul celkem velký kolos, přesto by se dal počet členů realizačního týmu spočítat na prstech jedné ruky… dá se to takto zvládat i do budoucna?

Ano, určitě základní jádro interně zapojených není více než 5. Ale to je jen jádro, které najímá další skupiny. Ale je pravda, Apokalypsa 10 Years Anniversary musela do takového obřího dílu zapojit spoustu nových členů. Například o organizaci a produkci před, na a po akci se stará stejný team, který chystal Carla Coxe v Pavilonu Z nebo další Orion Hally. Také používáme další reklamní a zprostředkovatelské agentury. Pokud bych měl spočítat realizační team, který akci Apokalypsa 10 Years Anniversary připravuje, velmi lehce se dostaneme nad číslovku 100 kusů lidí.

OK, díky za rozhovor. [i]Nois [/i]

COLLABS 3000 live – a technaři kolabují

Pokud se zamyslíte, kolik je v současné době na taneční scéně skutečných, vícečlenných projektů, věřím, že byste došli k číslu nepřesahujícímu počet prstů vaší jedné ruky. Navíc – pokud se u daného výsledku pozastavíte, kolik z těchto „uskupení“ si za několik let své existence vybudovalo opravdové jméno a renomé, budete váhat, zda-li vůbec někoho pojmem „respektovaný vícečlenný elektronický projekt“ můžete označit.

Když se ovšem někoho, kdo se na taneční scéně orientuje, zeptáte, kdo je skutečně uznávanou dvojicí – navíc na poli techna – je téměř absolutně jasné, že odpověď bude znít takto: Chris Liebing a Speedy J, vystupující pod společnou „značkou“ COLLABS 3000.

Collabs 3000 je v rámci světového techna opravdový pojem. Každý, kdo propadl kouzlu jejich velmi specifického a dynamického zvuku mi dá za pravdu: Collabs 3000 je fenomén, který se zkrátka jen tak nevidí – a hlavně neslyší.

Oba z této dvojice, Chris Liebing i Speedy J, jsou postavy, které si nejprve coby sólové projekty vydobyly velký úspěch. Ale začneme postupně…

Němec Chris Liebing se prosadil jako talentovaný producent, který během své kariéry získal několik rezidentur v uznávaných klubech po celém světě (za zmínku jistě stojí legendární frankfurtské kluby – Omen a později U60311 a samozřejmě i prestižní klub Privelege na Ibize, kde měl Chris, společně s Maurem Picottem rezidentní noci Meganite). Chris Liebing je také zakladatelem několika labelů – mezi známé „hlavičky“ světových vydavatelství se zařadily právě Chrisovy značky Stigmata, nebo CLR. Velkou zajímavostí je (zejména pro „novou“ generaci clubberů), že právě Liebingovo jméno bylo dlouhou dobu spojeno s konkrétním slovem „schranz“, jehož je právě Chris „vynálezcem“. A i když dnes nemá Liebingův schranz s tím dnešním nic společného, faktem zůstává, že pojmem „schranz“ kdysi Chris Liebing označil svůj absolutně netypický, hutný a tvrdý zvuk. Že se později schranz stal samostatným stylem elektronické hudby, od kterého se Chris veřejně distancoval, je už záležitostí dalších producentů, kteří si Leibingův schranz přetransformovali do velmi rychlého techna, často přesahujícího BPM 155. A jak Chris říká „Rychlost neznamená tvrdost!“ Z úhlu pohledu mnoha překotných změn, které potkaly obecně celou taneční scénu (ať už DJe, kteří neustále mění svůj sound, nebo techniku, kdy laptopy a CD playery pomalu vytěsnily gramofony), je Chris Liebing světlou výjimkou: má už po mnoho let svůj styl, který si dokáže udržet na velmi vysokém standardu. A právě proto je jeho jméno dodnes zárukou kvality.

Nicméně velmi podobným charakterem, vkusem, ale hlavně cílevědomostí, pílí a ctižádostí, „oplývá“ i Liebingův dlouholetý kamarád Jochem Paap alias Speedy J, se kterým tvoří již výše zmíněný projekt Collabs 3000.

Speedy J, původem z Holandska, je z hlediska samostatné kariéry taktéž zásadní postava světového techna. Už počátkem 90. let Joachim vydával své tracky na takových zvučných labelech, jako jsou Novamute, nebo Warp. Jedním z jeho průlomových singlů byl track Pullover, který vyšel už v roce 1991 a záhy se stal obrovským hitem. Pro Speedyho byl stejně, jako pro Liebinga, vždy naprosto charakteristický vlastní, velmi hutný a dynamický zvuk, který se stal později i hlavní dominantou většiny vydaných desek na Speedyho vlastním labelu Electric Deluxe.

