Chat

Přihlásit
Registrovat
přihlásit přes Facebook

Toxicator (DE)

Související

Jaký dárek na Vánoce ?? - Vstupenku do světa Toxic ;)

TOXICATOR – 4.12.2010 – Mannheim – Německo

Myslím, že k tomuto flyeru není co dodat.. ;) Line-up hovoří za vše, takže už víte co chcete pod stromeček ???…

více info brzy na www.TOXICATOR.de

_
-i- (CZ/Eilonwy

Autor:
(CZ/Eilonwy


Züčastní se



Komentáře

Anonymous Pá 17.září 2010 04:58
ja si myslim ze tato akce je lepsi nez Apokalipsa uz ted je listek za 500 nebo uz za 600?Zlatej o.b.i,pet duo a nebo littel.
Anonymous Čt 16.září 2010 16:56
a jen za 26eur to v praze nenajdes.G
Stopař Čt 16.září 2010 17:14
Tak praha je mecca Trance.. :)) ale k věci - co se týče schranz tak line up je srovnatelný s českýma akcema za 200- 400 kč, kde djs z tohoto lineupu zde byli nebo budou... Co se týče HC - tomuto stylu se nevěnuji - nehodnotím
Northstein Čt 16.září 2010 22:35
Pamatuju si doby kolem roku 1998 kdy Praha byla čistě o Housu a Brno mělo tvrdý lámavý techno beat a byla tenkrát docela rivalita. Když poprvé zahrál v Praze Toky tvrdší techno tak najednou Praha i k technu chvilku přičichla,ale pak se to úplně převrátila na Trance ke kterému se začalo přihlašovat čím dál tím víc lidí včetně těch co např. Tiesta označují za techno dje, tvrdí jak ho děsně milují a přitom nejsou schopni říct,které národnosti je.:-)))Jinak k line-upu máš pravdu,akorát že s tím rozdílem, že kvalita toho zvuku a zázemí a dalších věcí je na jiné kvalitě a v porovnání s jejich příjmy i na stejné cenové úrovni jako u nás.Navíc tam to dělají bohaté event agentury a u nás (ve vší úctě k Tobě Zdenku klobouk dolů) "nadšenci". On pro tu hudbu a ty akce dýchá a dělá co může, takže nechápu anonyma a jeho narážku. Navíc proč lidi co má rádu elektronickou hudbu nezaloží net rádio nesnaží se mu udělat podporu a další věci tak aby se to dál šířilo, dokázalo si vydělat na svůj provoz a oslovovalo nové lidi kteří místo na hip-hop by přišli k eletronické hudbě od housu přes techno po Hardcore,psytrance a další. Kde by šlo velké většině o jednu věc a to si užít naplno ten či onen mejdan potkávat tam nové a nové tváře a nastartovat bez přetvářky bez předsudků celou scénu elektronické hudby,kde nebude fu**ovat jeden druhýho. Dělat navíc věci tak aby promotéři se nemuseli bát zvát nová jména,jelikož informovanost lidí kolem scény bude na vysoké úrovni z dalších kanálů. (weby, net rádia atd.) Abychom i tady měli prostor takový, že holka co tancovala minulý týden na house nebo na techno si půjde příští víkend zapařit třebas na HC nebo psytrance.Otevřít se spolupráci s dalšíma lidma kolem elektronické hudby přináší růst, uzavření se jen kolem sebe svého stylu a v tomhle prostředí stagnaci.To byl taky přenesený význam toho proč jinde dokázali za 20let víc než tady.Jelikož táhli za jeden provaz a spolupracovali na společné věci což tady na poli elektronické hudby také výrazně chybí.
Anonymous Pá 17.září 2010 07:40
ta o karkulce by nebyla?? :)))
Anonymous Čt 16.září 2010 16:55
ja nevim co tu resite ale ja tam jedu.Gabik
Northstein St 8.září 2010 09:45
Zas to Frickové osekávaj Angerfist, Korsakoff, SpeedFreek.Jedinej kdo bude za něco líp stát je The Producer a zbytek podobně jako v ČR.Navíc tam budou zas němečtí náckové tak jak dovalili na Dominator.:-( Když prosincovou párty tohoto typu tak: www.thunderdome.com/slopen/fot…
Anonymous St 8.září 2010 10:06
DEBIL..
Northstein St 8.září 2010 10:14
Jo to jsi neumíš se podepsat.
Anonymous St 8.září 2010 10:18
a ty nic jinyho nez jen kritizovat.. seš s tim už skurveně trapnej. furt to sami jak zasekla deska
Northstein St 8.září 2010 10:59
