Ivee a srbská scéna
Související
Akce
Novinky
- Fotoreport a Apokalypsa 35
- Apokalypsa - Timetable
- Praktické informace před Apokalypsou!
- CO ŘEKLY HVĚZDY APOKALYPSY ALL STAR GAME?
- 5 otázek pro Misu Salacovou
- Alex TB a Buchecha „Teror Vašeho mozku“
- Joseph Capriati: „Jsem syn Adama Beyera”
- INTERVIEW MAURO PICOTTO
- INTERVIEW BUCHECHA
- Gayle San & Sven Wittekind
- DJ Rush: „Buďte sví!“
- DJ Lucca: Apokalypsa
- Sven Wittekind: „Chci mít svou volnost.“
- Prvních 100 návštěvníků Apokalypsy ZDARMA!
- INTERVIEW IVEE – 5 otázek
- Apokalypsa 34 - Vizualizace Main stage
- Osudové setkání Gayle San a Svena Wittekinda
- 5 otázek pro Apokalypsa VIP Club stage DJs
- Italská stálice Mauro Picotto rozseká výstaviště
- Fenomén Apokalypsy – DJ Rush!
- Ivee a Buchecha zdraví své fanoušky!
- Interview: Djane Beauty!
- Nastia Beauty a ukrajinská scéna
- Alex TB: „Díky hudbě mohu cestovat po celém světě.
- Poklad z Neapole - Joseph Capriati
- 5 otázek pro Bena Simse a Paula Maca!
- Gayle San „Miluju nové fígle!“
- Pozvánka na Apokalypsa - All Star Game
- WarmUpy - Apokalypsa
- Apokalypsa Trailer a Film o Filmu
- Apokalypsa 34 - All Star Game
- Apokalypsa All Star Game
- Apokalypsa 34 - House Stage
- Killa Productions na Apokalypse!
- Nastia Beauty na Apokalypse All Star Game!
- APOKALYPSA 34
Fotky
Ostatní párty série
- Apokalypsa 43
- Apokalypsa 42
- Apokalypsa 41 - Revelation
- Apokalypsa 40 - Judgment Night
- Apokalypsa 39 - Dark Angels
- Apokalypsa 38 - 15 Years Anniversary II
- Apokalypsa 37 - 15 Years Anniversary
- Apokalypsa 36 WurmUp - ROXY
- Apokalypsa 36 WurmUp - Klaudia Gawlas
- Apokalypsa 36 - New Age
- Apokalypsa 35 - Mayan Code
- Apokalypsa 34 - After
- Apokalypsa - Recapitulation
- Apokalypsa 30 - Jubileum
- Apokalypsa 31- Virtual Reality
- Apokalypsa 22 - After party
- Apokalypsa 32 - 10 Years Anniversary
- Apokalypsa 33 - The Bells
Ivee a srbská scéna
Srbská taneční scéna není pojem, který by se běžně mezi techno komunitou skloňoval, když na ni však pohlédneme z širšího geografického hlediska, můžeme ji zaškatulkovat do tzv. balkánského techna. V tuto chvíli už se možná mnohým z vás vybavila jména jako Umek, Valentino Kanzyani nebo Marko Nastić, která ještě před několika lety zásobovala evropské taneční parkety neskutečně našláplými techno deskami s nenapodobitelným zvukem a energií (připomeňme si například Flojd od Marka Nastiće -)
. Každý z těchto pánů šel postupem času svým směrem a zatímco Umek si
vytvořil svůj vlastní „1605 sound“, Marko Nastić se vydal do tech-house
minimalových vod a Valentino Kanzyani upadl v mírné zapomnění, respektive
na rozdíl od kolegů se jako producent na aktuální taneční vlně nijak
výrazně neuchytil. Bez ohledu na současnou produkci a image těchto
zakladatelů balkánského groovy techna jim nelze upřít obrovský vliv jak na
domácí tak zahraniční producenty a DJe. Dokázali také přitáhnout davy
lidí do klubů, které jsou konkrétně v Srbsku rozesety po celé zemi,
zvláště pak v Bělehradě. Srbská klubová scéna je, dle Marka Nastiće,
specifická tím, že v ní neexistuje jeden hlavní klub, ale spousta ať už
větších či menších techno svatyň, které se zaměřují na specifické
odnože techna. Právě v hlavním městě najdeme převážně kluby
zaměřené na minimal techno, zatímco mimo metropoli se kluby orientují
spíše na drsnější formy techna. Je to dáno i určitou generační
mezerou, která vznikla po přeorientování „velké trojky“ (Umek,
Kanziany, Nastić) na tech-minimal. Clubbeři i DJové se v tu chvíli
rozdělili na dva tábory – pomalejší a rychlejší, které se však
navzájem bez problémů tolerují.
Na balkánském groovy technu a UK technu vyrůstala i Ivee, která se však po čase rozhodla přidat do onoho „rychlejšího tábora“ a zjistila, že její srdce bije pro hardtechno. Pro její rodinu i ji samotnou to bylo poněkud nečekané zjištění vzhledem k tomu, že Ivee má vystudovanou hudební akademii v oboru hra na housle. Ivana Aleksandrovic, jak zní její pravé jméno, by se tímto řemeslem mohla živit i jakožto učitelka, ovšem její neposedná a lehce netrpělivá povaha při práci s dětmi jí od tohoto zaměstnání rychle svedla. Ve svých sedmnácti letech už věděla, že se smyčcem bude brzy šmitec, a proto se začala poohlížet po prvních programech na skládání elektronické hudby. Přes techno se dostala až k hardtechnu, kterým se ve svém live vystoupení prezentuje po celém světě, ale její oblast hudební produkce zasahuje i do drum n bassu a dubstepu! Zajímavostí je, že Ivee sice miluje zvuk vinylu, ale jako DJka nikdy nevystupovala, a proto jí můžeme slyšet pouze „naživo“. Do svých setů také zásadně nezařazuje skladby cizích producentů, protože by se pak necítila sama sebou.
Hudba je v jejím životě na prvním místě, a proto pracuje v hudebním průmyslu, věnuje se vlastní produkci a o víkendech cestuje po světě se svým Macbookem. Na cestách si údajně ráda poslechne Beethovena, Bacha ale i modernější pojetí klasické hudby s prvky impresionismu a jazzu. Ivee je živel a to jak za pultem tak v osobním životě, přesto je její hudba čímsi unikátní a vybočuje ze standardů obyčejného hardtechna. Do skladeb vkládá kus svého temperamentu a to dělá její produkci výjimečnou a neskutečně zábavnou. Navazuje tak na odkaz balkánského techna, které bylo ve své době také unikátní a jednoduše geniální.....
Golpe
Züčastní se
Golpe
komunista
Muttaggen
(CZ/Eilonwy
Lukes
Clubber
Luki EvilSkire Steiner
Jarda
trancman1
Toothy
Berry Nareb
dj P.S