Chris Liebing a Speedy J tvoří již několik let projekt Collabs 3000, který byl jen logickým vyústěním jejich dřívější producentské spolupráce.
Když sledujete jejich společné vystoupení, chvílemi až nemůžete uvěřit, jak se tito dva, až neuvěřitelně podobní chlápci, naprosto a dokonale doplňují. Tak dokonalá symbióza se totiž opravdu jen tak nevidí a pokud jste se o ní ještě na vlastní oči nepřesvědčili, brzy budete mít jedinečnou šanci – 20.listopadu v Pavilonu P na brněnském výstavišti, na Apokalypse 10 Years Anniversary!

Pojďme se ale z blízka podívat na jejich společnou show:

Nejdříve ze všeho je velmi důležité zmínit, že vystoupení projektu Collabs 3000 není pouze „nějaký back2back set“, nebo hra ze 4 gramofonů (nebo CD playerů), jak si někdo z vás – na základě jiných, dvoučlenných DJ projektů – může myslet. I když mají totiž Chris Liebing i Speedy J v rámci svého sólového hraní svou typickou techniku i sound, tak show Collabs 3000 je něco naprosto unikátního a jedinečného, co vzniklo propojením dvou talentů, kteří se dokáží tak dokonale doplňovat, až si říkáte, že si snad vzájemně čtou myšlenky.

První zajímavostí je, že Collabs show není klasické „DJ vystoupení“, jak už jsme zmínili výše. Proto vás při pohledu na technický set-up obou pánů jistě upoutá absence základních DJských „přehrávačů“ – tedy gramofonů, nebo CD playerů. Veškerou potřebnou techniku si Chris a Speedy na své vystoupení vozí sami. Pro každou svou show si Collabs 3000 tedy zapojují vlastní technickou sestavu, skládající se ze 4 laptopů, kontrolerů, mixážních pultů, speciálních „drummachines“ a také externích efektorů.

Dalším pozoruhodným faktem je, že Chris i Speedy jdou v ohledu technických nároků s dobou, a to doslova. Jedním z typickým „rysů“ projektu Collabs je totiž záruka toho, že zvuk, který slyšíte, vzniká prostřednictvím nejnovější a nejmodernější dostupné techniky. Z tohoto důvodu není nikdy dopředu jasné, co přesně si Chris a Speedy pro svůj set-up dovezou – jednotlivé kousky, ze kterých hrají, totiž obměňují a střídají téměř „jako ponožky“. Mimochodem – je to právě Chris Liebing, kterého běžně oslovují prestižní značky vyrábějící DJ techniku, aby se podílel na vývoji a inovaci jednotlivých prvků. Za zmínku jistě stojí, že Chris se spolu s Richiem Hawtinem podílel na testování a vývoji mixů Allen & Heath.

Co vás ovšem bude zajímat nejvíc (hlavně, pokud jste Collabs 3000 nikdy neslyšeli) je jistě jejich zvuk. Věřím, že nemusíte ani patřit k milovníkům techna, ale sound Collabs 3000 vaši pozornost zaujme. Jeho hlavním rysem je totiž neuvěřitelná „hutnost“, které oba DJové docílí použitím mnoha zmíněných technických elementů. Dalším prvkem je dynamická basová linka, kterou často prolínají nejrůznější perkuse.

Techno, které Collabs 3000 hrají, je velmi specifické a rozhodně nepodléhá žádným moderním trendům. Collabs 3000 je totiž něco, jako synonymum pro čisté, opravdové techno, které se dnes už jen tak neslyší. Těžko popisovat slovy, kdo neslyšel, neuvěří… Přijďte se 20.listopadu na Apokalypsu přesvědčit!

Na závěr je nutné zmínit, že Collabs 3000 live in concert uslyšíté poprvé v Čr!