Nejdřív se nauč gramatiku.Není to kritika je to jen holé konstatování. Pořád jsou Němci dál a za dvacet let po WWII. dokázali víc než ČR za 20let po pádu komunismu a to co jsem pronesl je i jejich názor. A pokud si mohou vybrat jdou spíš na HC což je Syndicate,kde HT bylo průchozí stage.HT se tam musí trochu zachraňovat a promíchávat z HC aby vůbec přežilo, proto taky, když jsem viděl na HTP v Brně jak jsou lidi mimo když jim do HT zahrajou HC ,jak totálně neví co na to mají dělat... Navíc říkám to co jsem viděl a vidím nic víc nic míň.Pokud se neumíš podepsat pod svůj názor ať je jakýkoli tak promiň jsi tím trapný ty, jelikož anonymě se to v Čechách kritizuje a udává pořád rádo co?
fejmus So 18.září 2010 21:58
ne ze nevedej co na to maj delat, kdyz nekdo zahraje HC nebo HS do HT setu, ale ja osobne si to treba odstojim a krotim hlavou, ptz me uplne mrda, kdyz takovy mrdky strkaj do HT setu... pouze muj nazor!!!
johny Po 13.září 2010 18:43
ty ses dobre vymazlej,vis proc se postavily na nohy po 2. svetovy driv jak my,pze jim v tom amici a rusaci pomohly a na nas se vysraly a nechaly nas rusakum
Northstein Út 14.září 2010 21:44
Srovnával jsem jejich 20let po válce a 20let po roce 1989.Marshallův plán versus potencionál, který mělo Československo po revoluci a co s ním udělalo vidíš sám.
Anonymous St 15.září 2010 07:01
jdi s tima kecama do prdele.. seš debil.
skais Čt 16.září 2010 15:06
:-D Do koho sem se tu navážel hoď mě příklad prosím. Asi mám krátkou paměť. Nikdy sem tu nikomu nenapsal, že má takovou a makovou akci. :-D a jen se prober. Telepat nejsi a takové věci si nemyslim :-)
Stopař Čt 16.září 2010 13:25
Btw.- vaše trvání na to aby se "anonymové" podepisovali také nechápu a postrádá mi zde takový důležitý význam jaký ktomu kladete... Je uplně jedno Jestli tam nechám Anonymous či se tam podepíši jako Stopař, tak nebo tak je ten příspěvek anonymní a jen podle IP, které vidí pouze admini a ti by neměli - pokud ktomu nemají závažný důvod prozrazovat tento udaj, "ví" zhruba od jakého uživatele může být daný komentář. Vaše důslednost ve vyplňování jména má význam pouze že bude registrované a blokovaná možnost ho vyplnit když nebude uživatel řihlášen.. Do té doby se i ted můžu podapsat jako Clubber, skais čí Northstein... :)))
Stopař Čt 16.září 2010 13:06
:D tato diskuze má opět vysokou uroveň.. Zazlívat se něčím co bylo a není.. To se tady můžem dohadovat o vykořisťování, které za Rakouska-Uherska prováděla Vídeň, o tom kde byl průmysl věda, technika, školství a předevšímn společnost před druhou světovou a ten úpadek po ní.. O tom proč jedna moje bývalá udělala to co udělala.. Tím že tady budete rozebírat jaká atmosféra byla dříve ajaká je ted a kdo si na co hraje a nehraje je uplně jedno.. Aktuální stav není jen o lidech na party ale o celem systemu.. djs, PR , kvalita, konfort, partypeople a především kapitál.. což dříve bylo zcela jiné a nikdo to ted neovlivní.. Jen velká světová recese a upadek by mohl vrátit staré "dobré " časy.. ale pro koho když v dnešní době jezdí jen zlomek těch kteří je pamatují a ty děcka co jezdí teď nemají zájem o underground který byl tenkrát když ted je pro ně "in" být na akci o které vi mrtě lidí a pak si psát na FB kde všude byli... Ale toto všichni víme a furt se to tady rozebírá dokolečka..
Anonymous Čt 16.září 2010 12:09
Skais: tak klidně jmenuj? vždyt už je to jedno když už rejpáš do ostatních pořadatelů a lidí :) si myslíš asi že děláš nejlepší akce ty viď?
skais St 15.září 2010 20:42
stím souhlasim že už to není jako dřív a každej si na něco hraje. Vim přesně jaké akce a jaká města. ALe nebudu jmenovat nebo ta diskuze bude mít 1000 příspěvků :-D
vaNA St 15.září 2010 17:41
uz mi to prijde trapny!at si kazdy jede co chce,ne? ja to neresim,co kdo pise!mam taky svuj nazor a valim porad stejny sracky :D to snad kazdy,ne? .. nic nechci vyvolat konflikt .pic
Northstein St 15.září 2010 15:59