Videa: Collabs 3000 LIVE at Mayday 2009

DJ LUKAS Z BRAZÍLIE– Co jstě o něm nevěděli…

V České republice se již představila většina zasloužilých hardtechno DJů, někteří i víckrát, přesto jedno jméno bylo neprávem stále opomíjeno. Jméno, jehož talent podporuje samotný DJ Rush i Marco Remus. Brazilský cit a smysl pro DJing, dokonale zvládnutá technika hraní ze 4 gramofonů, ďábelský výraz, tetované paže a jeden z nejlépe scratchujících hardtechno bojovníků – DJ Lukas, premiérově v ČR! Pokuty za hlasitou hudbu mu chodí na jméno Lucas Freire a ačkoli je to Brazilec jako řemen, posledních pár let bydlí v Barceloně. Ostatně to je běžná praxe mezi nadanými brazilskými DJi, vzpomeňme na podobně pomalované Pet Duo nebo třeba Wehbbu. Ale zpátky k našemu hrdinovi, čerstvému třicátníkovi Lukasovi. První kontakt s elektronickou hudbou se v jeho životopise datuje rokem 1997. Jeho nadšení naplno propuklo o tři roky později, kdy si pořizuje své první gramofony, rychle si osvojuje základy mixování a od zkušenějších kolegů odkoukává různé parádičky, kterými rád obohacuje své sety. Málokterá země je k čerpání takových zkušeností lepší než Brazílie, s tím je ale spojená i určitá rivalita mezi DJi a nezájem ze strany publika o průměrné DJe. Toho si je Lukas od začátku vědom, a proto na sobě denně maká až do „roztrhání ušních bubínků“. Tato píle přináší hned v roce 2001 první ovoce – prestižní brazilský taneční server rraurl.com ho nominuje v kategorii Objev roku. Tímto se jeho jménu dostává širší popularity a Lukas dostává šanci zahrát si nejlepších brazilských klubech a získává rezidenturu v jednom z nejznámějších undergroundových klubů Sao Paula – klub A Loca.

Lukas nelení a věnuje se také pořádání vlastních parties ve městě Campinas a jeho okolí. Doslova legendárními se staly jeho afterparty, které rozjel vůbec jako první člověk v Sao Paulu. Je také jedním ze zakladatelů projektu FUZU-E team, pod kterým organizovaly vyhlášené party, jako např. známá Techcardia. Rok na to je Lukas opět nominován na Objev roku, v soutěži kterou pořádají noviny Folha de Sao Paulo – jedny z největších v Brazílii. Další rok ho ten stejný deník nominuje v kategorii Nejlepší techno DJ. V srpnu roku 2003 Lukas otevírá svůj vlastní klub s názvem Kraft, v rodném městě Campinas, zároveň získává rezidenturu i v dalším respektovaném brazilském klubu Lov.e Club&Loung v Sao Paulu. V zimě roku 2004 vyráží Lukas na své první evropské turné na žádost a pozvání od samotného DJe Rushe, kterému se Lukas zalíbil díky svému drsnému hudebnímu výběru, kombinovanému s precizní technikou mixu. Rushovi na svém novém objevu opravdu záleželo, proto do přípravy turné zapojil celou svou agenturu Kne’Deep. Půl roku na to je Lukas opět pozván do Evropy na turné. Tentokrát však na žádost dalšího hardtechno obra – Marca Remuse, který mu zároveň dává nabídku členství ve svém bookingu Stereo 70. V roce 2005 začíná Lukas i s vlastní produkcí a jeho tracky se objevují na takových labelech jako jsou 340m/s, 6 Feet Under, Cannibal Society, Distorted, Emetic, Hardwork Recs, Killaz, Knebbl Records, Nerven, Nitrosound recs, Subviolenz, Synopsys, Tonica a Tremors. Na mnoha skladbách se podílí i jeho kolegové Chering, Fernanda Martins, Greg NoTill, HardThor, Mahatma, Martyn Hare, Monster Mush, Murphy, Nitrosound, O.B.I. a Torsten Kanzler. Kdo sleduje line-upy prestižních evropských akcí ví, jak celý příběh pokračuje… Lukas si zahrál na nejprestižnějších evropských parties a festivalech, jako Monegros, Nature One nebo Dance Valley a nyní je na čase, aby tento Apoštol hardtechna rozpoutal pravé peklo ve společném setu s O.B.I.m na hlavním pódiu party Apokalypsa!

Linky: www.myspace.com/deejaylukas www.djlukas.com

Videa: Dj Lukas 8 hours @ Florida 135 (2009) Dj Lukas DJ Lukas @ Woodshock – 30.6.2007, Slovenia OBI I LUKAS

Ken Ishii – japonský techno bůh

Když se řekne Ken Ishii, každý poctivý fanoušek elektronické hudby si vybaví jednu z nejrespekto­vanějších postav světové techno scény. Tento devětatřicetiletý umělec žijící v Tokiu zásadním způsobem ovlivňuje současnou podobu techna již od první poloviny devadesátých let.

Svůj první oficiální počin představil v roce 1993 na dvojitém dvanáctipalci vydaném u belgického labelu R and S Records s poetickým názvem „Garden On The Palm“ (zahrada na dlani). Deska pokořila 1. místo žebříčku NME Techno Chart a získala množství pozitivních ohlasů po celém světě jako nejvíce inovativní a experimentální dílo v současném technu. Britskou techno chart vedl ve stejném roce i jeho další počin, „Pneuma“. Skutečně masívní slávy po celé planetě však dosáhl s vydáním svého prvního alba „Jelly Tones“, které patří k vysoce originálním a dodnes nepřekonaným dílům na elektronické scéně.

Ken Ishii se v první fázi své producentské kariéry nechal ovlivňovat především detroitskou školou, produkcí německých Kraftwerk, EBM matadory Nitzer Ebb a dalšími avantgardními umělci, oslovily jej také styly jako ambient, drum’n’bass či trance. Jak sám uvádí v rozhovoru pro Apokalypsu, zlomem nejen pro něj, ale pro celou tehdejší generaci mladých lidí v Japonsku bylo uvedení legendárního anime filmu Akira režiséra Koji Morimoto.

Píše se rok 1995 a Ken Ishii dokončuje track Extra, atmosférické a vysoce energické techno, jaké Evropa doposud nepoznala. Ken Ishii se rozhodne, že režii videoklipu nesvěří nikomu menšímu než právě režisérovi Akiry, která ho tolik okouzlila. Vzniká animovaný videoklip se strhující atmosférou post-apokalyptického Tokia, který rotuje na MTV a celý svět tak poznává japonskou techno kulturu. Z dalších vydařených klipů jmenujme například „Awakening“.

Ve stejném roce také Ken Ishii hraje na Berlínské Love Parade, kterou tehdy navštívilo přes 300 tisíc lidí a stává se nejznámějším japonským DJem a producentem, ikonou tamní techno kultury. Jaké další mety může ještě pokořit? Odpověď přináší rok 1998, kdy je Ken Ishii vyzván, aby složil oficiální znělku Olympijských her v Naganu. Ta je ve stejné chvíli vysílána v 70 zemích světa. Ken ale neusíná na vavřínech a ve svých vystoup