Stopař: O mě nejde, ani o žádnou moji pravdu. Dřív byla atmosféra na akcích mnohem víc přátelštější, upřímnější a otevřenější než je tomu dnes viz. třebas tahle techno akce www.youtube.com/watch?v=M6xu3d… z toho vyzařuje tolik energie a upřímné otevřenosti.Mnoho lidí si na akcích hraje na něco čím není. Mnohdy je to až tak cítit, že si člověk říká oni tu hudbu ani nemají v srdci v mysli, jen se přifařili k nějaké komunitě a hlasitě s ní hýkají a dělají jak jsou in... A proto jsem rád když mě přímo někdo f*ckne podepíše se vím o koho jde a vím proti komu stojim, než když se schovává za anonym jak to tu je a bylo občas zvykem.
Stopař St 15.září 2010 14:30
Možná by chtělo udělat zvlášť vedle hlavní nabídky nové okno "HardCore" a do něj by mohl Dan psát své "Northsteinovo HC desatero" Northsteinova Pravda" A nerozebírat to stále tady dokoloa jak je HC skvělé a o kde je čr a okolní svět- stejně zde chodí tak odhadem 150 pravidelných návštěvníků a 350 kolemjdoucích,, a těch 150 hrdinů společnost nevytrhne...
Anonymous St 15.září 2010 07:42
omlouvam se a prosim o smazani tyhle diskuze ktera jde mimo tuto akci.. ale nebere mi hlava proc sem ten northstein furt pise ty blbosti prosim poucte ho nekdo at to nedela..
Anonymous Út 14.září 2010 07:24
to chce klid víš northstein je tu takovej místní blázen.. furt jen má keci jak je to tady špatný a celkově jak je všechno špatný takový jsou fakt nejlepší.. hlavně tim otravovat ostatní to je taky žůžo.
(CZ/Eilonwy St 8.září 2010 13:14
... To že se do HT míchá HC je barbarství..:D :D Jako nevím proč by se mělo zachraňovat, je spousta Djs co hraje čistokrevný schranz, stejně tak jako že se najdou Djs co hrají kvalitní šlapavé techno a ne "aktuální techno" s prvky minimalu.. HT bude mít stále svou pevnou základnu v čr... Stejně jak se u nás nechytá minimal tak doufám že HC nevytlačí HT.. Na HC je nejúžasnější vizualizace, efekty, atmosfera - nikoli hudba..
fejmus So 18.září 2010 22:01
presne, jdu na HT akci, takze chci slyset jen HT a ne nejakej HS nebo HC..
Northstein St 8.září 2010 14:23
Nevím proč by to mělo být barbarství, navíc pokud ty tracky a celkově hudba tam oficiálně vychází na CD a DVD a ten business je tam v tomhle na úplně jiným levelu tak, že lidi tu scénu podporují i jinak a peníze se tam do ní lijou i jinak. HC je tu stejně dlouho jako techno a atmosféra a hudba spolu souvisí propracovanost HC setu s danými efekty a "příběhem" tak jak je to třeba na nightmare outdoor je úplně jinde. To samé je pak s párty psytrancu na portugalských plážích...
?????? So 25.září 2010 12:53
ty voe to je dyskuze,hc je dobry stejně tak techno či dnb či něco jineho,já nevim co furt se škatulkujete,to mě na čescky tanečni sceně jebe jak sou pořád do sviho stylu uzavřený .Zapad je na to lip o to žádna je tam jinej přistup.tady chybí nadšenci,jen je tu hafo promoteru co děla trendy party jen aby si natřískaly peněženku.no respekt.jim
Anonymous St 8.září 2010 11:10
jojo rádo.. :) pane jo kluku ty seš nemocnej měl by ses léčit..
Northstein St 8.září 2010 14:24
A ty podepsat Kelišová.:-)
Golpe St 8.září 2010 11:24
Baxik Čt 9.září 2010 09:24
hehe to je docela husty sem nevedel ze se to da takhle vyhledat :D:D a ze ti to ukaze i adresu :D sice nevim kdo tam bydli ale stejne mazec :))) anonymove buh s vami :D a venco to je nekde kousek od tebe zkoc za nim tam proplesknout a vysvetlit at se podepisuje :D
fejmus So 18.září 2010 22:03
jak uz radci nepise :-D
Baxik Čt 9.září 2010 13:10
aha :))tak to je skoda uz sem myslel ze se to da dohledat takhle ale bylo by to husty :))
Golpe Čt 9.září 2010 11:09
to je pouze adresa poskytovatele mam dojem:-)))
(CZ/Eilonwy St 8.září 2010 09:37
Nebýt toho že v únoru jsou v plánu alpy tak by to byla nejspíše jasná volba... Hold zůstanu asi doma :D a 25.12 na schranz do Brna.. Taky bude dobře a line-up je hodně exkluzivní ;)
spawn.leo St 8.září 2010 08:45
no ty vole tak todle je neskutečnej lineup! a za pár korun lístek! škoda že ten konec roku mam tak zaplněnej akcema!:(