Autor:
Golpe


Züčastní se



Komentáře

Petr So 28.listopad 2009 22:06
jedna z nejhorších A vubec.. pomala hudba uspala 90% navstevniku natolik, ze ani to bouchani na konci - pry schranz - tak to teda panove a damy nevim, posloucham to X let a tohle byla jen tupa sracka - nezachranilo akci .. sorry ale uz nikdy vice :( a ty ceny na barech si strcte nekam .. nekradu !!
Lord Ne 29.listopad 2009 22:11
ty ceny na barech byly fakt hrozny, ale seš trubka, koho to nebavilo tak seděl na prdeli, koho to chytlo a měl stav tak tepal.. a jak říkáš, že schranz je tupá sračka, tak se prober, ti poslední djové to tam pořádně rozjeli.. a jestli si tam byl jen na chlastu tak to je tvůj problém..
__S0niC__ Ne 29.listopad 2009 22:58
prey posledni Djové :D :D :D ste tupý ignoranti :D se proberte
babySharon Čt 26.listopad 2009 20:28
www.rave.cz/fotky/13527/fotky-… Jason Little :D:D:D *ROFL**ROFL**ROFL*
Zuzink_a Pá 27.listopad 2009 18:26
Tak to mě taky pobavilo :D :D
__S0niC__ Pá 27.listopad 2009 09:19
:D :D :D :D :D :D nech yů..... vis co fotky sou prednejsi pro ni xD
babySharon Pá 27.listopad 2009 14:10
Jen mě pobavilo, zhe si o Shaekarovi myslí, zhe je to Jason Little:D:D:D!!!
__S0niC__ Pá 27.listopad 2009 19:56
treba tam zapomela dopsat..... tak to je jason little dva xD
skais Út 24.listopad 2009 12:22
:-D to sou keci. Wc bylo málo asi si neuvědomili, že každej chlastal atd a potřeboval chcát víc než je běžné. Vyhazovat lidi na mráz s cigaretou. A celkově tam byla mrtě zima to bych se rači potil v boby. A na ty lasery se můžete vyprdnout, když jsou puštěny jen na 5min za hodinu. Jako vždy sliby chyby. A druhou stage šlo slyšet i na hlavní chvilkama.
fejmus St 25.listopad 2009 15:09
a na Obiho s Lukasem a Jasona Littla, nebyly lasery pusteny vubec, takze kez by aspon tech 5min na hodinu :-D
skais St 25.listopad 2009 19:20
:-D no a každý si odnesl nějakou tu nemoc.
__S0niC__ Út 24.listopad 2009 16:44
to vidim uplne stejne....
kachna So 21.listopad 2009 21:12
tak co kluci? jak hrali? jsem videla jen video na technoarene a Elton moc prijemny jinak nic moc,ale tezko rict z takovych utrzku. tak neco popiste pls nekdo znaly,,)
Skais Po 23.listopad 2009 12:55
Tak já tam byl kvuli schranzu a ten byl opravdu dobrý. Hlavně Jason Littel. A jinač dobře zahrál Ken Ishi a Umek i Elton D. Collabs a Surgen to dost zabili mě přišlo. Moc lidí se na ně nebavilo
kachna Út 24.listopad 2009 18:57
diiikyy..)) no jak to tak ctu vsude mozne, proste nemusim asi brecet, ze jsem nebyla:) kazdopadne dobre ze dorazili vsichni ucinkujici,hih
DestroyER Út 24.listopad 2009 19:38
Elton D. byl pro me nejvetsi lakadlo a dostal jsem co jsem ocekaval. Super!.. OBI Lukas fajnovy hardtechno a cek si zaskakal. Jason Little mazanec kazanec ale bohuzel me trocha zklamal, protoze umi zahrat o dost lepe. (Na Nature one hral o tridu lip). Collabs slabsi :(, nuda nuda nuda. A nezachrani to ani ze maji fakt suprovej zvuk.
Zuzink_a Čt 26.listopad 2009 17:20
Od Collabsu jsem ani nic jiného nečekala! Možná jsem jen trochu doufala, že to nebude tak strašné, ale marně! :( O.B.I., Lukas a Jason - ti to pro mě zachránili. Jen by si Jason zasloužil více prostoru...min. o hodinu dýýýl :D
FerrariF50 Čt 26.listopad 2009 23:12
A tak to me se Collabs libili fakt mrte moc, naopak O.B.I. s Lukasem me nenadchli ... jako ne ze by to bylo spatny, ale proste mi to nesedlo, Litlle se mi necekane libil vic ... Umek, Ishii, Surgeon a Elton to byl mazec pro me moc ... tak hurá na další halovku ... X-Massacre :)
Golpe Po 23.listopad 2009 15:20
mám uplně stajný názor:)
fejmus St 18.listopad 2009 19:38
uz se to bližíííí..... :)
DestroyER Čt 19.listopad 2009 16:02
vskutku :)
Ondra So 14.listopad 2009 15:27
To bude žrádlo haha.
Kocka Út 20.říjen 2009 18:12
ještě měsíííííííííííííííc :))
Skais Po 12.říjen 2009 20:14
Joo už se nemůžu dočkat schranz části. ALe i Ken Ishi mě zajímá hodně.
Golpe Út 13.říjen 2009 08:07
jj, to i mě, ale mám dojem, že už teď nehraje svižně jako dřív...prej už jde hodně do minimalu, ae neslyšel jsem jeho set z tohohle roku, tak nevím
skais St 14.říjen 2009 18:17
néé minimál nee:-D to už bych tam asi umřel. Jestli zahraje tak jak na těch videií tak to bude paráda.
Northstein Po 5.říjen 2009 02:36
to Skais Co se týče webu tak akce pořadané Q-Dance Defqon1 events.q-dance.nl/2009-06_13-j… Q-Base events.q-dance.nl/2009-09_12-s… www.whoisinqontrol.com/ Inqontrol Agentury UDC Multigroove www.groundzerofestival.nl/2009… No a pak věci okolo agentury Artofdance www.artofdance.nl/ www.artofentertainment.nl/video www.dominatorfestival.nl/ Pod tuhle "agenturu" patří i další akce a to nejen v elektronické hudbě. Dělají akce v NL, BE,GER,US.Pod ně spadá i Syndicate, MOH a další. Prostě tam to není o "jednom" promoterovi typu Dalin, Bleha, ...,ale větších uskupení podnikající v entertainment businessu na jiné nadnárodní úrovni. Kéž by jednou chtěli expandovat i na naš prostor.:-)
skais Po 5.říjen 2009 16:06
jj díky
Northstein Pá 2.říjen 2009 17:14
Ta kooperace promotéru mě celkem zaujala... no fórech se po mnoha letošních českých festivalech objevily i takové názory, že by se čeští promotéři měli nejlépe spojit a udělat jeden pořádný, vícedenní, festival, za kterým by časem třeba s nadšením jezdili i lidé z ciziny. Myslíš, že v ČR existuje půda pro takový projekt, popř. zapojil by ses do něj? Já říkám WOW a byl bych maximálně pro. Dokážu si to představit a dokonce mě to i nadchlo. Jaký je další postup, tohle zrealizovat? :)// Záleží jací promotéři a co za žánry elektronické hudby by tam dali.Kdyby to udělali s marketingovou podporou Q-Dance tak by to nemuselo byt až tak špatný.Dokazal bych si představit Hardcore, Harstyle, Techno, Hardtechno,Drum.. na jednom velkym festivalu zastřešený mediálně v několika státech.Podobne to letos udělali na Toxicatoru v Polsku.www.mayday.pl/toxicatoroa/ Když se člověk podívá jaký je to rozdíl a posun...Sice na Defqon1 kde se sjede pul Evropy to nikdy nebude,ale koncept multizanroveho festivalu s medialní podporou na zapadě není tak špatná myšlenka. Teď jen otázka jak velkou moc by v tom české promotérské skupiny chtěli hrát roli.Ono kdyby Acko vypadalo jako Syndicate taky by to nebylo na skodu.Už to chce prolomit ledy tema zanrama a nebyt zahackovani ciste jen na technu ciste jen ht atd.
Frey So 3.říjen 2009 13:28
jo je to dobrý nápad, ale ČR je ve více směrech zaostalá... Pokud by toto chtěl někdo udělat tak to se stane za hodně dlouho. Jedinou nadějí je asi Pig fest :) Jinakt tyto nápady máš pořád.. :D
Northstein So 3.říjen 2009 15:57
Festivaly by neměli byt jen o djs,ale taky o show kolem, svetlech, ohnostrojích atd.Jako ta sila Eura a koruny je poznat. Proto je na Zapadě všehochuť a za stejný peníze na který se teď dostávají promoteři se vstupným tady.Jenže tam ťape i halová a scéna a další věci okolo.V týhle zemičce si každý hraje na svým písečku a promotoéři to dělají často podle toho k čemu oni inklinuji a k čemu oni taky mají letité kontakty a know how atd.Malokdo se pusti jinou neprobadanou cestou v těchto končinách, zvlášť pokud je odkazan na místní zdroje. Tady udělat mezinárodně uznavaný fesťak bez zahraniční podpory nejde.A navic lidi tady nevyzaduji takovou kvalitu jako tam. Jsou casto radi, ze je aspon neco a pak na to jsou schopni zpivat div né vitezoslavne choraly, což taky nechapu.:-)
Northstein So 3.říjen 2009 16:21
Myslím, že hodně lidem by se takovyto styl poradani festaku libil.Ikdyž v CR by to asi nebylo tak rozsáhle tak přiblížit se aspon na 1/2 tomuhle videu.:-) www.youtube.com/watch?v=XF43AV…
Skais So 3.říjen 2009 16:57
:-D tady? nikdy. Tady je to v piči. A vždycky bude. Kde je vubec tenhle festival?
Northstein So 3.říjen 2009 21:25
NO Defqon1 je jeden z exlusivnich festivalu agentury Q-Dance pořádá se v Holandsku a pak ještě prodali licenci Australanum,ale tam je profilovany vic do Hardstylu,ale taky pusobi nadherne www.youtube.com/watch?v=h-Z02g… Dále pořáda Q-Dance Mysteryland www.youtube.com/watch?v=PdPKT6… Qlimax www.youtube.com/watch?v=s_tbgC…
DestroyER So 3.říjen 2009 10:08
Se zas nudis co? ;)
Northstein So 3.říjen 2009 11:59
Ani ne,ale jako tohle mě od Dalina v tom článku pobavilo, stejně jako ten jeho sen.:-)Party ve třech státech a sledovat to na webce hmm... Takže Česká Republika www.youtube.com/watch?v=QiJZcP… -Burkina Faso www.youtube.com/watch?v=ABnuJv… -Ghana www.youtube.com/watch?v=Hxv6lN… ?:-)))Nebo ktere staty on vlastne to myslel?:-)
__S0niC__ Pá 2.říjen 2009 17:50
tvoje snaha je úctyhodná....
top lager St 23.září 2009 19:32
respect
wajdak Út 8.září 2009 19:38
Elton D. - respect!
Peca St 9.září 2009 20:22
jj vybornej producent a jeste,kdyz by byl na apo se snoo,tak to by byl mazec:-)nejvíc se mi líbí jejich ep feel good.
DestroyER St 9.září 2009 21:54
Snoo se na produkci nijak nepodili.. Tracky delal sam Elton.
scarpo Út 8.září 2009 20:52
jojo!
DestroyER St 9.září 2009 00:35
tak tak !:)
FerrariF50 Pá 4.září 2009 15:44
Me se dneska zdál sen, že na Apo bude nakonec hrát Candy :-D ... me fakt asi jebe :-D ... Jinak skoda ze Regis uz nehraje ... mohly tam byt British Murder boys ... ae tak samotnej Surgeon urco nezklame :)
babySharon Pá 4.září 2009 17:11
:)))) .....
DestroyER Čt 3.září 2009 21:06
Famozni lineup!
Peca Čt 3.září 2009 21:38
Souhlasím
babySharon Pá 4.září 2009 02:50
Ňu - tak pojedeš aspoň;) ?
Peca So 5.září 2009 08:59
si piš:-)
babySharon So 5.září 2009 10:11
kecáš ....
Peca So 5.září 2009 11:43
nekecám:-)
Golpe Čt 3.září 2009 22:53
taky taky:)
FerrariF50 St 2.září 2009 13:01
Fernanda Martins zamrzela do maxu... O.B.I. je taj furt :( A ze tam nebude hrat zadna kunda je pekne na pi.u :( Ja chci zase videt Candynku :( fnuk
Golpe St 2.září 2009 16:13
potěší aspoň zpráva, že fernanda přiletí s Lukasem jako doprovod:))
babySharon St 2.září 2009 18:17
nj ... ae stejně :(( ....
__S0niC__ St 2.září 2009 17:46
jaj... FS Mnam :) no tedka po slovinsku prey leti do J A .... a zacina turne
Garden Út 1.září 2009 21:46
hmmm :-))) tak to tam asi chybet nesmiiiiim :-) hhahaha
skais Út 1.září 2009 20:38
Ten colabs 3000 mě tam nesedí ale je to věc vkusu. Snad nebudou hrát dlouho. Jinak Jason Littel se těšim a pak sem zvědavej an toho japonce
__S0niC__ Út 1.září 2009 20:57
jj... ja ho neznam vubec :-) ale dle jeho stylu hrani to vypada na povedenost :-)
Clubber Út 1.září 2009 18:46
No docela dobrý teda....Surgeon, Ken Ishii, Elton D, Jason Little....akorat Lukase kdyby dali s Lexisem tak je to lepší:)Ale aj tak těším se moooc!!!A snad tam budou aj ty všecky speciality jak psali páč většinou tam není skoro nic z toho:-D
babySharon Út 1.září 2009 18:49
neee - s fernandooooou :) ! .... a celkově nechápu, proč tam nehraje žádná baba :-/ ....
babySharon Út 1.září 2009 12:35
Tak nevím ... mám z toho rozporuplný pocity %l ...
babySharon Út 1.září 2009 15:41
i když - můj vysněný Lukas mě fakt mrrrtě potěšil:)))...ae-zas mohl hrát s Fernandou-to mě majnko mrzíí...
Golpe Ne 23.srpen 2009 11:32
celkem strange, co tady píšete o smrti, mažu...
Northstein Ne 23.srpen 2009 13:00
Asi Emo na postupu.:-)
DestroyER Ne 23.srpen 2009 13:07
emo jen brecej a rezou se..
Northstein Ne 23.srpen 2009 17:09
Nervick St 2.září 2009 19:07
to mě poser ! Mazec! :D:D:D
babySharon Čt 3.září 2009 03:10
NEEEERVÁÁÁÁČČEEEEK jedeeeen :) .... jedeteeeeee na APO <3 :* ???
babySharon Út 1.září 2009 12:36
hele to je joke, ne ? .... jinak přííííšerný video %l%l%l ....
Baxik Po 24.srpen 2009 12:42
celkem drsny video :D:D mamka z ni ma urcite radost :D:D
__S0niC__ Ne 23.srpen 2009 18:42
to uz ne jako xD
Anonymous St 29.červenec 2009 14:16
Prej nejnákladnější reklama :) Dost děsný... k čemu to jako je? Všichni v CZ a okolí vědí, že nějaká apokalypsa je, ten koho to zajímá navštěví tenhle server, ale aby tohle nalákalo obyčejný lidi... o tom dost pochybuju
skais St 29.červenec 2009 14:19
To víš chcou vyprodat halu pro 10 000lidí.
ZIGI Út 14.červenec 2009 21:21
Kdybych veděl že budou i V.I.P vstupenky tak beru ty ale je to jedno už mám zakoupený normální :).....
vanesss Út 30.červen 2009 11:19
No teda co to tady čtu??...Jason a Hammond??? Tak na to už mé nožičky stačit nebudou teda :-D Ale jsem na ně zvědavá,co předvedou. Uvidíme, necháme se překvapit.
skais So 4.červenec 2009 17:49
Jinač Hammond dojede 26.9 do Brna do klubu Faval
fejmus Út 30.červen 2009 12:18
tomu neverim, ze tam budou, ale kdyby jo, tak by byl nejvetsi masakr!!!!!
skais Út 30.červen 2009 14:22
Jason tam bude na 100%.
DestroyER Út 30.červen 2009 16:17
Minimalne Jason tam bude..
fejmus St 1.červenec 2009 00:17
jak to vite? je to potvrzeny? jestli ano, tak uz jdu objednavat hnedka listky!!!
Anonymous Ne 14.červen 2009 18:54
Na Summer of Love nebude Collabs 3000, ale zvlast Liebing a zvlast Speedy J. Collabs 3000 je koncertni techno projekt Chrise Liebinga a Speedy Je! Takze tak :)
chuckin Po 8.červen 2009 00:21
Collabs 3000 tam budou... i když to nechápu... stačí, že budou na SOL ještě s Beyerem a Tommy-4-7
MIKI Čt 4.červen 2009 16:12
Tak to jsem zvědavej kdo je podle nich nejpovolanější? Snad tam zase nebudu 90% času usínat a čekat na poslední 3h před koncem :-))
skais Čt 4.červen 2009 18:58
Jason Littel a Hammond tam bude
Niki St 3.červen 2009 14:12
wostřeee
MTS St 3.červen 2009 12:43
když narozeniny,tak pořádnej dárek : O.B.I,Killswitch,Sven Wittekind a Golpe :)
Sála Pá 12.červen 2009 08:24
A doplním Reset Nilux Robert Natus a Golpeho jako na Začátek ať to nastartuje na 175 bpm.
Golpe Pá 12.červen 2009 09:19
:D
DestroyER Pá 12.červen 2009 12:51
Presne... Golpe si udelal z vlasu dredy a frci si ted tekky a rychty.
Northstein Pá 2.říjen 2009 18:25
Počkej fakt si udělal dredy? www.tresorberlin.com/club/gall… Já si říkal že mu je tenhle týpek nějak podobnej.:-)
lahvi So 4.červenec 2009 10:28
pche chee :-D tak tojo :-D:-D
mauro Pá 12.červen 2009 14:45
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
kachna St 3.červen 2009 13:10
MTS? mam toho strasne? nebo co to to? :D ale jinak by to bylo SKVELYYYYYY joooooo)
Baxik St 3.červen 2009 13:34
:D:D
kachna St 3.červen 2009 09:54
huii narozeniny hodne lidi ruleeez ;)
Baxik St 3.červen 2009 10:48
jo no hodne lidi co znam ma narozky v listopadu:);)
skais St 3.červen 2009 10:15
Jason Littel a Hammond už se těšim ale zatim nemám prachy na summer natož na áčko :-DDD
babySharon Ne 7.červen 2009 20:45
Jej a my už máme na všechno lupenyyyy :) ! .... YAHOOOO :D:D
fejmus Čt 4.červen 2009 16:24
jeste si zapomnel na Sandy Wareze :)))
Sála So 22.srpen 2009 10:29
Na Apokalypse muže být jen Hard Techno Nilux by byl idealní dj a nebo muze Dalin pozvat celé NGOHT;-) a Pet Duo.I love Hard Techno
skais Čt 4.červen 2009 18:59
Ten tam má být taky? O tom sem ještě neslyšel vim jen že jason a hammond. Ale jestli i Warez tak to bude masakr
Clubber Ne 7.červen 2009 19:37
Tak jestli bude hrat Jason Little tak všeci zešedivijou, jak já se těším:-D a vlastně aj na Hammonda....Wittekind bo OBI by byli jen takova relaxační hudba podle toho:-D
mauro Po 8.červen 2009 11:05
proč tam nemůže bejt čajkovskyj?:-/:D:D
__S0niC__ Po 8.červen 2009 13:09
cajkovskyj - breaking nuts :) treba to zazni :D
Anonymous Po 8.červen 2009 15:02
brejkujici nuti?:D
Anonymous Po 8.červen 2009 16:30
presnetak